Львівський Музей пивоваріння зібрав рекордну кількість відвідувачів за вихідні

Культурно-просвітницька акція «Ніч у Львові» проводиться двічі на рік – у липні та у листопаді. Заплановано, що цього року наступний захід пройде 16-18 листопада.Загалом під час «Ночі у Львові» відбулось 100 екскурсій та театралізованих дійств у 15 екскурсійних об’єктах, на яких побувало близько 6000 осіб, з них – 85% львів’яни. Львівський Музей пивоваріння цього року вперше долучився до акції «Ніч у Львові».

Нагадаємо, що Музей пивоваріння відчинив свої двері для відвідувачів 14 жовтня 2005 року у день святкування 290-ї річниці найстарішої броварні в Україні — Львівської пивоварні. Заклад розташований у будівлі XIX сторіччя на території самого підприємства. Він займає площу понад 600 квадратних метрів напівпідвальних площ та складається з п’яти традиційних виставкових залів та одного дегустаційного, де кожен може насолодитись смаком бурштинової легенди. Слід зазначити, що за період свого існування ця скарбниця пивної історії перетворилася на один із найбільш відвідуваних музеїв країни – 9 грудня 2011 року заклад зустрів свого 100 000 відвідувача.

Марта Іванишин, заступник керівника відділу промоції Львова Львівської міської ради:«Завдяки акції «Ніч у Львові» нам вдалось зібрати корисну інформацію та організувати кілька туристичних проектів. На екскурсії ми спеціально проводили он-лайн реєстрацію, щоб відзначати для себе звідки до нас їхатимуть люди, адже це важливо для наших подальших комунікацій та промоцій Львова. Також під час цього культурного заходу нам вдалось відкрити кілька нових екскурсій для туристів та гостей нашого міста, які відтепер стануть постійними. Це дуже цікавий проект, який ми прагнемо розвивати й надалі».

Тарас Маципура, провідний бренд-менеджер ТМ «Львівське» компанії Carlsberg Ukraine: «Львівський Музей пивоваріння унікальний для України. Тут можна здійснити захоплюючу подорож крізь віки та на власні очі побачити, як з плином часу змінювалася культура вживання пива та процес його виробництва. Це саме той історичний заклад, який повинен долучатися до таких соціальних заходів, щоб поширювати у суспільстві культуру споживання бурштинового напою». 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі