• Головна
  • По Львову змагались ретро-автомобілі (ФОТО)
11:47, 23 червня 2013 р.

По Львову змагались ретро-автомобілі (ФОТО)

Вчора, 22 червня у Львові відбувся другий день фестивалю Leopolis Grand Prix. Головною подією дня були автомобільні шоу-перегони історичною трасою «Львівський трикутник», які запам’яталися відвідувачам запахом бензину, суперництвом та перекритими дорогами. 032 традиційно підбиває підсумки одного з днів фестивалю ретро-автомобілів.

Для того, аби здобути першість у перегонах, учасники змушені були дотримуватись певних правил. Насамперед це стосувалось обмежень у швидкості. «Цього року ми встановлюємо на кожну машину – датчики GPRS. Щоб бачити рух транспорту по трасі. На певних ділянках, де учасник буде перевищувати швидкість- діставатиме штрафні бали і програє»,- розповів президент фестивалю Leopolis Grand Prix Володимир Кулинич. Відтак, для транспортних засобів допустимими швидкостями на перегонах були – 40 км/год на рівнині, 50 км/год- на підйомі та 30 км/год- на спуску. При цьому загальний час, витрачений на подолання всієї відстані (3 км), не міг бути менший, ніж 280 секунд.

Для того, щоб ці авто були під надійним захистом необхідно придбати автоматичні ворота. Найширший асортимент Ви зможете знайти здесь.

 Вперше з часу відновлення фестивалю для глядачів було встановлено трибуну на 500 місць. Звідти глядачі могли спостерігати найцікавіші змагання. Серед яких:

 Пергони класу А, де змагались 17 історичних авто до 1946 року випуску. За кермом однієї із них (Фата 508) – була жінка, Марія Крамарчик.

 Заїзд історичних авто 1946-1965 років, під час яких переможці постійно змінювалася, оскільки за кожну секунду перевищення швидкості судді присуджували дві штрафні секунди до загального результату учасника.

 Заїзд «Почесний», у якому взяло участь три титуловані гонщики. Серед них – Кшиштоф Ройземблат, триразовий чемпіон Польщі та наставник Кубіци; Станіслав Поповіч, дворазовий чемпіон Леополіс Гран Прі на Фіаті; Василь Шевченко, дворазовий чемпіон Леополіс Гран Прі на ЗАЗі.

 Заїзд автомобілів у національному класі «ЗАЗ-Козак». Учасниками якого стали 15 машин «ЗАЗ-965» 1954-1968 років випуску. Екіпажі змагалися за кубок Василя Ростоцького на чотирьох колах з максимально дозволеною швидкістю 50 км/год. У результаті, перемогу в заїзді отримав Сергій Гавришев та його авто під номером «42», 1967 року випуску.

 За словами Володимира Кулинича, президента авто-фан-клубу «ЗАЗ-Козак» для відвідувачів упродовж фестивалю запланували безліч цікавинок: « розробили цікаву екскурсійну програму для гостей. А для самих учасників, які, скажімо, уже взяли участь у перегонах, ми придумали турніри з настільних ігор із призами».

 Крім перегонів «Львівським трикутником» у другий день фестивалю до міста прибули учасники ралі Пекін-Париж- 96 автомобілів, що перебувають у дорозі вже 25 днів. « Я дуже пишаюся тим, що наше місто стало одним із багатьох на відрізку Пекін-Париж, яке зустріло автомобілістів. І тішусь, що зміг побувати на двох подіях у світі авто-перегонів одночасно», - ділиться враженнями, студент Роман.

 Сьогодні, 23 червня, останній день фестивалю. І для львів’ян та гостей міста влаштують конкурс ретро-моди, де ретро-автомобілі дефілюватимуть у шатрі біля Львівського оперного театру та ще багато розваг і цікавинок.

 Нагадаємо, відкриття фестивалю відбулося 21 червня. В цей день на Leopolis Grand Prix приїхало понад 300 учасників – це 250 екіпажів з 10 країн Центральної і Східної Європи.

1LaNfdS8xoo

 

6NHWCG6eIXg

 

c5m3Y9kCLxg

 

DU0kvbB3ZwQ

 

gA7UWxvUkD8

 

YdD93oCRP6E

 

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...