• Головна
  • Успішна кав’ярня: 10 порад для розвитку бізнесу
Новини компаній
16:33, 21 лютого 2020 р.

Успішна кав’ярня: 10 порад для розвитку бізнесу

Новини компаній

Одним з найбільш перспективних та рентабельних напрямків у малому бізнесі вважається відкриття кав’ярні. При грамотному підході до організації виробничого процесу, контролі та застосуванні сучасних рішень, таких як автоматизація бізнес процесів, успіх гарантовано.

Кав’ярня - один із видів закладів громадського харчування. Її особливість у тому, що пріоритетним продуктом, який пропонується гостям, є кофе. Що стосується формату, то він може бути абсолютно різним - як Fast Cafe, куди приходять за «швидким» стаканчиком кафе (у тому числі, на винос), так і повноцінне кафе, де можна посидіти кілька годин поспіль за роботою, читанням, спілкуванням з друзями або просто милуючись пейзажами за вікном. При відкритті бізнесу власнику необхідно вирішити цілий ряд питань - забезпечити високу якість напоїв, організувати обслуговування на достойному рівні, створити неповторну цікаву атмосферу.

Для цього всього Вам потрібно, перш за все, високоякісне обладнання та найкраща сировина. Але це далеко не все. Можливо наші рекомендації допоможуть Вам в розвитку бізнесу та отриманні відмінних результатів.

Ентузіазм плюс сучасні технології

Про високі результати можна говорити тільки в тому випадку, якщо ви щиро любите те, що робите. Енергія та ентузіазм керівника передається персоналу. Команда, яка трудиться «під підйомі», забезпечує найкращій сервіс, і це високо цінять відвідувачі.

Звичайно, кожен керівник хоче вникнути в усі процеси, особливо на ранніх етапах розвитку бізнесу. Постійна присутність в закладі, вічні переживання «чи не упустив щось», робота на знос - все це призводить до швидкого вигорання. Про який ентузіазмі тоді може йти мова? Вирішити цю проблему допоможуть сучасні технології. Автоматизація кав'ярні під ключ дозволить контролювати всі процеси з планшета, перебуваючи в будь-якій точці планети. У будь-який час Ви зможете відстежити дії кожного співробітника, отримати будь-яку інформацію, внести необхідні корективи. Крім того, автоматизація суттєво скорочує час обслуговування клієнта, що також позитивно відбивається на діяльності кав'ярні. Одною із таких програм є SmartTouch POS - сучасна система автоматизації, що забезпечує цілодобовий облік з будь-якого девайсу. Програма надає можливість вести повний облік складу, бухгалтерію, аналітику та касові операції, що забезпечує повноцінний контроль над виробничим процесом і допомагає власнику тримати руку на пульсі свого бізнесу.

Культура обслуговування - наше все

Уважний і ввічливий персонал - запорука лояльності клієнтів. Однак стандартних фраз може не вистачити. Деякі клієнти можуть мати труднощі з вибором кави. Чому б не поспілкуватися з ними - з'ясувати смакові переваги, порекомендувати напій? Після такого обслуговування клієнт обов'язково зайде до Вас ще і радитиме Вашу кав'ярню своїм знайомим.

Наявність доступу до мережі Інтернет

Багато студентів, віддалених працівників, представників творчих професій приходять у кафе, щоб працювати. Наявність безкоштовного бездротового доступу до Інтернету «підтримує» такого відвідувача мінімум на кілька годин.

Неповторима атмосфера

Обстановка кав'ярні відіграє одну з ключових ролей у формуванні іміджу. Приділіть увагу деталям - оригінальний декор, приємна музика, комфортні стільці, красивий посуд, навіть дверна фурнітура - все це формує особливу атмосферу Вашого закладу. Головне - дотримуватися гармонії та єдиного стилю.

Урізноманітніть меню

Великим успіхом користуються ті кав'ярні, де крім чашки кави і десертів пропонують легкі закуски. Провівши кілька годин за роботою або спілкуванням, клієнт напевно зголодніє. Якщо у Вас не знайдеться, що запропонувати - йому доведеться покинути Ваш заклад. Наявність в асортименті закусок приверне в кав'ярню і співробітників з довколишніх офісів, які неодмінно будуть до Вас заглядати в обідню перерву.

Готовність до складних завдань

Будь-який бізнес зіштовхується потребую вирішувати неординарні завдання. Наприклад, під час величезного напливу відвідувачів приходить ВІП-клієнт і вимагає щось особливе. Надішліть до нього окрему людину, яка зможе виконати його замовлення. У таких ситуаціях особливо виручає система автоматизації, яка дозволяє в лічені хвилини знайти все необхідне для опрацювання замовлення будь-якої складності.

Не забуваємо про розваги

Музичні шоу, поетичні вечори стали вже традицією для багатьох кав'ярень. Але навіть якщо Ви не визначилися з тим, як розважити гостей, допоможе просте рішення - «жива» музика або хоча б приємні розслаблюючі композиції, які звучать з колонок.

Співпраця з художниками

Будь-який місцевий художник охоче дасть свою згоду на те, щоб його роботи демонструвалися в громадському місці. Ви не тільки прикрасите свій заклад, а й подаруйте відвідувачам можливість насолодитися творчістю сучасних майстрів. Крім того, підтримка молодих талантів - додатковий плюс до Вашого іміджу.

Цікаві знижки

Ніщо так не приваблює клієнтів, як можливість заощадити. Є маса варіантів акційних пропозицій. Наприклад - 10-відсоткові знижки тим, хто приходить зі своїм посудом. Можна навіть влаштувати продаж брендованих чашок, з якими клієнти зможуть потім приходити в Вашу кав'ярню і отримувати знижки.

Навчання персоналу

Ваші співробітники повинні досконально розбиратися в нюансах кожного виду напою, які пропонуються в кав'ярні. Тому не забувайте про проведення дегустацій і навчальних заходах.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Оголошення
live comments feed...