• Головна
  • У святкові дні на «Гарячу лінію міста» надійшло на 100 звернень менше, ніж торік
13:05, 30 серпня 2013 р.

У святкові дні на «Гарячу лінію міста» надійшло на 100 звернень менше, ніж торік

 «Гаряча лінія міста» працює цілодобово та забезпечує контроль за вирішення питань, з якими звертаються до нас мешканці. Протягом святкових вихідних з 24 до 26 серпня цього року «Гарячою лінією міста» було прийнято 842 дзвінки, що на 100 дзвінків менше ніж у вихідні святкові дні минулого року.

«Мешканці були найбільш активніші у першій половині дня. Порівняно з 2011 роком відбулось збільшення кількості звернень від мешканців з проблемою аварійних відключень водопостачання, але це зрозуміло, оскільки по місту проходить велика кількість ремонтних робіт. Також мешканців турбує чистота нашого міста, особливо у святкові дні, оскільки Львів є сучасним містом та привабливим туристичним центром», - повідомила Віра Фрис, начальник відділу «Гаряча лінія міста».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...