Спроба №2: у Львові підготували нові пропозиції щодо реконструкції вулиці Бандери, - ВІЗУАЛІЗАЦІЯ - 032.ua

Спроба №2: у Львові підготували нові пропозиції щодо реконструкції вулиці Бандери, - ВІЗУАЛІЗАЦІЯ

У 2017 році після багатьох етапів урбаністичних та громадських слухань, у Львові обрали проект “Вулиця для всіх”, в межах якого у 2018 році мала відбутися масштабна реконструкція вулиці Бандери. Втім, під час громадських слухань, які відбулися в листопаді минулого року, львів’яни відкинули пропозиції проектантів та запропонували зберегти бруківку, чотири смуги для руху та відсутність велодоріжок.

В липні цього року фахівці КУ “Інститут міста” разом із партнерами підготувала нові пропозиції стосовно ремонту вулиці Бандери. Журналіст сайту 032.ua з'ясував, що змінилося в новій концепції щодо реконструкції вулиці.

Вулиця для всіх – що це за проект

Втілення проекту розпочалося ще у 2016 році за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва Німеччини. Проект мав на меті створити прецедент налагодження комунікації між мешканцями, підприємцями та владою міста під час реконструкції громадського простору.  

Вже у 2017 році у Львові відбулися декілька етапів громадських та урбаністичних слухань, під час яких був обраний ескізний варіант майбутньої реконструкції вулиці Бандери.

Що планували зробити

За задумом проектантів, після реконструкції вулиця Бандери мала стати зручним громадським простором для всіх груп населення. Аби якнайкраще втілити задумане, у Львові вирішили перейняти досвід німецького міста Ляйпциг, де за схожим проектом відбулася реконструкція вулиці  Карла Лібкнехта.

Отож, після реконструкції на вулиці С.Бандери перевагу в русі мав отримати громадський транспорт, а не приватні автомобілі. Також планувалося зменшити ширину проїжджої частини, облаштувати велодоріжки, вирішити проблему з хаотичним паркуванням та збудувати зручні й широкі тротуари, розділивши їх за зонами: пішоходи мали ходити по зручній плитці великого розміру, зону поблизу дерев та “фасадну зону” проектанти хотіли облаштувати іншими видами плитки.

Читайте також: Німецький досвід для європейського Львова: як будуть реконструювати вулицю Бандери (ФОТО).

Крім того, на вулиці планували облаштувати як мінімум три громадські простори: у сквері поблизу собору Ольги та Єлизавети, біля пам’ятника С. Бандери та поруч із будинком органної музики.

І найголовніше – з вулиці Бандери планували прибрати бруківку, замостивши вуличний простір асфальтом. Саме ця ідея надзвичайно обурила мешканців Львова.

Що сталося потім

В листопаді 2017 року група депутатів та місцевих мешканців, незадоволені ескізним варіантом реконструкції вулиці Бандери, ініціювали громадські слухання, під час яких львів’яни проголосували проти втілення проекту “Вулиця для всіх”. Мешканцям не сподобалося, що з вулиці можуть прибрати бруківку. Змінити громадську думку не допомогли навіть пояснення директора «Інституту міста» Олександра Кобзарєва.

"Бруківка створює сильний шум, коли по ній рухається транспорт. Зараз там поганий стан дороги і машини рухаються зі швидкістю близько 30 кілометрів на годину. Але, якщо лишити бруківку та зробити її рівною – автомобілісти почнуть їхати набагато швидше, відповідно, шуму буде ще більше. Більше того, на мокрій бруківці водіям набагато важче гальмувати, через що створюється більше аварійних ситуацій, ніж якщо покласти асфальт", - зазначив Кобзарєв.

Втім, мешканці мали свої, "вбивчі" аргументи на слова фахівців. Наприклад, пан Володимир, який мешкає на вулиці Японській заявив, що у Львові асфальт на новозбудованих дорогах сходить із першим снігом.

Читайте також: "Це наш шум і ми його любимо", - як мешканці вулиці Бандери «воювали» за свою бруківку”.

“А бруківка стоятиме далі, але якщо її правильно покласти. Не так, як зараз на Київській – боком, а рівно. Тоді й шуму не буде”, - сказав чоловік.

У підсумку, учасники громадських слухань проголосували проти реалізації запропонованого проекту, запропонувавши проектантам свої ідеї: зберегти бруківку, лишити чотири смуги руху для транспорту та не облаштовувати велоінфраструктуру.

Що з новим проектом

За словами директора «Інституту міста» Олександра Кобзарєва, цього разу фахівці врахували всі особливості, які не були враховані в попередньому варіанті реконструкції.

Якщо говорити про “Вулицю для всіх”, то ми мали низку проблем, які стосувалися вулиці Бандери: погане покриття, відсутність облаштованих місць для відпочинку, погана доступність для людей із маломобільних груп, відсутність велоінфраструктури, високий шум, забрудненість і так далі. Наш проект був ескізним, хоча багато людей, чомусь, вважали його вже затвердженим. Нашим завданням було вивчити бачення всіх груп населення. Адже на сьогодні, де-факто, домінуюча група на вулиці – автомобілісти. Якщо подивитись на вул.Бандери то можна помітити, що більшу її територію під себе займають автомобілі. А якщо врахувати не тільки проїзну частину, а ще й паркування, то для інших груп населення залишиться може 10%”, - пояснює Кобзарєв.

Тому, проектанти запропонували рішення, які вже були вже декілька разів презентовані в попередні роки: підняття зупинок, переходів, пріоритет громадського транспорту і так далі.

“Треба розуміти, що лише 25% мешканців користуються автомобільним транспортом, а 75% - громадським. На вул. Бандери розташований один із найбільших університетів Львова та України, одна з найбільших шкіл, тобто очевидно, що ми мали передбачити розвиток велосипедної інфраструктури. Тут не вистачає місць для громадських просторів, хоча вулиця доволі шумна, пильна, перебувати там досить некомфортно. Ми проводили заміри – в годину пік шум на вулиці Бандери досягав 83-85 дб. Це не катастрофічний рівень, але він вищий за комфортний”, - розповідає Олександр Кобзарєв.

Саме через шум та задля підвищення безпеки під час руху, проектанти пропонували замостити вулицю Бандери асфальтом, а не бруківкою. Однак львів’янам така ідея не сподобалося, тому їхні побажання були враховані вже в новому проекті: бруківку під час реконструкції покладуть між трамвайними рейками. Також нею замостять ті місця вулиці, де не буде інтенсивного руху.

"За підрахунками наших колег з Інституту “Просторового розвитку”, близько 60% бруківки лишиться на вулиці Бандери. Її буде використано на місцях паркування автомобілів між деревами та в міжколійному просторі. 40% бруківки, яка буде пошкодженою, не буде викинуто, а буде подрібнено і використано для створення бетонних плит із вкрапленням базальту для покриття зони тротуару (буде створено ідентичну плитку для тротуару, якою покривали тротуари в період між 1 і 2 Світовими війнами у Львові, так звана "польська плитка")”, - пояснює директор “Інституту міста”.

Після реконструкції на вулиці Бандери має зрости рух приватного та громадського транспорту.

“Не йде мова про збільшення ліміту швидкості з 50 до 60 км/год - враховується середня швидкість пересування з крайніх точок. Зараз громадський транспорт рухається зі швидкістю 8 км/год, враховуючи в тому числі всі зупинки. Але погана якість дорожнього покриття теж гальмує швидкість руху. Після реконструкції швидкість громадського транспорту суттєво збільшиться. Щодо приватного транспорту – зараз автомобілі рухаються зі швидкістю 11 км/год. Я думаю, що вона зросте до 14 км/год. Всі отримають свої переваги”, -  вважає Кобзарєв.

Вулиця_Бандери реконструкція вулиця_для_всіх новини 032ua
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань. Адміністрація сайту попереджає, що коментарі з використанням ненормативної лексики, пропагандою насилля та образою честі та гідності будуть видалятися.

Суспільство
Сьогодні, 23 липня у селищі Когути на Яворівщині працівники Новояворівської ТЕЦ та ПП "Гарант Енерго М" перекрили міжнародну трасу Київ – Чоп. Про це повідомили у прес-службі Патрульної поліції Львівщини, передає кореспондент 032.ua. Понад 200 протестувальників вимагають виплати заробітної плати та безперервно ходять по пішохідному переходу, блокують проїзд автомобілів, пропускаючи лише екстренні служби. "Є черга з 50 автомобілів в обидві сторони. Будуть п...
Суспільство
У Львові триває капітальний ремонт доріг із заміною усіх інженерних мереж.  Як повідомили у прес-службі департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР, з вересня цього року розпочнеться ремонт вулиці Кармановича.  Цьогоріч вулицю ремонтуватимуть на відрізку від вулиці Данила Апостола до вулиці Пясецького.  Орієнтовна вартість ремонту вулиці оцінюється в 86 млн. грн. Минулого тижня було оголошено тендер на визначення виконавця робіт на цьому об’є...
Влада
У неділю, 21 липня, відбулися позачергові вибори до Верховної Ради України 2019. ЦВК вже опрацювала 100% протоколів на виборчому окрузі №124, який охоплює охоплює Червоноград, Сокальський район та частину Кам’янка-Бузького району. Про це повідомляє кореспондент 032.ua. За даними ЦВК, найбільше своїх голосів виборці округу віддали кандидату від партії “Слуга народу” Юрію Камельчуку — 16,08%. Друга в рейтингу опинилася кандидатка від Всеукраїнського об’єдна...
Влада
Вчора, 21 липня, відбулися позачергові вибори до Верховної Ради України 2019. ЦВК вже опрацювала 100% протоколів на виборчому окрузі №116, який охоплює Залізничний район і частину Шевченківського району Львова. Про це повідомляє кореспондент 032.ua. За даними ЦВК, у виборчій “гонці” лідирує кандидат від політичної партії “Європейська Солідарність” Микола Княжицький, який набрав 23,05% голосів. Другою в рейтингу опинилася кандидатка від партії “Голос” Март...
Культура
Стартувала спекотна пора, а разом із нею у багатьох львів’ян почалися канікули та відпустки. З огляду на те, що перегляд кіно у Львові є одним з улюблених занять мешканців, сайт 032.ua підготував добірку цікавих фільмів та серіалів, які на нашу думку вам сподобаються. Фільм "Сфера" Фільм "Сфера" ‒ це американський науково-фантастичний трилер 2017 року від режисера Джеймса Понсольдта. У головній ролі ‒ незрівнянна Емма Вотсон, відома у реальному житті своїм...
Суспільство
Щороку до Львова приїжджає безліч гостей як з України, так і туристи з усього світу, а деяким відвідувачам настільки подобається наше місто, що вони залишаються тут жити. Проте справжній львів’янин завжди помітить “симулянта”, навіть якщо той питиме каву у напрасованій вишиванці. Кореспондент 032.ua визначив 10 ознак справжнього львів’янина: Чебуреки = Брюховичі Фото: Олег Березовський У голові кожного львів’янина, незалежно від віку і статі, при слові “че...
Суспільство
На автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О141902 Турка-Східниця в межах Турківського району розпочали ремонтні роботи.  Про це інформує департамент дорожнього господарства, транспорту та зв'язку Львівської ОДА.  Читайте також: Батьки дошкільнят, яких не зарахували до ДНЗ Львова, можуть редагувати електронні заявки Наразі компанія "ОНУР", яка є підрядником, виконує роботи з влаштування водопропускних труб. Ремонт дороги виконують з...
Пригоди
Вчора, 22 липня у Яворівському районі на Львівщині грабіжники вчинили розбійний напад на жінку з дітьми. Як встановили правоохоронці, близько опівночі зловмисники в масках, пошкодивши вікно, проникли у житловий будинок, в якому перебувала 52-річна господиня з двома шестирічними дітьми. Нападники зв’язали жінку та замкнули її разом з дітьми у підвальному приміщенні, заволоділи грошовими коштами та іншим майном, після чого втекли. За цим фактом відкрито крим...
Суспільство
У Львові триває збір підписів "за" оприлюднення плану реконструкції магазину "Океан" затверджений компетентними органами містобудування. Відповідну петицію зареєстрував Олеся Домарадзька вчора, 22 липня, повідомляє 032.ua. За словами авторки петиції, композиція, що становила пам'ятку монументального мистецтва України (публікація в книзі Decommunized: Ukrainian Soviet Mosaics, автор Євген Нікіфоров, видавництво "Основи") 1978 року створення на фасаді магази...
Новини по темі
Купити квартиру у Львові: у якому районі міста найдешевше житло, - ІНФОГРАФІКА
Коли львів’янам чекати капітального ремонту вулиці Пилипа Орлика
У якому напрямку слід розвивати архітектуру Львова: думки експертів фестивалю "Вежа"
Хто і як планує вирішувати проблему зі сміттям на Львівщині, - ІНФОГРАФІКА
ReHERIT: як у Львові актуалізують “Простір Синагог” та переосмислюють культурну спадщину
Масові “замінування” у Львові: скільки коштують бюджету “жарти” анонімів
У Винники хочуть запустити трамвай та відновити там лижну школу
Врятувати ведмедів від людей: як функціонує притулок “Домажир” біля Львова
“Завжди мріяла переїхати до Львова": як у Львові ошукали переселенку з Донбасу
Громадський бюджет: як європейський досвід впроваджують у Львові та Україні