• Головна
  • Бізнес салонів краси в 2023-2025 роках: чого чекати?
Новини компаній
09:00, 15 грудня 2022 р.

Бізнес салонів краси в 2023-2025 роках: чого чекати?

Новини компаній

Салонний бізнес чекає бурхливий розвиток після перемоги України над Росією, вважає Наталія Гончаренко, відома експертка галузі, засновниця порталу Salonmarketing.pro та авторка книг «Мій салон краси» та «Ми відкрились!».

По-перше, навіть попри війну, салони краси працюють. Ба, більше - відкриваються нові підприємства. Складнощі, з якими стикаються власники зростають майже щодня, але це не зупиняє відданих своєї справі підприємців.

По-друге, салони краси, які зачинились замінять нові салони. В грудні 2022 року наша бізнес-школа The Concepts. Beauty & Medical Business School провела перші від початку війни курси для директорів салонів краси та адміністраторів і всі групи були заповнені вщент. 

По-третє, споживацька поведінка послуг краси в Україні сприяє розвитку галузі. На ринок прийдуть більш професійні інвестори, які мають досвід або щонайменше розуміння того, що ринку потрібні різноманітні, а не тільки дорогі послуги.

В-четверте, ще до війни в Україні почав розвиватись бьюті та медичний туризм і ця тенденція відновиться після перемоги дуже швидко, враховуючи репутацію нашої країни в цілому і індустрії краси зокрема.

Що треба враховувати підприємцям, які мають намір відкрити салон краси?

Наталія дає кілька порад.

  1. Салон краси, косметологічний центр і СПА об'єднують у собі виробництво, сервіс і торгівлю. Надання послуг - це виробництво. Обслуговування клієнтів до, під час і після - сервіс. Продаж косметики - торгівля. Це різні процеси, різні принципи обліку, безліч моделей. Враховуйте це.

  2. У салоні, клініці та СПА існує єдиний невідновлюваний ресурс - це час. 9 робочих годин, 10 робочих місць, 1,5 години процедура = 6 клієнтів на 1 робоче місце = 60 клієнтів на 10 робочих місць на день. Додайте вартість візиту і отримаєте гроші. Цим мають керувати директори салонів, клінік і СПА. Не продавати майстрів, віддаючи їм на відкуп бізнес, інвестиції, перекладаючи на них відповідальність за безпеку і якість послуг.

  3. Щоб перестати продавати майстрів - потрібно розробити продукти. Продукт - це термін, що включає саму послугу, технологію, ціну, сервіс тощо. Наприклад, "Стрижка + фарбування + укладка", 3 години, консультація, попереднє бронювання часу візиту, можливість скасування запису за 24 години, ціна 2 900 грн. - це продукт. "Запишіться до нашого нового майстра Світлани зі знижкою 30%!!!" - це продаж майстра. Те, що завжди, рано чи пізно, погано закінчується. 

  4. Щоб керувати часом і продавати продукти - потрібно розуміти, що неможливо надати послугу, не забронювавши під неї час. У моделі обслуговування клієнтів за попереднім записом бронювання часу завжди первинне. Тому дедалі більше салонів і клінік почнуть вводити різні варіанти платного бронювання часу (вже почали до війни). Платне бронювання часу лякає багатьох підприємців і обурює де-яких клієнтів. Але, це – загальносвітова практика, яка просто прийшла до нас із запізненням. 

  5. Якщо час - найцінніший і невідновлюваний ресурс, то ми розуміємо, що його потрібно продати весь. Але не весь час у салоні однаково затребуваний клієнтами. У різні місяці, в різні дні і в різний інтервал доби є більш популярний і менш популярний час у клієнтів. А салону потрібно продати ВЕСЬ час. Для цього застосовується динамічне ціноутворення - продаж часу за різною ціною. Для цього розробляються відповідні продукти. Мало хто розуміє, як це - продавати час, та ще й за різною ціною!? "Ми Світлану продати не можемо, а тут таке...". Для сучасних салонів – це звичайна практика.

  6. Далі, якщо ми продаємо час і продукти, а іншого способу побудувати керований салон краси, який приносить дохід, немає, потрібно використовувати іншу систему мотивації майстрів і будувати стосунки "роботодавець - співробітник", а не "господиня - мої дівчатка".

  7. Сучасний салон краси працює за стандартами обслуговування і виконання послуг, суворо дотримуючись протоколів, технологічних карт та регламентів обслуговування клієнтів. Не існує жодного іншого способу створити сталу та контрольовану систему сервісу та якості послуг. Немає стандартів - ви не маєте права обіцяти клієнтам якісні послуги та сервіс. Немає стандартів - салон продаєте майстрів. 5 майстрів = 5 різних манікюрів. Про яку якість може йти мова?

  8. Якщо ви хочете відкривати бізнес в індустрії краси, робіть це, якщо ви живете красою і маєте чітке уявлення про те, як змінити та збагатити життя інших споживачів послуг краси. Робіть це, якщо ви можете створити щось нове в напрямку, в якому ви працюєте, якщо ви майстер. Робіть це, якщо ви здатні створити нові технології обслуговування або вдосконалити існуючі. Робіть це, якщо ви здатні знайти і мотивувати людей, які можуть зробити це разом з вами. 

Так створюється постійна клієнтська база салону краси (а не майстрів). Так створюється бізнес в індустрії краси, якій можна масштабувати як в Україні так і в інших країнах світу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Високі оцінки користувачів за Достовірність
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
39,86
39,90
EUR
42,83
42,91
PLN
9,88
9,90
Оголошення
live comments feed...