
15:02, 1 червня
У «Резерв+» додали нові функції: що відомо

Тепер доступні дані про інвалідність та збереження старих документів.
У застосунку «Резерв+» з’явилися нові функції, що покликані спростити життя військовозобов’язаних, повідомили в Міністерстві оборони України.
Зокрема, відтепер:
- в електронному військовому документі відображатиметься інформація про інвалідність — її група та причина;
- попередня версія військово-облікового документа залишатиметься в додатку навіть після оновлення, на відміну від попередньої практики, коли стара версія автоматично зникала;
- у разі перевантаження системи користувачі бачитимуть повідомлення з орієнтовним часом оновлення документа.
«Продовжуємо наповнювати Резерв+ корисними сервісами. Вони створюють для військовозобов’язаних єдину екосистему, що здатна задовольнити їхні запити без черг та очікування. Поступово додаємо нові функції, які допоможуть бути в курсі актуального статусу військового обліку», — зазначила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко.
Застосунок Резерв+ став важливим цифровим інструментом у взаємодії військовозобов’язаних із системою обліку та підготовки до мобілізації. Нові оновлення — ще один крок до зручнішого, прозорішого та ефективнішого процесу.
Читайте також: Львівський ТЦК оприлюднив травневу статистику скарг
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
ТОП новини
Оголошення
22:17, 15 червня
55
22:17, 15 червня
12:07, 10 червня
20:52, 13 червня
19:02, 11 червня
live comments feed...
Коментарі