20% українців незадоволені залізничниками

Наприкінці грудня залізничники проводили опитування стосовно сервісу залізниці. В опитуванні взяли участь 7088 респондентів.

Було запропоновано оцінити за 5-бальною шкалою складові характеристики умов поїздки, інтер’єру і комфортабельності вагонів, стану туалетних кабін, характеристик провідників.Про це повідомили в прес-центрі Укрзалізниці.

Результати дослідження виявились наступними.

Від 43% до 48% учасників анкетування поставили найвищу оцінку складовим характеристикам умов поїздки, близько 40% оцінили ці характеристики на «4» бали і менше 20% давали нижчі оцінки.

Менше відмінних і добрих оцінок отримали складові інтер’єру і комфортабельності вагонів, в тому числі якість постільної білизни: оцінки коливається від 36% до 44%, добрих оцінок – від 37% до 42%, задовільних оцінок – від 13% до 19% і незадовільних – від 3% до 6%.

Стан туалетних кабін респонденти у своїй більшості оцінювали на «4».

Характеристики провідників, які обслуговували учасників анкетування, оцінені ними досить високо: від 49% до 60% респондентів поставили відмінні оцінки, від 30% до 38% - добрі оцінки.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі