• Головна
  • У "Львівгазі" поскаржились на мільярдні збитки
18:32, 27 вересня 2019 р.

У "Львівгазі" поскаржились на мільярдні збитки

Львівські газівники поскаржились на мільярдні збитки акціонерного товариства, які цьогоріч збільшились удвічі та досягли майже 1,3 млрд гривень.

Про це кореспонденту 032.ua повідомили у прес-службі АТ "Львівгаз".

За даними представників компанії, цього року збитки склали 980 млн грн, у 2018 році збиток становив 439,7 млн грн.

"Від 2016 року НКРЕКП не переглядає тариф на розподіл газу, відтак вже четвертий рік поспіль для АТ «Львівгаз» діє економічно необгрунтований тариф. За цей час загальна сума збитків компанії досягла 1,285  млрд грн. Основна проблема нового опалювального періоду – зношені  газорозподільні мережі і зростаюча загроза їх аварійності. Фінансова криза, спровокована діями НКРЕКП, призведе до того, що на  початку опалювального сезону 2019 - 2020 ооків у Львівській області 1 127 газорегуляторних пунктів перебуватиме в  аварійному стані, довжина повністю зношених газопроводів досягне 5235,862 км", - заявили у товаристві.

Також працівники "Львівгазу" пожалілися на критично низькі зарплати через "заморожений" тариф на розподіл газу, і як наслідок - відтік кадрів.

"Від початку року з компанії звільнились 258 працівників, це 8% персоналу. У 2018 році – 427 фахівців. Найбільш затребувані вакансії зараз - слюсарі з експлуатації та ремонту підземних газопроводів, з ремонту газового обладнання, водії та контролери", - додали газівники.

Вихід спеціалісти бачать наразі один - усунути дискримінаційні, з їхнього погляду, тарифи та довести їх розмір до економічно обґрунтованого рівня.

Окрім цього, в товаристві просять компенсувати операторам ГРМ понесені збитки; затвердити нову модель тарифу на розподіл, яка передбачає рівномірну оплату послуг операторів ГРМ впродовж всього року.

"Чекають на новий тариф і споживачі природного газу. Це підтверджено результатами дослідження Київського міжнародного інституту соціології. Абсолютна більшість опитаних споживачів відзначили, що для них важливо розуміти, скільки саме вони сплачують за спожитий енергоресурс, а скільки - за послугу його доставки до оселі. У більшості споживачі зацікавлені у тому, щоб одержувати деталізовану інформацію про складові вартості послуг енергопостачання", - резюмували у "Львівгазі".

Нагадаємо, львівські інженери розробили проект, що прогнозує рух автомобілів та пішоходів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Львів #новини #032 #Львівгаз
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...