• Головна
  • У Львові моніторять надання адміністративних послуг
09:50, 14 серпня 2013 р.

У Львові моніторять надання адміністративних послуг

 

На початку 2013 року у Львові почав функціонувати Ресурсний центр для організацій громадянського суспільства з питань громадського моніторингу надання адміністративних послуг. Центр збирає кращі практики недержавного моніторингу роботи влади, формує бібліотеку та відеотеку для представників НУО, а також навчає інші організації, як ефективно застосовувати моніторингові методики для покращення роботи органів місцевої влади.

Значна частина населення України не задоволена якістю надання адміністративних послуг місцевими органами влади. Зокрема, складністю процедур, довгими чергами, незручним графіком роботи адміністративних органів, браком необхідної інформації та інше. Одним із способів покращення ситуації є забезпечення зворотного зв’язку влади з громадянами, які можуть запропонувати, як зробити адміністративні послуги більш доступними та зручними.

Саме з метою залучення громадських організацій до процесу моніторингу роботи влади в Україні  реалізовується проект «Поширення кращих практик недержавного моніторингу надання адміністративних послуг». Здійснюють проект Програма розвитку ООН в Україні у партнерстві з ГО «Самопоміч» за фінансової підтримки Європейського Союзу.

Одним із напрямків проекту є створення та функціонування на базі ГО «Самопоміч» Ресурсного центру для організацій громадянського суспільства з питань недержавного моніторингу роботи органів влади. Метою діяльності Ресурсного центруєпередача громадським організаціям знань і досвіду щодо використання різних практик, спрямованих на здійснення громадського моніторингу та нагляду за наданням адміністративних послуг.

Об’єднання було обрано партнером проекту завдяки практиці «Таємний клієнт».

«Ця ініціатива в першу чергу показала мешканцям, що вони самостійно можуть навести лад у місті. На їхній очах ситуація у районних адміністраціях та  ЖЕКах змінювалася на краще: доставили стільці для відвідувачів, упорядкували інформаційні  дошки, а працівники почали посміхатися і запитувати у клієнтів «Чим я можу Вам допомогти?», – розповіла керівник ГО «Самопоміч» Наталія Міхнова.

У Ресурсному центрі формується електронна та паперова бібліотека для співробітників та громадських організацій, а також відеотека матеріалів щодо розвитку NGO, лідерства, практик громадського моніторингу. На веб-сайті «Самопомочі» висвітлюються усі події в рамках проекту, відбувається вдосконалення інтернет-сторінки для перетворення її на опорну платформу для ОГС щодо кращих практик недержавного моніторингу надання адміністративних послуг.

«Коли будь-яка організація громадянського суспільства стикається з потребою провести моніторинг якості надання тих чи інших публічних послуг, вона майже завжди потребує сторонньої підтримки чи фахової поради, аби такий моніторинг був дійсно ефективним та призвів до реального покращення якості цих послуг. Ми сподіваємося, що саме Ресурсний центр з питань громадського моніторингу надання адміністративних послуг, створений на базі ГО «Самопоміч», зможе надавати таку консультаційну, дорадчу та тренінгову підтримку тим громадським організаціям України, які її потребуватимуть», - зазначила керівник проекту «Поширення кращих практик недержавного моніторингу надання адміністративних послуг» Олена Урсу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...