• Головна
  • Грандіозна реформа таксі у Львові: рейди і таємна вартість проїзду
суботня розмова
13:27, 2 серпня 2014 р.

Грандіозна реформа таксі у Львові: рейди і таємна вартість проїзду

суботня розмова

У Львові вкрай серйозно взялися за впорядкування роботи таксі. Відтак, на львів'ян, які кудись квапляться або добираються додому вночі чекають - приємні або не надто сюрпризи.

Нещодавно міський голова Андрій Садовий видав 2 розпорядження, які врегульовують питання таксоперевезень у Львові.

У міськраді подбали про спеціальну парковку

Незважаючи на те, що у Львові є проблеми з пакуванням, таксисти більше не страждатимуть. Управління транспорту та зв’язку ЛМР вже провело кілька нарад із водіями таксі щодо розміщення стоянок.

Як повідомив провідний спеціаліст, інженер відділу транспорту ЛМР Олег Партика, у перевізників є напрацьовані майданчики, тому важливо – дати їм можливість висловити свої пропозиції.

«Поки перелік місць надали 6 ліцензованих перевізників. Очікуємо на пропозиції решти», - зазначив він.

На сьогодні працівники управління транспорту та зв’язку ЛМР спільно з працівниками ДАІ також проводять обстеження дорожньо-вуличної мережі щодо створення місць для паркування таксі. Після затвердження стоянок таксі, з легальними перевізниками будуть укладатись договори на користування цими місцями для стоянки таксі.

облаштування парковок для таксі одразу не дасть шалених результатів

Зазначимо, що наразі  водії таксі паркуються з порушенням на тротуарах та дорогах у заборонених місцях. А облаштування парковок для таксі одразу не дасть шалених результатів, це буде відбуватись поступово, але люди, які захочуть легалізувати свій бізнес, будуть бачити привілеї законних перевізників, які мають свої визначені місця для паркування. А це  в свою чергу має зацікавити багатьох таксоперевізників.

Контроль

За словами Віктора Щира, начальника управління транспорту та зв’язку ЛМР,у Львові створили мобільну групу з метою контролю таксомоторних перевезень

 «Відповідно до розпорядження міського голови №234, було створено мобільну групу з питань здійснення контролю за таксомоторними перевезеннями у Львові. Завдання мобільних груп - виявлення порушників чинного законодавства у сфері таксоперевезень. Насамперед група при відсутності документів, видаватиме офіційне попередження та пропонуватиме легалізувати свою діяльність. Якщо ж за місяць-два подібне повториться вдруге, то перевізник буде змушений заплатити штраф. В перспективі буде розроблено положення, де будуть зазначені вимоги до перевізників, а саме: наявність таксометрів на кожному авто, інформації про перевізника, інформацію про вартість проїзду, зовнішній брендовий вигляд авто, який буде розроблено кожним перевізником окремо, на перспективу оновлення автопарку та інші. Метою цього заходу є поліпшення таксомоторних перевезень у Львові, легалізація бізнесу та залучення додаткових коштів до міського бюджету», - зазначив начальник управління транспорту та зв’язку ЛМР.

Полювання на неленалів

Згідно з іншим розпорядженням мера Львова, ця мобільна група такожперевірятиме документи перевізників і виявлятиме серед них нелегальних.

Відповідно до розробленого графіку будуть здійснюватись рейди на 3 місяці, за яким працівники управління транспорту та зв’язку ЛМР спільно з ДАІ та Укртрансінспекцією патрулюватимуть усе місто.

На сьогодні в нас є лише 170 ліцензіатів і 371 автомобіль ліцензований у Львові. 

«В нас зменшилась кількість транспорту, який працює легально, тобто перевізники відходять від виконання певних умов, які б, насамперед, гарантували безпеку пасажирів і належну культурну обслуговування, а також економічна складова - сплата податків та інші речі.

На сьогодні в нас є лише 170 ліцензіатів і 371 автомобіль ліцензований у Львові. Як правило, усі інші діють поза межами законодавчої бази. Тобто, фактично усі, крім цих ліцензованих авто, щоденно здійснюють правопорушення. В першу чергу, нас турбує питання забезпечення безпеки перевезень, забезпечення здоров’я пасажирів. Тому ми спільно вже проводили рейдові перевірки, вони давали певні позитивні результати, але їх потрібно проводити системно. Ті, хто мають необхідні виробничі бази для контролю технічного стану авто, стану здоров’я водіїв, проводять перевірки професійної підготовки водіїв і діють в законодавчому полі - будуть ліцензовані й на законних підставах зможуть здійснювати таксомоторні перевезення», - розповів Володимир Гавуляк, головний спеціаліст управління «Укртрансінспекція».

Покарання і штраф

За словами чиновників на перевізників без ліцензії очікуватиме покарання.«При відсутності документів, видаватимуть офіційне попередження. Якщо ж за місяць-два подібне повториться вдруге, то перевізник буде змушений заплатити штраф», - зазначив Олег Партика.

Виїзди здійснюватимуть 2-4 рази на місяць, згідно з графіком. Окрім цього, відбуватимуться і позапланові перевірки.

«В липні ми провели дві наради. Одну з ДАІ та Укртрансінспекцією, а на другу запросили представників фірм, які займаються таксоперевезеннями на ринку Львова та працюють легально. Коли прийшли 5 фірм, які працюють легально, вони не зрозуміли нас спочатку, для чого проводиться така акція. Але після того, як ми розтлумачили їм мету, наш підхід, тоді вдалось знайти з ними повне порозуміння та отримати їхню підтримку. За допомогою перевізників нам вдалося провести роботу з пошуку та обстеження місць для парковки таксі усього лише за півтора тижні», – додав Віктор Щир.

Кіт у мішку

Незабаром львів'яни не матимуть змоги отримати інформацію про вартість проїзду у таксі перед поїздкою. За словами чиновників безліч водіїв таксі не мають відповідних ліцензій та перевозять людей і коли вказують їм фіксовану вартість проїзду – це є порушенням чинного законодавства. 

Як повідомив  представник Укртрансінспекції Володимир Гавуляк, усі служби таксі повинні відповідати низці вимог, а вартість проїзду водій має оголошувати після прибуття на місце, згідно з даними лічильника та чинними у службі тарифами.

Водночас, Віктор Щир нагадав, що у Львові відсутній механізм, згідно з яким вартість поїздки можна буде «прикинути на око».

«Єдиним виходом є зайти на сайт перевізника, ознайомитись із тарифами – скільки гривень коштує один кілометр і порахувати скільки кілометрів є від точки А до точки Б», – додав чиновник.

Отже, поки у Львові панує безлад та хаос в транспортній системі і кульгає якість перевезення пасажирів громадського транспорту, у мерії упорядковують роботу таксі і вірять: не було так погано, щоб не вийшло на добре.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Львів
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
40,00
40,15
EUR
43,02
43,12
PLN
9,89
9,92
Оголошення
live comments feed...