• Головна
  • Керівник Залізничної РА Ірина Джурик - про життя району та плани на майбутнє, - ФОТО
17:10, 29 вересня 2018 р.

Керівник Залізничної РА Ірина Джурик - про життя району та плани на майбутнє, - ФОТО

Сайт 032.ua продовжує серію інтерв’ю із керівниками районів нашого міста. Цього разу ми поспілкувалися з головою Залізничної РА, пані Іриною Джурик.

Досьє: 

Ірина Джурик у 1990 та на початку 2000-х років працювала у сфері ЖКГ міста Львова. В період із січня по травень 2007 року була юристконсультантом ТзОВ "ВІП БУД", після чого впродовж шести років стала головним спеціалістом юридичного відділу Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради. В листопаді 2013 року стала начальником відділу житлового господарства Личаківської РА. Восени 2017 року обійняла посаду заступника голови районної адміністрації з питань житлово-комунального господарства Залізничної РА. В березні 2018 року очолила Залізничний район.

Пані Ірино, Ви очолили Залізничну РА після того, як вашого попередника Тараса Гниду звільнили за підозрою в отриманні хабара. Не боялися брати на себе таку відповідальність та очолювати Залізничний район?

Було хвилювання. Страху, як такого не було, оскільки я працювала заступником голови районної адміністрації з питань житлово-комунального господарства та на час відсутності керівника виконувала його обов’язки. Тепер, вже на посаді керівника, я відповідаю за виконання всіх повноважень делегованих районній адміністрації Львівською міською радою.

Ви раніше були заступником Тараса Гниди, якою була Ваша реакція коли дізналися, що ваш безпосередній керівник потрапив у таку ситуацію?

Знаєте, звичайно, що ця ситуація неприємна. Але, з етичних міркувань, я би не хотіла коментувати роботу попереднього керівника. Цим питанням займаються правоохоронні органи.

А якби Вам запропонували хабар, що би Ви зробили?

Моя реакція була би дуже негативною. Я навіть не можу уявити, аби така ситуація сталася. Звісно, я би відмовилася, подальші мої дії були б виключно з дотриманням вимог антикорупційного законодавства, в т.ч.повідомлення про цю ситуацію правоохоронним органам.

Мер Львова Андрій Садовий перед вашим призначенням характеризував Вас, як відповідального керівника. Взагалі, як часто Андрій Іванович спілкується з керівниками районів міст?

Спілкування мера з керівниками районних адміністрацій відбувається доволі часто. Щосереди ми збираємося на апаратну нараду, яку проводить Андрій Іванович. Крім того, він окремо спілкується з кожним керівником району. Тому, можна сказати, що спілкуємося ми доволі часто.

Яка наразі ситуація з ремонтами доріг в Залізничному районі?

Можна сказати, що зараз у нас - "гаряча пора" з ремонтом доріг. В першому півріччі цього року були розроблені ПКД, проведені відповідні експертизи та тендери,а вже у липні розпочався активний етап з капітального ремонту доріг.

Розпочато роботи з капітального ремонту прибудинкової території на вул.Сяйво, 13, 15, 17, 19.

Наразі тривають капітальні ремонти на вулиці Виговського (від Городоцької до Любінської), там ремонтуємо хідник та облаштовуємо велодоріжку. Значний об’єм робіт проводиться на вул.Кульчицької,9, де облаштовуємо внутрішньоквартальні проїзди та тротуари.

Також облаштовуємо внутрішньоквартальний проїзд від вулиці Виговського до вулиці Караджича. На вул. Садовій, 15 - ремонтуємо ділянку поблизу садочку «Світанок». Триває капітальний ремонт тротуарів на ділянці від  вул. Широкої, 100 до вул. Роксоляни, 59, а також на вул. Бр. Міхновських.

Завершується ремонт прибудинкової території по вул.Любінській, 89, 89а, 91, тазавершені роботи з облаштування прибудинкової території на вул. Сірка, 16 і роботи з капітального ремонту вулиць Ботанічної та Слюсарської.

Ми контролюємо хід виконання робіт, адже на це витрачаються бюджетні кошти, тому ремонт має бути якісним. Всі роботи, які наразі тривають на території району, будуть завершені до кінця цього року.

А скільки грошей було отримано та вже витрачено на ремонт доріг (прибудинкових територій, пішохідних зон, тротуарів)  у 2018 році?

Було виділено 8,5 мільйонів гривень на поточний ремонт вулично-шляхової мережі району, які вже є освоєні та понад 42 мільйони гривень на капітальний ремонт вулиць та прибудинкових територій, з яких освоєно понад 50%. Крім того, ми плануємо продовжити ямковий ремонт, тому з бюджету розвитку здійснено перекидку коштів в сумі 4,4 мільйони гривень на проведення цих робіт.

Ірино Степанівно, Ви розпочинали свою кар’єру у сфері ЖКГ, але у 2007 році, впродовж кількох місяців, ви працювали юристом у приватній компанії ТЗоВ «Віп Буд», після чого почали працювати на міську владу. Вам працювати у в органах місцевого самоврядування цікавіше, ніж на приватного підприємця? 

Це цікава робота, яка мені подобається. Робота в органах місцевого самоврядування це робота для міста, для його мешканців, що є для мене дуже почесним та відповідальним.

Як розпочинається і проходить Ваш день, як керівника Залізничного району?

Залізничний район хоч і не дуже великий, але це - ворота Львова. Тут є аеропорт,залізничний вокзал, приміський вокзал. Тому, враження про місто одразу починається із нашого району. Мій робочий день розпочинається із об’їзду території. Надалі в мене проводиться нарада із начальниками відділів комунального та житлового господарства, соціально-економічного розвитку.

Щодня є певні зауваження щодо санітарного стану території району, до ведення ремонтних робіт. Після чого ми обговорюємо плани на день, опрацьовуємо звернення мешканців на Гарячу лінію міста, проводимо відповідні обстеження, завершуємо невирішені питання.І вже наприкінці дня лишається час на те, щоб перевірити свою електронну скриньку.

У своїй декларації Ви вказали, що ні Ви, ні Ваш чоловік, не володієте транспортними засобами. На чому Ви пересуваєтесь по місту?

Колись було важко і завжди хотілося мати свій автомобіль, але мій чоловік не хоче користуватися автівкою. Тому я користуюсь громадським транспортом, а  в робочий часв моєму користуванні є службова автівка.

Коли відбудеться ремонт вулиці Данила Апостола?

Цього року ремонт проводитись не буде. На 2018 рік лише виділено кошти на виготовлення проектно-кошторисної документації щодо ремонту двох ділянок по вул.Данила Апостола: від вул.Курмановича до вулиці Д. Апостола, 9а і від вулиці Д. Апостола, 9а до вул.Північної. Реалізовувати цей проект, можливо, будемо вже наступного року, але замовником цих робіт є ЛКП “Львівавтодор”.

Взимку цього року «Львівавтодору» затвердили дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на будівництво та продовження вул. Ряшівської поблизу аеропорту.  Коли розпочнуться роботи?

Наразі проект землеустрою перебуває на коригуванні, оскільки для будівництва дороги необхідно долучити додаткові ділянки, які належать фізичним особам. ЛКП “Львівавтодор” та мерія ведуть перемовини звласниками земельних ділянок. Для будівництва дороги потрібна чимала сума коштів - близько 500 мільйонів гривень. Ми ще навіть не знаємо чи буде відповідне фінансування.

Яка ситуація з дитячими садочками в Залізничному районі?

Нагальна потреба в дитячих садочках є по всій державі, і Залізничний район в цьому питанні не виняток. На території району є 18 дошкільних навчальних закладів, де виховуються 10 тисяч 300 дітей. Питання із дитячими садочками контролює міський голова, оскільки зараз виділяються кошти на ремонт садочків, аби їх зберегти. І наступного року ми плануємо відремонтувати п’ять садочків та відповіднозбільшити групи.

На вулиці Ряшівській розташований недобудований об’єкт, який планували відкрити до Євробаскету-2015. Можливо районна адміністрація чи активісти мають якісь плани, аби оживити ту територію?

Дуже хотілося, аби цей об’єкт був збудований. Наскільки мені відомо, там мав бути великий спортивний комплекс, де мали відбуватися різні спортивні змагання. На жаль, ми наразі не знаємо, що буде далі з цим об’єктом.

Наразі триває будівництво гравійної дороги від Білогорщі до Окружної дороги. По термінах все встигаєте - анонсували, що будівництво завершиться до кінця цього року?

Керівник Залізничної РА Ірина Джурик - про життя району та плани на майбутнє, - ФОТО, фото-1

Це має бути гравійна дорога. Наразі триває будівництво від Західного обходу до масиву Білогорща. Районна адміністрація спільно ЛКП“Львівавтодор” та департаментом містобудування пропрацьовують варіанти щодо продовження будівництва дороги, яка з’єднає мікрорайони Білогорща та Левандівка.

Яким ви уявляєте Залізничний район за, скажімо, п’ять років?

Мені б дуже хотілося, аби район був більш розвинутим, з відремонтованими дорогами, з добудованим спорткомлексом, з достатньою кількістю дитячих дошкільних установ та інтерактивних установ, зокрема, таких як урбан-бібліотеки. І я сподіваюсь, що мешканцям та гостям нашого міста, буде комфортно жити та перебувати в нашому районі.

Автор: Андрій Галицький

Фото: Є.П.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
39,10
39,15
EUR
42,65
42,80
PLN
9,90
9,95
Оголошення
live comments feed...