Новини компаній
16:30, 31 жовтня 2017 р.

Ukrainian Digital Conference 2017: як це було

Новини компаній
Ukrainian Digital Conference 2017: як це було

19 жовтня у Харкові відбулася чи не наймасштабніша подія у сфері маркетингу – Ukrainian Digital Conference 2017. Конференцію відвідали понад 600 учасників, а спікерами стали видатні діячі цифрової індустрії не тільки з України, а й з сусідніх держав – Росії та Білорусі.

За організацію такого заходу слухачі та доповідачі щиро подякували компанії Webline Promotion. Варто зауважити, що агентство зібрало під одним дахом 24 спікера, серед яких практикуючі спеціалісти в своїй сфері.

Особливості конференції

Перше, на що звертаєте увагу, – дуже тепла атмосфера та високий рівень організації. Подія відбулася у Premier Palace Hotel Kharkiv, самому серці першої столиці. Усі бажаючі мали змогу відвідати захід та дізнатися щось справді корисне та цікаве про розвиток бізнесу в інтернеті. Головні теми, які піднімалися:

  • тенденції просування в соціальних мережах. Дуже гарну доповідь з цього приводу підготував один з організаторів, М. Яблоко. Він наполягав на тому, що кордони між різноманітними відеоресурсами, месенджерами та звичайними мережами поступово зникають. Тому необхідно працювати над новими методами реклами в цій сфері. Крім того, соціальні медіа – безцінне джерело актуальних даних. Про те, як їх добувати та використовувати на практиці, розповів А. Мороз;

  • важливість контент-стратегії. Різницю між звичним вже контент-маркетингом та стратегією зрозуміло пояснила головний редактор MadCats К.Єрошина. В сучасних умовах немає сенсу публікувати традиційні статті з ключовими словами, підхід має бути більш креативним, бо користувачам необхідно чітко пояснювати, чому саме слід звернутися до вас. Але традиційні SEO-тексти все ще не втрачають актуальності. Таємницями їх написання, а також створення максимально простого завдання для копірайтерів поділився О.Шестаков;

  • масштабні проекти – це завжди велика відповідальність та певні складнощі. Як їх слід просувати? Відповідали на таке запитання Д.Шахов та А.Поліщук. Особливість в тому, що перший зі спікерів акцентував увагу на контентних проектах, а другий – на тих, які належать до категорії e-commerce.

Це далеко не всі проблеми, обговорені та вирішені в процесі заходу. Кожному із спікерів слухачі мали змогу задати питання стосовно доповіді.

Приємні моменти офіційної зустрічі

Колеги, приятелі та зовсім незнайомі один з одним люди відчули себе справжньою великою родиною. Дружня атмосфера, насичена програма, презентації з високою практичною цінністю зробили похмурий осінній день дійсно яскравим та незабутнім. У перервах гостям та учасникам пропонувалася смачна кава та кекси.

Чудовим завершенням заходу стала вечірка у Radmir Main Place. Сподіваємося, що наступного року конференція зможе зібрати не менше охочих долучитися до процесу спільного будівництва майбутнього у сфері digital.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#webline #promotion #web #dev #seo #ppc #smm #разработка #сео #смм #веб #оптимизация #pr #target #advertisement #реклама #таргет #marketing #маркетинг
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...