14:46, 16 травня 2012 р.
«Миколаївцемент» розпочав кампанію по боротьбі з фальсифікованим цементом (ФОТО)
На українському ринку кожен другий мішок цементу – фальсифікат. Виробники б’ють на сполох, оскільки підробка несе пряму загрозу здоров’ю та життю людей. Про це сьогодні під час прес-конференції повідомив генеральний директор-голова правління ПАТ «Миколаївцемент», керівник «Лафарж» в Україні Гюнтер Сметана.
Проблема фальсифікації тарованого цементу набула загальнонаціонального масштабу, адже за даними Української асоціації підприємств і організацій цементної промисловості «Укрцемент» продажі фальсифікованого цементу становлять близько 26% від загального об’єму продажів в Україні.
Ніхто не дасть гарантію, що будинок, міст чи частини якогось монументу не обваляться через використання неякісного цементу. Водночас, використання різноманітних домішок у виготовлені цементу без жодного контролю якості загрожує здоров’ю людей.
Гюнтер Сметана додає, що найбільше від недобросовісних виробників страждають звичайні люди, оскільки саме вони купують близько 70% від обсягу проданого цементу на українському ринку.
Найбільші виробники цементу вже розробляють стратегію боротьби проблемою фальсифікату. До прикладу «Миколаївцемент», який охоплює 10% українського ринку, розпочинає комплексу програму боротьби з підробкою: зовнішня реклама, реклама у пресі, на радіо та телебаченні), а також проводитимуться освітні заходи. Крім того, виробник змінив дизайн мішка, що допоможе споживачам відрізнити оригінальний цемент від підробного.
Мігель Філіп Бутелю де Соуза Машаду
Гюнтер Сметана
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
40,00
40,17
EUR
42,97
43,10
PLN
9,87
9,91
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
08:44, Сьогодні
live comments feed...
Коментарі