У Львові обрали інвестора, який перетворить старі трамдепо в креативний простір, - ВІДЕО

Сьогодні, 11-го липня, під час засідання виконавчого комітету ЛМР був затверджений інвестор, для реалізації інвестиційного проекту "Реконструкція трамвайного депо з метою створення інноваційно-креативного простору".

Переможцем інвестиційного конкурсу стала компанія “Lem Station”, яка була створена спеціально під цей проект, інформує кореспондент сайту 032.ua.

Так, за словами в.о. начальника управління інвестицій та проектів Львівської міської ради Романа Старецького, за наступні 4 роки інвестор планує вкласти 30 мільйонів гривень в будівлі трамдепо, що на вул. ВІтовського, 57 та Братів Тимошенків, 4 і перетворити об’єкти інноваційно-креативний хаб і простір для громадськості.

атверджене сьогодні рішення дає нам змогу підписувати з переможцем інвестиційного конкурсу інвестиційний договір і реалізовувати цей проект. В об’єкті інвестування є старі приміщення трамвайного депо та службові приміщення, які будуть ревіталізовані в ході проекту. Частина будівель залишиться у користуванні ЛКП «Львівелектротранс» для здійснення своєї господарської діяльності, а більшу частину приміщень віддадуть інвестору для реконструкції", - сказав Старецький.

Читайте також: Нове життя старого трамдепо: як у Львові хочуть перетворити покинуте трамвайне депо на місце для ідей та бізнесу.

Детальніше про майбутнє перетворення старого трамвайного депо та що саме там планують створити, пропонуємо переглянути в нашому відеосюжеті: 

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань