В кіно сходили - відра помили: у Львові започаткували новий флешмоб (ФОТО)

Минулого тижня львів'яни дізналися, що відерця, які вони викинули після споживання попкорну, потрапляють зовсім не у смітник. Скандал, який розгорівся через дії прибиральниці вирішили перетворили на розвагу

Про це повідомляє кореспондент 032.ua

У суботу, 4 липня, львів'янка зайшла в жіночий туалет торгового центру "King Cross Leopolis" і була вражена від побаченого. Дівчина зустріла прибиральницю, яка мила і сушила відерця з-під попкорну.

Львів'янка вирішила, що про це повинні дізнатися усі, і виклала фотографії з місця події у соціальні мережі.

11705189_10203239058177471_7192501885357530974_n11694799_10203239058337475_7347343983053035919_n

Фото:Juliet Koldovskyy

В результаті цього, навколо події у спільноті “Варта 1” розгорілася жвава дискусія між львів'янами. Одні почали звинувачувати прибиральницю. Мовляв, як можна використовувати ці відерця, в яких був попкорн, знову. Хтось, навпаки, звинувачував автора фото, кажучи, що нічого поганого у тому, що жінка забирає відерця для свої потреб — немає.

Дехто почав писати, що жінку взагалі звільнили з роботи.

Щоб висловити свою підтримку прибиральниці, львів'яни започаткували флешмоб. Після перегляду фільму вони не викидають свої відерця у смітник, а йдуть їх мити та фотографуватися. Згодом світлини викладають у соцмережі.

Зазначимо, що у мережі навіть з'явився спеціальний хештег #дайвідро

Нагадаємо, минулого літа львів'яни масово взяли участь у флеш-мобі Ice Bucket Challenge.

Фото: Oleh Kovalskyy 

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку