
14:40, 19 серпня 2015 р.
Сьогоднішнє покоління митців має певні проблеми із сучасним образним мисленням, - Орест Голубець
В культурному мисленні сучасних скульпторів продовжують панувати залишки тоталітарної системи, коли вважалося, що все наше — найкраще.
Таку думку під час брифінгу у середу, 19-го серпня висловив відомий львівський мистецтвознавець, професор Львівської національної академії мистецтв Орест Голубець.
За його словами, в образі скульптурних зображень в Україні і досі панує тоталітарна гігантоманія, а прогрес у цьому виді мистецтва відбувається дуже повільно.
В результаті ми маємо таку скульптуру-суміш кінця 19 століття і тоталітарної гігантоманії, тоталітарного маразму
“Починаючи з кінця 80-х початку 90-х років, коли почалися зміни в мистецькому середовищі, коли перед нами відкрився увесь мистецький світ від якого ми тривалий час були ізольовані, у найтяжчій ситуації опинилася скульптура. Зміни у скульпутрі відбувалися і відбуваються дуже повільно. Найбільша проблема полягає в тому, що наші навчальні мистецькі заклади, наша скульпутра, намагається адаптувати досвід Олександра Архипенка в сучасне українське середовище. Відомий український скульптор, який визнаний у всьому світі в нашій країні майже незнаний. І таке вузьке розуміння сфери скульптури призводить до дуже прикрих речей. Ми маємо великі проблеми із сучасним образним мисленням. І звинуватити у цьому нинішніх наших скульпторів не можна, адже вони не винні у тому, що вони розвивалися у суспільстві, яке було ізольоване від всього. В результаті ми маємо таку скульптуру-суміш кінця 19 століття і тоталітарної гігантоманії, тоталітарного маразму”, - зауважив Орест Голубець.
До слова, у середу, 19-го серпня, у Львові відбулася презентація нової книжки Ореста Голубця під назвою “Сучасна скульптура Львова”.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
22:21, 13 травня
15:14, 14 травня
320
07:56, 19 травня
live comments feed...
Коментарі