Я ім'я створю собі ... на війні: як і хто піариться за допомогою АТО (ФОТО)

Ось уже рік в Україні війна. Перший шок пройшов. У людей в очах вже немає панічного жаху, побачивши при зустрічі військових на вулицях свого міста. У магазинах немає ажіотажу навколо останньої пачки сірників або гречки. Ніхто не біжить до екрану телевізора дізнатися, чи не зайшли російські війська на територію України ... Люди поступово звикли до того, що в країні війна.

З цим усвідомленням прийшло і те, що навіть у такій ситуації треба продовжувати жити і будувати плани на майбутнє. Але якщо хтось робить це в умовах війни, то інші - за допомогою неї.

Перше правило реклами говорить: створи собі ім'я. Друге - почни його просувати.

Просувати себе зараз простіше простого. Досить зв'язати воєдино себе і АТО. 

Пафосне волонтерство

«Іван Іванов» передав бійцям АТО бронежилети \ воду \ машину \ зброю \ продукти. Такі заголовки зустрічаються мало не щодня в будь-якому виданні. Журналісти із задоволенням заковтують наживку піарників якогось депутата і пишуть про допомогу військовим, хоча насправді роблять політику просто рекламу. Правда буває і таке, коли в публікацію потрапляє не допомога військовим, а сам процес її передачі ...

Скандальний одеський забудовник Аднан Ківан якось з'явився на акції в одеському аеропорту «Я - кіборг», на якій волонтери збирали гроші на тепловізор. Під спалахи фотокамер бізнесмен поклав в урну 5 тисяч гривень. Правда, пізніше журналісти розкритикували Ківана за скупість - адже він красувався на мітингу в куртці "Zilli" за 40 тисяч доларів. 

1 (1)

Не упустили і львівські журналісти промах свого депутата, який заявив про намір створити депутатську роту. За задумом Ярослава Мудрого, вона повинна була воювати в зоні АТО і допомагати військовим.

Депутатська рота повинна була сформуватися за кілька тижнів. Про її створення було чути майже на кожному кроці. Матері, чиї сини в АТО, схвально відгукувалися про такий проект, хоча багато хто називав це піаром. Незважаючи на таку спробу пропіаритися і зробити щось корисне, в військове формування вступила тільки одна людина - сам ініціатор підрозділу Ярослав Мудрий. Вже в кінці липня стало відомо, що створення конкретної депутатської роти не відбудеться. А депутати будуть воювати невеликими загонами в різних батальйонах.

Є й такі, хто за допомогою війни не просто піариться, але ще й примудряється заробити. Наприклад дніпропетровські журналісти з'ясували, що за рік перебування в кріслі заступника губернатора Геннадій Корбан став багатшим на 40 млн. І не приховує цього. В одному зі своїх телевізійних інтерв'ю він заявив приблизно наступне: зараз ми вкладаємо власні кошти в безпеку регіону, але ми ж бізнесмени, ми придумаємо схеми, щоб повернути свої гроші.

Наживаються, або в даному випадку краще сказати заробляють, на війні не тільки політики. У Києві, наприклад, дуже часто можна зустріти людей з коробочками для збору коштів. Метро, ​​підземні переходи, центральні вулиці, великі торгові центри.

Сайти вакансій переповнені оголошеннями про пошук на роботу "промоутерів-волонтерів" зі збору коштів із зарплатою понад  5 тис. грн.

волонтер

Цілий бізнес на війні, що до волонтерства не має ніякого відношення. У зв'язку з цим, кияни все частіше вдаються до правилу: хочеш допомогти армії - допоможи особисто. 

Напишіть про мене за гроші

Допомога армії виключно як піар, а не щире бажання бути корисним своїй країні - дуже поширене сьогодні явище.

Наприклад, екс-нардеп від БЮТ одесит Олександр Дубовой звично рекламується за рахунок бійців. В одній з поїздок він презентував ЗМІ свою чергову допомогу: «Це наш скромний подарунок», - сказав він і замовив до «скромному подарунку» зовсім нескромний піар у ЗМІ. 3 (1)

Я сам створю інфопривід

У тих, кому не дозволяє совість або ширина кишені замовити публікації в ЗМІ, користуються іншим методом. Про свої «подвиги» вони розповідають в соцмережах. Наприклад, нардеп Олексій Гончаренко регулярно їздить в зону АТО. І жодна його поїздка не обходиться без особистого фотографа.

«Сьогодні привезли допомогу госпіталю в зоні АТО від одеситів, яку ми зібрали в рамках марафону «Місто-герой – Героям». При нас в госпіталь прибуло 2 борти з "300-ми" і, на жаль, з "200-ми". Як офіцер військово-медичної служби, виявився не зайвим. Привезене нами обладнання відразу пішло в хід. Наші взяли в полон пораненого сепаратиста. Клятва Гіппократа не порушена. Тут реальна м'ясорубка. Господи, допоможи хлопцям ... » - так зазвичай коментує він свої фотографії. 

Я ім'я створю собі ... на війні: як і хто піариться за допомогою АТО (ФОТО) (фото) - фото 4

Користуючись тим, що не всі видання можуть дозволити собі самі проїхатися в зону бойових дій, а кожна крапля інформації «звідти» на вагу золота, ці політики розраховують таким чином проштовхнути себе в ЗМІ.

Своєрідною платформою для виступів таких політиків став Маріуполь. Місто, в якому місцеві жителі не з чуток знають, що таке війна.

Сюди як на сафарі приїжджають чиновники і держслужбовці всіх мастей. «Я герой, я був у зоні АТО», - так або приблизно так поводяться деякі з тих, хто живе мирним столичним життям.

Деякі з них складно формулюють мету візиту. «Приїхали з інспекцією», - найпоширеніший відповідь. Користі від таких поїздок не відчувають ні військові, ні городяни.

Зате результатом таких турне стають численні селфі  з окопів, якими рясніють соціальні мережі.

Геращенко Ионова и Луценко в Мариуполе

На фото Ірина Геращенко, Марія Іонова та Ірина Луценко в Маріуполі на відкритті пам'ятника прикордонникам. Церемонію відкриття затримали на півгодини, поки депутати робили селфі в Широкино (на фото).

Те же в Широкино

Один з найпростіших способів потрапити в об'єктив телекамер і гордо розповісти про свої героїчні вчинки - виставити їх спочатку на показ. Так як це зробив львів'янин Володимир Парасюк. Той самий депутат, який повернувся додому з АТО після поранення. Спочатку журналісти на ура сприймали всі його заяви і звернення, але потім його почали звинувачувати в тому, що він робить все на показ. 

У січні Володимир Парасюк разом з громадською організацією "Центр допомоги та підтримки військовим" та фондом "Врятуємо життя разом" придбали за кордоном 10 бойових автомобілів для бійців АТО.

Я ім'я створю собі ... на війні: як і хто піариться за допомогою АТО (ФОТО) (фото) - фото 7

Перед тим, як відправити авто на схід, їх виставили на площі Ринок, біля приміщення Львівської міськради, і почали збір коштів на бензин. Але для відправки в зону АТО машини чекали не паливо, а закінчення прес-конференції Парасюка. Як тільки він закінчив віщати - машини урочисто рушили на Донбас.

Я ім'я створю собі ... на війні: як і хто піариться за допомогою АТО (ФОТО) (фото) - фото 8

Під патронатом ...

Одна з найбільш незрозумілих і поширених форм піару «великих» політиків. Мери, губернатори, нардепи ...

Бал-маскарад під патронатом губренатора Харківській області Ігоря Райнін.

Такий захід пройшов зовсім недавно в Першій столиці. На ньому зібралися волонтери та громадськість. Вони поїли і випили за голодуючих бійців, а заодно зібрали гроші на потреби армії.

Сама по собі формулювання - під патронатом - особливо нічого не значить. Це проста приписка до заходу. Мовляв, подію курирує сам мер, губернатор або Президент.

Нічим захід «під патронатом того-то» не відрізняється від збору коштів у сусіда в гаражі. Різниця лише в наявності імені, яке політики просувають в маси за допомогою таких заходів.

Для того, щоб створювати інфопривід для преси та привертати увагу не одноразово до своєї персони, політики або бізнесмени навіть організують цілі фонди допомоги бійцям.

За кілька місяців до парламентських виборів 28 липня 2014, в Кривому Розі створюється Міський штаб допомоги криворізьким військовослужбовцям, виконуючим військовий обов'язок. Як було заявлено, "за ініціативи та за підтримки міського голови Юрія Вілкула". Штаб очолив колишній на той момент перший заступник мера, кандидат у народні депутати Андрій Гальченко. Для того, щоб Штаб міг чинити бійцям хоч якусь допомогу, гроші примушували вносити працівників бюджетної сфери, а ось піарилися на тому, що за ці гроші було придбано, звичайно ж, депутати. 

Епілог

Піар на війні існував завжди, кажуть політологи і не рекомендують засуджувати за це політиків чи бізнесменів. Пояснюють: якщо реклама двигун торгівлі, то піар - двигун імені. Без «героя» неможливо вибрати лідера. На цьому будується світ політики і великих грошей. І за великим рахунком, яка різниця, для піару чи ні був куплений бронежилет, якщо він насправді врятує чиєсь життя.

Ольга Калениченко

Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Актуальність
0/12
Автор
0/12
Якість матеріалу
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань