• Головна
  • У Львові заборонили «алкогольне» брендування торгових точок
17:30, 18 травня 2013 р.

У Львові заборонили «алкогольне» брендування торгових точок

Виконавчий комітет Львівської міської ради заборонив використовувати вивіски з написами «алкоголь» та орендовані вітрини із зображеннями алкогольних напоїв та пива. Таким чином чиновники і депутати планують подолативплив пропаганди алкоголю серед неповнолітніх.

Виконавчий комітет вніс зміни до рішення від 21 травня 2010 №569, які забороняють зовнішнє та внутрішнє брендування торгових точок (вітрин або вікон стаціонарних об’єктів торгівлі та малих архітектурних форм), що містить зображення алкогольних напоїв (в тому числі написи «алкоголь»), слабоалкогольних напоїв та пива, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні, слабоалкогольні напої та пиво. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення