
Новини компаній
11:00, 20 жовтня
Скільки коштує утримання мотоцикла Spark: паливо, ТО, запчастини
Новини компаній
Купівля байку Spark здається вигідним рішенням. Приваблюють не лише надійні мотоцикли, а й доступна ціна, економна витрата палива, простота в обслуговуванні. Але будь-який власник двоколісного транспорту рано чи пізно стикається з питанням, скільки реально обходиться його утримання на рік. Тут важливо враховувати не тільки витрати на бензин, а й регулярне технічне обслуговування та заміну запчастин. Тому пропонуємо це питання розглянути детальніше.

Витрати на паливо
Більшість моделей Spark вирізняються скромною витратою палива, адже у середньому 2–2,5 літра на 100 км. Якщо взяти середній річний пробіг близько 8–10 тисяч кілометрів, то виходить, що мотоцикл з’їдає 200–250 літрів бензину. Навіть за умови, що літр пального коштує близько 60 грн, річна витрата складе від 12 до 15 тисяч гривень.
Проте варто відмітити, що це в рази менше, ніж на автомобіль, тому саме економічність палива часто стає вирішальним фактором для вибору. Проте слід враховувати, що їзда з пасажиром або на високій швидкості може збільшити витрату ще на 0,5–1 літр на сотню.
Технічне обслуговування
Регулярне ТО дозволяє мотоциклу служити довше без серйозних поломок. Для Spark обслуговування зазвичай передбачає заміну масла, фільтрів, перевірку гальм, стану ланцюга та підшипників. Масло для двигуна коштує приблизно 300–500 грн за літр, а заміна потрібна в середньому раз на 2–3 тисячі кілометрів. За рік доведеться робити таку процедуру приблизно три-чотири рази. Разом це складає близько 1500–2000 грн.
Ланцюг потребує регулярного змащування та підтягування. Балончик мастила обійдеться у 200–300 грн, і його вистачить на кілька місяців. Також не варто забувати про перевірку гальмівних колодок, комплект яких коштує від 400 грн, і замінювати їх потрібно орієнтовно раз на рік, залежно від стилю їзди. В середньому річне ТО обходиться в межах 3–5 тисяч гривень, якщо немає серйозних несправностей.
Запчастини та ремонти
Мотоцикли Spark цінують за доступність деталей, адже більшість запчастин коштує значно дешевше, ніж на іноземні аналоги. Наприклад, нова шина може обійтися у 1000–1500 грн, а вистачає її приблизно на 15–20 тисяч кілометрів пробігу. Акумулятор для Spark коштує близько 1000–1500 грн і служить 2–3 роки. Лампи у фарі чи індикаторах — від 50 до 150 грн. Якщо раптом знадобиться заміна амортизаторів, то пара потягне на 2000–2500 грн.
В цілому, якщо брати середні витрати на планові заміни, то за рік на запчастини йде ще близько 5–7 тисяч гривень. Звісно, непередбачені поломки можуть підняти цю суму, але навіть у такому випадку ремонт байку Spark обійдеться дешевше, ніж у більшості японських чи європейських мотоциклів.

Страхування та інші витрати
Не варто забувати й про обов’язкове страхування цивільної відповідальності. Поліс ОСЦПВ на мотоцикл коштує в середньому від 400 до 800 грн на рік, залежно від регіону та умов. Також багато хто ставить сигналізацію чи купує якісний замок, адже двоколісна техніка приваблює крадіїв. Це ще кількасот гривень разово. До витрат можна додати сезонний одяг та екіпіровку для їзди. Вам точно знадобляться шолом, куртка та рукавички. Незаважаючи на те, що це одноразове вкладення, але для повного розрахунку його теж варто врахувати.
Підведемо підсумки
Отже, якщо скласти всі основні витрати, річне утримання мотоцикла Spark у сумі виходить приблизно 20–28 тисяч гривень на рік. Це при середньому пробігу і без урахування серйозних аварійних ремонтів. Для порівняння, утримання автомобіля в рази дорожче, тож Spark залишається вигідним вибором для тих, хто хоче економно пересуватись містом чи селом.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
09:27, 29 листопада
09:27, 29 листопада
09:27, 29 листопада
09:27, 29 листопада