
обіцяють, що буде краще
14:16, 12 липня 2013 р.
Звернення львів'ян будуть у 8 разів швидше доходити до адресата.
обіцяють, що буде краще
Відтепер, у Львові буде скорочено часові витрати на подачу документів і забезпечено прозору процедуру для опрацювання звернень громадян завдяки впровадженню інформаційних технологій, розширенню спектру послуг через Інтернет та модернізації роботи з документами громадян у ЛМР.
Даний проект реалізовуватиметься відповідно до Програми впровадження електронного урядування у Львівській міській раді на 2013- 2014 роки. Сьогодні уже зроблені перші кроки: Львівська міська рада підписала Меморандум про взаєморозуміння між Шведською агенцією міжнародної співпраці та розвитку Sida та «Академію електронного урядування» Естонії про фінансову підтримку проекту впровадження електронного документообігу у ЛМР.
«Для Львова – це надзвичайно важливий проект. Оскільки у нашому місті впроваджується електронне урядування для того, щоб мінімізувати бюрократію, щоб мінімізувати корупцію, пришвидшити швидкість проходження документів. Наголошую, що швидкість має збільшитись у вісім разів ну і звичайно буде менше паперу», - розповів мер Львова Андрій Садовий.
«З досвіду можемо сказати, що впровадження електронної системи документообігу сприятиме наданню ефективніших послуг електронного управління громадянам та створить можливість модернізувати адміністративні процеси, скоротивши обсяг бюрократичної процедури, забезпечить прозорість внутрішніх процесів роботи міської ради, контроль над виконанням офіційних обов’язків. На сьогодні так працює Естонія. Такий досвід ми хочемо передати Львову», - повідомив виконавчий директор «Академії електронного урядування» Естонія Арво Отт.
«Для уряду Швеції надзвичайно важливим пріоритетом є сприяння демократії на міжнародному, національному, але також і на місцевому рівні. Тому з точки зору подальшого розвитку - це є ще одна важлива ціль цього проекту, - зазначила Мір'я Петерсон, керівник Sida в Україні, радник Посольств Швеції в Україні.
Зазначимо термін реалізації проекту 16 місяців. Наразі у Львівській міській раді вже створене технічне завдання системи електронного документообігу та проводиться вивчення наявних систем електронного документообігу. Також у 2013 році у міському бюджеті передбачено кошти на модернізацію та закупівлю швидкісної техніки для сканування та обробки документів – 1 млн 200 тис грн.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
04:59, 4 грудня
19:40, 4 грудня
5
14:22, 10 грудня
