
Новини компаній
12:18, 22 травня 2015 р.
Маленька авантюра перетворюється на велику ідею!
Новини компаній
Пробуй - одна з головних порад, яку б я міг дати людині, яка попросила б в нас поради. Пробувати, експериментувати, крутитися, починати знову і знову, помилятися, знову пробувати.
Ось і львів'яни вирішили спробувати і подали заявку на конкурс Idea-X де головний приз 100 000 грн!
Щоб проголосувати за них варто зробити 2 кліки, Дякуємо:
www.ideax-nescafe.com.ua/1147243
Велика прохання не проігнорувати і голосувати по 2 рази (вк і фб).
Щоб пройти в наступний раунд не потрібно бути на першому місці, варто бути в десятці кращих!
Більше детально про саму ідею ви можете прочитати нижче, або на сайті!
Ми двоє молодих хлопців зі Львова у яких була маленька авантюра і яка перетворилась на велику ідею!
Розпочали свою роботу 4 листопада 2013 року. Без будь яких інвестицій, з маленьким бюджетом ми створили інтернет магазин. Поступово, почали переходити на речі від українських виробників, цього року запланували відкриття магазину. Зараз в команді нас 3 людей. Наші спільноти в ВК та FB:
https://vk.com/green_street_shop
www.facebook.com/greenstreetshop

Маленька авантюра перетворюється на велику ідею! (фото) - фото 1
Креативний та оригінальний перелік наших переваг над іншими магазинами:
- мережа магазинів одягу і аксесуарів від українських виробників (перший магазин буде у Львові, робота над 2-им розпочнеться відразу після відкриття першого, також відкриється на західній Україні)
- розвиток і розширення мережі креативних магазинів та проектів з оригінальними концепціями та унікальним дизайном в стилі Loft і Urban.
- ціни виробника, проект хоч і комерційний, але не створений щоб чим побільше заробити.
- виготовлення власного одягу, або спільні колабрації з локальними брендами.
- "стіна слави" - це стіна де всі бажаючі можуть наклеїти стікер/наклейку свого клубу, організації, інше.
- продаж квитків на різноманітні цікаві концерти, матчі + афіші.
- організація різних акцій, фестивалів, наприклад фестиваль "Сила" пропаганда здорового способу життя, фестиваль Made in UA", і т.д.
- завезти речі 2-ох найпопулярніших молодіжних брендів одягу Білорусі.

Маленька авантюра перетворюється на велику ідею! (фото) - фото 2
Цільова аудиторія проекту:
Хлопці та дівчата віком - 15-29 років.
Приз 100 000 грн, отримані в разі перемоги підуть на:
1.Оренда приміщення.
2.Ремонт та оформлення магазину в стилі який був зазначений вище.
3.Закупівля асортименту магазину.
4. Реклама і інше.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
14:03
Вчора
Оголошення
04:59, 4 грудня
18:44, 12 грудня
10:11, 10 грудня
16:53, 5 грудня
16