
13:05, 30 серпня 2013 р.
У святкові дні на «Гарячу лінію міста» надійшло на 100 звернень менше, ніж торік
«Гаряча лінія міста» працює цілодобово та забезпечує контроль за вирішення питань, з якими звертаються до нас мешканці. Протягом святкових вихідних з 24 до 26 серпня цього року «Гарячою лінією міста» було прийнято 842 дзвінки, що на 100 дзвінків менше ніж у вихідні святкові дні минулого року.
«Мешканці були найбільш активніші у першій половині дня. Порівняно з 2011 роком відбулось збільшення кількості звернень від мешканців з проблемою аварійних відключень водопостачання, але це зрозуміло, оскільки по місту проходить велика кількість ремонтних робіт. Також мешканців турбує чистота нашого міста, особливо у святкові дні, оскільки Львів є сучасним містом та привабливим туристичним центром», - повідомила Віра Фрис, начальник відділу «Гаряча лінія міста».
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:35
Вчора
Оголошення
10:03, 15 грудня
43
15:30, 15 грудня
12:25, 23 грудня
12:25, 23 грудня
13:49, 18 грудня
126
