09:45, 19 січня 2012 р.
20% українців незадоволені залізничниками
Наприкінці грудня залізничники проводили опитування стосовно сервісу залізниці. В опитуванні взяли участь 7088 респондентів.
Було запропоновано оцінити за 5-бальною шкалою складові характеристики умов поїздки, інтер’єру і комфортабельності вагонів, стану туалетних кабін, характеристик провідників.Про це повідомили в прес-центрі Укрзалізниці.
Результати дослідження виявились наступними.
Від 43% до 48% учасників анкетування поставили найвищу оцінку складовим характеристикам умов поїздки, близько 40% оцінили ці характеристики на «4» бали і менше 20% давали нижчі оцінки.
Менше відмінних і добрих оцінок отримали складові інтер’єру і комфортабельності вагонів, в тому числі якість постільної білизни: оцінки коливається від 36% до 44%, добрих оцінок – від 37% до 42%, задовільних оцінок – від 13% до 19% і незадовільних – від 3% до 6%.
Стан туалетних кабін респонденти у своїй більшості оцінювали на «4».
Характеристики провідників, які обслуговували учасників анкетування, оцінені ними досить високо: від 49% до 60% респондентів поставили відмінні оцінки, від 30% до 38% - добрі оцінки.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
08:32, 10 січня
live comments feed...
Коментарі