Не можна допустити прихованої приватизації ГТС - Тягнибок - 032.ua

Не можна допустити прихованої приватизації ГТС - Тягнибок

Ініціатива із залучення закордонних акціонерів до української ГТС не обґрунтована і потребує детального вивчення. Поспіх може виявитися злочинним. Інформує УНІАН.

Про це заявив лідер ВО «Свобода» Олег Тягнибок, коментуючи другу спробу уряду затвердити відповідні законопроекти із реформування ГТС у парламенті. «Позиція «Свободи» є категоричною. По-перше, ми не хочемо, щоби ця ініціатива уряду виявилась прихованою приватизацією - ми категорично стоїмо на тому, що стратегічні підприємства мають належати державі. По-друге, ми не бачимо фінансового обґрунтування такого кроку. По-третє, ми повинні чітко знати, хто може бути отим управляючим ГТС. Адже 144 європейські газорозподільні і газотранспортні компанії мають серед своїх акціонерів «Газпром». І якщо такі кроки будуть спрямовані на те, щоб кремлівський «Газпром» вліз в українську ГТС (чи як управляючий, чи, згодом, як власник) – тоді ми чинимо злочин. Адже ведучи війну з Російською Федерацією, ми залучаємо російський бізнес в нашу економіку. Ніякі виправдання не можуть слугувати мотивацією чи стимулом для такого кроку», - зазначив Тягнибок. Як відомо, минулого тижня фракція ВО «Свобода» у парламенті проголосувала проти урядового законопроекту, який регулював реформування української ГТС та уможливлював її акціонування компаніями з Європи та США. Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк назвав це голосування направленим «проти українського інтересу». Нагадаємо, 27 квітня 2013 року «Батьківщина», «Свобода» та УДАР спільно засудили законопроект уряду Миколи Азарова щодо реформування ГТС. «Уряд хоче приватизувати, а точніше – вкрасти об’єкти державної власності – газотранспортну систему, видобувні підприємства по нафті і газу та газосховища», – заявляв Яценюк, котрий тоді займав посаду голови фракції «Батьківщини».
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/politics/945262-ne-mojna-dopustiti-prihovanoji-privatizatsiji-gts-tyagnibok.html
Про це заявив лідер ВО «Свобода» Олег Тягнибок, коментуючи другу спробу уряду затвердити відповідні законопроекти із реформування ГТС у парламенті. «Позиція «Свободи» є категоричною. По-перше, ми не хочемо, щоби ця ініціатива уряду виявилась прихованою приватизацією - ми категорично стоїмо на тому, що стратегічні підприємства мають належати державі. По-друге, ми не бачимо фінансового обґрунтування такого кроку. По-третє, ми повинні чітко знати, хто може бути отим управляючим ГТС. Адже 144 європейські газорозподільні і газотранспортні компанії мають серед своїх акціонерів «Газпром». І якщо такі кроки будуть спрямовані на те, щоб кремлівський «Газпром» вліз в українську ГТС (чи як управляючий, чи, згодом, як власник) – тоді ми чинимо злочин. Адже ведучи війну з Російською Федерацією, ми залучаємо російський бізнес в нашу економіку. Ніякі виправдання не можуть слугувати мотивацією чи стимулом для такого кроку», - зазначив Тягнибок. Як відомо, минулого тижня фракція ВО «Свобода» у парламенті проголосувала проти урядового законопроекту, який регулював реформування української ГТС та уможливлював її акціонування компаніями з Європи та США. Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк назвав це голосування направленим «проти українського інтересу». Нагадаємо, 27 квітня 2013 року «Батьківщина», «Свобода» та УДАР спільно засудили законопроект уряду Миколи Азарова щодо реформування ГТС. «Уряд хоче приватизувати, а точніше – вкрасти об’єкти державної власності – газотранспортну систему, видобувні підприємства по нафті і газу та газосховища», – заявляв Яценюк, котрий тоді займав посаду голови фракції «Батьківщини».
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/politics/945262-ne-mojna-dopustiti-prihovanoji-privatizatsiji-gts-tyagnibok.html
Про це заявив лідер ВО «Свобода» Олег Тягнибок, коментуючи другу спробу уряду затвердити відповідні законопроекти із реформування ГТС у парламенті. «Позиція «Свободи» є категоричною. По-перше, ми не хочемо, щоби ця ініціатива уряду виявилась прихованою приватизацією - ми категорично стоїмо на тому, що стратегічні підприємства мають належати державі. По-друге, ми не бачимо фінансового обґрунтування такого кроку. По-третє, ми повинні чітко знати, хто може бути отим управляючим ГТС. Адже 144 європейські газорозподільні і газотранспортні компанії мають серед своїх акціонерів «Газпром». І якщо такі кроки будуть спрямовані на те, щоб кремлівський «Газпром» вліз в українську ГТС (чи як управляючий, чи, згодом, як власник) – тоді ми чинимо злочин. Адже ведучи війну з Російською Федерацією, ми залучаємо російський бізнес в нашу економіку. Ніякі виправдання не можуть слугувати мотивацією чи стимулом для такого кроку», - зазначив Тягнибок. Як відомо, минулого тижня фракція ВО «Свобода» у парламенті проголосувала проти урядового законопроекту, який регулював реформування української ГТС та уможливлював її акціонування компаніями з Європи та США. Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк назвав це голосування направленим «проти українського інтересу». Нагадаємо, 27 квітня 2013 року «Батьківщина», «Свобода» та УДАР спільно засудили законопроект уряду Миколи Азарова щодо реформування ГТС. «Уряд хоче приватизувати, а точніше – вкрасти об’єкти державної власності – газотранспортну систему, видобувні підприємства по нафті і газу та газосховища», – заявляв Яценюк, котрий тоді займав посаду голови фракції «Батьківщини».
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/politics/945262-ne-mojna-dopustiti-prihovanoji-privatizatsiji-gts-tyagnibok.html
Про це заявив лідер ВО «Свобода» Олег Тягнибок, коментуючи другу спробу уряду затвердити відповідні законопроекти із реформування ГТС у парламенті. «Позиція «Свободи» є категоричною. По-перше, ми не хочемо, щоби ця ініціатива уряду виявилась прихованою приватизацією - ми категорично стоїмо на тому, що стратегічні підприємства мають належати державі. По-друге, ми не бачимо фінансового обґрунтування такого кроку. По-третє, ми повинні чітко знати, хто може бути отим управляючим ГТС. Адже 144 європейські газорозподільні і газотранспортні компанії мають серед своїх акціонерів «Газпром». І якщо такі кроки будуть спрямовані на те, щоб кремлівський «Газпром» вліз в українську ГТС (чи як управляючий, чи, згодом, як власник) – тоді ми чинимо злочин. Адже ведучи війну з Російською Федерацією, ми залучаємо російський бізнес в нашу економіку. Ніякі виправдання не можуть слугувати мотивацією чи стимулом для такого кроку», - зазначив Тягнибок. Як відомо, минулого тижня фракція ВО «Свобода» у парламенті проголосувала проти урядового законопроекту, який регулював реформування української ГТС та уможливлював її акціонування компаніями з Європи та США. Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк назвав це голосування направленим «проти українського інтересу». Нагадаємо, 27 квітня 2013 року «Батьківщина», «Свобода» та УДАР спільно засудили законопроект уряду Миколи Азарова щодо реформування ГТС. «Уряд хоче приватизувати, а точніше – вкрасти об’єкти державної власності – газотранспортну систему, видобувні підприємства по нафті і газу та газосховища», – заявляв Яценюк, котрий тоді займав посаду голови фракції «Батьківщини».
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/politics/945262-ne-mojna-dopustiti-prihovanoji-privatizatsiji-gts-tyagnibok.html
Про це заявив лідер ВО «Свобода» Олег Тягнибок, коментуючи другу спробу уряду затвердити відповідні законопроекти із реформування ГТС у парламенті. «Позиція «Свободи» є категоричною. По-перше, ми не хочемо, щоби ця ініціатива уряду виявилась прихованою приватизацією - ми категорично стоїмо на тому, що стратегічні підприємства мають належати державі. По-друге, ми не бачимо фінансового обґрунтування такого кроку. По-третє, ми повинні чітко знати, хто може бути отим управляючим ГТС. Адже 144 європейські газорозподільні і газотранспортні компанії мають серед своїх акціонерів «Газпром». І якщо такі кроки будуть спрямовані на те, щоб кремлівський «Газпром» вліз в українську ГТС (чи як управляючий, чи, згодом, як власник) – тоді ми чинимо злочин. Адже ведучи війну з Російською Федерацією, ми залучаємо російський бізнес в нашу економіку. Ніякі виправдання не можуть слугувати мотивацією чи стимулом для такого кроку», - зазначив Тягнибок. Як відомо, минулого тижня фракція ВО «Свобода» у парламенті проголосувала проти урядового законопроекту, який регулював реформування української ГТС та уможливлював її акціонування компаніями з Європи та США. Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк назвав це голосування направленим «проти українського інтересу». Нагадаємо, 27 квітня 2013 року «Батьківщина», «Свобода» та УДАР спільно засудили законопроект уряду Миколи Азарова щодо реформування ГТС. «Уряд хоче приватизувати, а точніше – вкрасти об’єкти державної власності – газотранспортну систему, видобувні підприємства по нафті і газу та газосховища», – заявляв Яценюк, котрий тоді займав посаду голови фракції «Батьківщини».
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/politics/945262-ne-mojna-dopustiti-prihovanoji-privatizatsiji-gts-tyagnibok.html
Про це заявив лідер ВО «Свобода» Олег Тягнибок, коментуючи другу спробу уряду затвердити відповідні законопроекти із реформування ГТС у парламенті. «Позиція «Свободи» є категоричною. По-перше, ми не хочемо, щоби ця ініціатива уряду виявилась прихованою приватизацією - ми категорично стоїмо на тому, що стратегічні підприємства мають належати державі. По-друге, ми не бачимо фінансового обґрунтування такого кроку. По-третє, ми повинні чітко знати, хто може бути отим управляючим ГТС. Адже 144 європейські газорозподільні і газотранспортні компанії мають серед своїх акціонерів «Газпром». І якщо такі кроки будуть спрямовані на те, щоб кремлівський «Газпром» вліз в українську ГТС (чи як управляючий, чи, згодом, як власник) – тоді ми чинимо злочин. Адже ведучи війну з Російською Федерацією, ми залучаємо російський бізнес в нашу економіку. Ніякі виправдання не можуть слугувати мотивацією чи стимулом для такого кроку», - зазначив Тягнибок. Як відомо, минулого тижня фракція ВО «Свобода» у парламенті проголосувала проти урядового законопроекту, який регулював реформування української ГТС та уможливлював її акціонування компаніями з Європи та США. Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк назвав це голосування направленим «проти українського інтересу». Нагадаємо, 27 квітня 2013 року «Батьківщина», «Свобода» та УДАР спільно засудили законопроект уряду Миколи Азарова щодо реформування ГТС. «Уряд хоче приватизувати, а точніше – вкрасти об’єкти державної власності – газотранспортну систему, видобувні підприємства по нафті і газу та газосховища», – заявляв Яценюк, котрий тоді займав посаду голови фракції «Батьківщини».
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/politics/945262-ne-mojna-dopustiti-prihovanoji-privatizatsiji-gts-tyagnibok.html
Про це заявив лідер ВО «Свобода» Олег Тягнибок, коментуючи другу спробу уряду затвердити відповідні законопроекти із реформування ГТС у парламенті. «Позиція «Свободи» є категоричною. По-перше, ми не хочемо, щоби ця ініціатива уряду виявилась прихованою приватизацією - ми категорично стоїмо на тому, що стратегічні підприємства мають належати державі. По-друге, ми не бачимо фінансового обґрунтування такого кроку. По-третє, ми повинні чітко знати, хто може бути отим управляючим ГТС. Адже 144 європейські газорозподільні і газотранспортні компанії мають серед своїх акціонерів «Газпром». І якщо такі кроки будуть спрямовані на те, щоб кремлівський «Газпром» вліз в українську ГТС (чи як управляючий, чи, згодом, як власник) – тоді ми чинимо злочин. Адже ведучи війну з Російською Федерацією, ми залучаємо російський бізнес в нашу економіку. Ніякі виправдання не можуть слугувати мотивацією чи стимулом для такого кроку», - зазначив Тягнибок. Як відомо, минулого тижня фракція ВО «Свобода» у парламенті проголосувала проти урядового законопроекту, який регулював реформування української ГТС та уможливлював її акціонування компаніями з Європи та США. Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк назвав це голосування направленим «проти українського інтересу». Нагадаємо, 27 квітня 2013 року «Батьківщина», «Свобода» та УДАР спільно засудили законопроект уряду Миколи Азарова щодо реформування ГТС. «Уряд хоче приватизувати, а точніше – вкрасти об’єкти державної власності – газотранспортну систему, видобувні підприємства по нафті і газу та газосховища», – заявляв Яценюк, котрий тоді займав посаду голови фракції «Батьківщини».
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/politics/945262-ne-mojna-dopustiti-prihovanoji-privatizatsiji-gts-tyagnibok.html
Про це заявив лідер ВО «Свобода» Олег Тягнибок, коментуючи другу спробу уряду затвердити відповідні законопроекти із реформування ГТС у парламенті. «Позиція «Свободи» є категоричною. По-перше, ми не хочемо, щоби ця ініціатива уряду виявилась прихованою приватизацією - ми категорично стоїмо на тому, що стратегічні підприємства мають належати державі. По-друге, ми не бачимо фінансового обґрунтування такого кроку. По-третє, ми повинні чітко знати, хто може бути отим управляючим ГТС. Адже 144 європейські газорозподільні і газотранспортні компанії мають серед своїх акціонерів «Газпром». І якщо такі кроки будуть спрямовані на те, щоб кремлівський «Газпром» вліз в українську ГТС (чи як управляючий, чи, згодом, як власник) – тоді ми чинимо злочин. Адже ведучи війну з Російською Федерацією, ми залучаємо російський бізнес в нашу економіку. Ніякі виправдання не можуть слугувати мотивацією чи стимулом для такого кроку», - зазначив Тягнибок. Як відомо, минулого тижня фракція ВО «Свобода» у парламенті проголосувала проти урядового законопроекту, який регулював реформування української ГТС та уможливлював її акціонування компаніями з Європи та США. Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк назвав це голосування направленим «проти українського інтересу». Нагадаємо, 27 квітня 2013 року «Батьківщина», «Свобода» та УДАР спільно засудили законопроект уряду Миколи Азарова щодо реформування ГТС. «Уряд хоче приватизувати, а точніше – вкрасти об’єкти державної власності – газотранспортну систему, видобувні підприємства по нафті і газу та газосховища», – заявляв Яценюк, котрий тоді займав посаду голови фракції «Батьківщини».
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/politics/945262-ne-mojna-dopustiti-prihovanoji-privatizatsiji-gts-tyagnibok.html
Про це заявив лідер ВО «Свобода» Олег Тягнибок, коментуючи другу спробу уряду затвердити відповідні законопроекти із реформування ГТС у парламенті. «Позиція «Свободи» є категоричною. По-перше, ми не хочемо, щоби ця ініціатива уряду виявилась прихованою приватизацією - ми категорично стоїмо на тому, що стратегічні підприємства мають належати державі. По-друге, ми не бачимо фінансового обґрунтування такого кроку. По-третє, ми повинні чітко знати, хто може бути отим управляючим ГТС. Адже 144 європейські газорозподільні і газотранспортні компанії мають серед своїх акціонерів «Газпром». І якщо такі кроки будуть спрямовані на те, щоб кремлівський «Газпром» вліз в українську ГТС (чи як управляючий, чи, згодом, як власник) – тоді ми чинимо злочин. Адже ведучи війну з Російською Федерацією, ми залучаємо російський бізнес в нашу економіку. Ніякі виправдання не можуть слугувати мотивацією чи стимулом для такого кроку», - зазначив Тягнибок. Як відомо, минулого тижня фракція ВО «Свобода» у парламенті проголосувала проти урядового законопроекту, який регулював реформування української ГТС та уможливлював її акціонування компаніями з Європи та США. Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк назвав це голосування направленим «проти українського інтересу». Нагадаємо, 27 квітня 2013 року «Батьківщина», «Свобода» та УДАР спільно засудили законопроект уряду Миколи Азарова щодо реформування ГТС. «Уряд хоче приватизувати, а точніше – вкрасти об’єкти державної власності – газотранспортну систему, видобувні підприємства по нафті і газу та газосховища», – заявляв Яценюк, котрий тоді займав посаду голови фракції «Батьківщини».
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/politics/945262-ne-mojna-dopustiti-prihovanoji-privatizatsiji-gts-tyagnibok.html
Про це заявив лідер ВО «Свобода» Олег Тягнибок, коментуючи другу спробу уряду затвердити відповідні законопроекти із реформування ГТС у парламенті. «Позиція «Свободи» є категоричною. По-перше, ми не хочемо, щоби ця ініціатива уряду виявилась прихованою приватизацією - ми категорично стоїмо на тому, що стратегічні підприємства мають належати державі. По-друге, ми не бачимо фінансового обґрунтування такого кроку. По-третє, ми повинні чітко знати, хто може бути отим управляючим ГТС. Адже 144 європейські газорозподільні і газотранспортні компанії мають серед своїх акціонерів «Газпром». І якщо такі кроки будуть спрямовані на те, щоб кремлівський «Газпром» вліз в українську ГТС (чи як управляючий, чи, згодом, як власник) – тоді ми чинимо злочин. Адже ведучи війну з Російською Федерацією, ми залучаємо російський бізнес в нашу економіку. Ніякі виправдання не можуть слугувати мотивацією чи стимулом для такого кроку», - зазначив Тягнибок. Як відомо, минулого тижня фракція ВО «Свобода» у парламенті проголосувала проти урядового законопроекту, який регулював реформування української ГТС та уможливлював її акціонування компаніями з Європи та США. Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк назвав це голосування направленим «проти українського інтересу». Нагадаємо, 27 квітня 2013 року «Батьківщина», «Свобода» та УДАР спільно засудили законопроект уряду Миколи Азарова щодо реформування ГТС. «Уряд хоче приватизувати, а точніше – вкрасти об’єкти державної власності – газотранспортну систему, видобувні підприємства по нафті і газу та газосховища», – заявляв Яценюк, котрий тоді займав посаду голови фракції «Батьківщини».
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/politics/945262-ne-mojna-dopustiti-prihovanoji-privatizatsiji-gts-tyagnibok.html

«Позиція «Свободи» є категоричною. По-перше, ми не хочемо, щоби ця ініціатива уряду виявилась прихованою приватизацією - ми категорично стоїмо на тому, що стратегічні підприємства мають належати державі. По-друге, ми не бачимо фінансового обґрунтування такого кроку. По-третє, ми повинні чітко знати, хто може бути отим управляючим ГТС. Адже 144 європейські газорозподільні і газотранспортні компанії мають серед своїх акціонерів «Газпром». І якщо такі кроки будуть спрямовані на те, щоб кремлівський «Газпром» вліз в українську ГТС (чи як управляючий, чи, згодом, як власник) – тоді ми чинимо злочин. Адже ведучи війну з Російською Федерацією, ми залучаємо російський бізнес в нашу економіку. Ніякі виправдання не можуть слугувати мотивацією чи стимулом для такого кроку», - зазначив Тягнибок.

Як відомо, минулого тижня фракція ВО «Свобода» у парламенті проголосувала проти урядового законопроекту, який регулював реформування української ГТС та уможливлював її акціонування компаніями з Європи та США. Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк назвав це голосування направленим «проти українського інтересу».

Нагадаємо, 27 квітня 2013 року «Батьківщина», «Свобода» та УДАР спільно засудили законопроект уряду Миколи Азарова щодо реформування ГТС.

«Уряд хоче приватизувати, а точніше – вкрасти об’єкти державної власності – газотранспортну систему, видобувні підприємства по нафті і газу та газосховища», – заявляв Яценюк, котрий тоді займав посаду голови фракції «Батьківщини».

Про це заявив лідер ВО «Свобода» Олег Тягнибок, коментуючи другу спробу уряду затвердити відповідні законопроекти із реформування ГТС у парламенті. «Позиція «Свободи» є категоричною. По-перше, ми не хочемо, щоби ця ініціатива уряду виявилась прихованою приватизацією - ми категорично стоїмо на тому, що стратегічні підприємства мають належати державі. По-друге, ми не бачимо фінансового обґрунтування такого кроку. По-третє, ми повинні чітко знати, хто може бути отим управляючим ГТС. Адже 144 європейські газорозподільні і газотранспортні компанії мають серед своїх акціонерів «Газпром». І якщо такі кроки будуть спрямовані на те, щоб кремлівський «Газпром» вліз в українську ГТС (чи як управляючий, чи, згодом, як власник) – тоді ми чинимо злочин. Адже ведучи війну з Російською Федерацією, ми залучаємо російський бізнес в нашу економіку. Ніякі виправдання не можуть слугувати мотивацією чи стимулом для такого кроку», - зазначив Тягнибок. Як відомо, минулого тижня фракція ВО «Свобода» у парламенті проголосувала проти урядового законопроекту, який регулював реформування української ГТС та уможливлював її акціонування компаніями з Європи та США. Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк назвав це голосування направленим «проти українського інтересу». Нагадаємо, 27 квітня 2013 року «Батьківщина», «Свобода» та УДАР спільно засудили законопроект уряду Миколи Азарова щодо реформування ГТС. «Уряд хоче приватизувати, а точніше – вкрасти об’єкти державної власності – газотранспортну систему, видобувні підприємства по нафті і газу та газосховища», – заявляв Яценюк, котрий тоді займав посаду голови фракції «Батьківщини».
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/politics/945262-ne-mojna-dopustiti-prihovanoji-privatizatsiji-gts-tyagnibok.html
Про це заявив лідер ВО «Свобода» Олег Тягнибок, коментуючи другу спробу уряду затвердити відповідні законопроекти із реформування ГТС у парламенті. «Позиція «Свободи» є категоричною. По-перше, ми не хочемо, щоби ця ініціатива уряду виявилась прихованою приватизацією - ми категорично стоїмо на тому, що стратегічні підприємства мають належати державі. По-друге, ми не бачимо фінансового обґрунтування такого кроку. По-третє, ми повинні чітко знати, хто може бути отим управляючим ГТС. Адже 144 європейські газорозподільні і газотранспортні компанії мають серед своїх акціонерів «Газпром». І якщо такі кроки будуть спрямовані на те, щоб кремлівський «Газпром» вліз в українську ГТС (чи як управляючий, чи, згодом, як власник) – тоді ми чинимо злочин. Адже ведучи війну з Російською Федерацією, ми залучаємо російський бізнес в нашу економіку. Ніякі виправдання не можуть слугувати мотивацією чи стимулом для такого кроку», - зазначив Тягнибок. Як відомо, минулого тижня фракція ВО «Свобода» у парламенті проголосувала проти урядового законопроекту, який регулював реформування української ГТС та уможливлював її акціонування компаніями з Європи та США. Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк назвав це голосування направленим «проти українського інтересу». Нагадаємо, 27 квітня 2013 року «Батьківщина», «Свобода» та УДАР спільно засудили законопроект уряду Миколи Азарова щодо реформування ГТС. «Уряд хоче приватизувати, а точніше – вкрасти об’єкти державної власності – газотранспортну систему, видобувні підприємства по нафті і газу та газосховища», – заявляв Яценюк, котрий тоді займав посаду голови фракції «Батьківщини».
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/politics/945262-ne-mojna-dopustiti-prihovanoji-privatizatsiji-gts-tyagnibok.html
Про це заявив лідер ВО «Свобода» Олег Тягнибок, коментуючи другу спробу уряду затвердити відповідні законопроекти із реформування ГТС у парламенті. «Позиція «Свободи» є категоричною. По-перше, ми не хочемо, щоби ця ініціатива уряду виявилась прихованою приватизацією - ми категорично стоїмо на тому, що стратегічні підприємства мають належати державі. По-друге, ми не бачимо фінансового обґрунтування такого кроку. По-третє, ми повинні чітко знати, хто може бути отим управляючим ГТС. Адже 144 європейські газорозподільні і газотранспортні компанії мають серед своїх акціонерів «Газпром». І якщо такі кроки будуть спрямовані на те, щоб кремлівський «Газпром» вліз в українську ГТС (чи як управляючий, чи, згодом, як власник) – тоді ми чинимо злочин. Адже ведучи війну з Російською Федерацією, ми залучаємо російський бізнес в нашу економіку. Ніякі виправдання не можуть слугувати мотивацією чи стимулом для такого кроку», - зазначив Тягнибок. Як відомо, минулого тижня фракція ВО «Свобода» у парламенті проголосувала проти урядового законопроекту, який регулював реформування української ГТС та уможливлював її акціонування компаніями з Європи та США. Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк назвав це голосування направленим «проти українського інтересу». Нагадаємо, 27 квітня 2013 року «Батьківщина», «Свобода» та УДАР спільно засудили законопроект уряду Миколи Азарова щодо реформування ГТС. «Уряд хоче приватизувати, а точніше – вкрасти об’єкти державної власності – газотранспортну систему, видобувні підприємства по нафті і газу та газосховища», – заявляв Яценюк, котрий тоді займав посаду голови фракції «Батьківщини».
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/politics/945262-ne-mojna-dopustiti-prihovanoji-privatizatsiji-gts-tyagnibok.html
Про це заявив лідер ВО «Свобода» Олег Тягнибок, коментуючи другу спробу уряду затвердити відповідні законопроекти із реформування ГТС у парламенті. «Позиція «Свободи» є категоричною. По-перше, ми не хочемо, щоби ця ініціатива уряду виявилась прихованою приватизацією - ми категорично стоїмо на тому, що стратегічні підприємства мають належати державі. По-друге, ми не бачимо фінансового обґрунтування такого кроку. По-третє, ми повинні чітко знати, хто може бути отим управляючим ГТС. Адже 144 європейські газорозподільні і газотранспортні компанії мають серед своїх акціонерів «Газпром». І якщо такі кроки будуть спрямовані на те, щоб кремлівський «Газпром» вліз в українську ГТС (чи як управляючий, чи, згодом, як власник) – тоді ми чинимо злочин. Адже ведучи війну з Російською Федерацією, ми залучаємо російський бізнес в нашу економіку. Ніякі виправдання не можуть слугувати мотивацією чи стимулом для такого кроку», - зазначив Тягнибок. Як відомо, минулого тижня фракція ВО «Свобода» у парламенті проголосувала проти урядового законопроекту, який регулював реформування української ГТС та уможливлював її акціонування компаніями з Європи та США. Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк назвав це голосування направленим «проти українського інтересу». Нагадаємо, 27 квітня 2013 року «Батьківщина», «Свобода» та УДАР спільно засудили законопроект уряду Миколи Азарова щодо реформування ГТС. «Уряд хоче приватизувати, а точніше – вкрасти об’єкти державної власності – газотранспортну систему, видобувні підприємства по нафті і газу та газосховища», – заявляв Яценюк, котрий тоді займав посаду голови фракції «Батьківщини».
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/politics/945262-ne-mojna-dopustiti-prihovanoji-privatizatsiji-gts-tyagnibok.html
Не можна допустити прихованої приватизації ГТС - Тягнибок
Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/politics/945262-ne-mojna-dopustiti-prihovanoji-privatizatsiji-gts-tyagnibok.html
Тягнибок
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Актуальність
(0 оцінок)
Автор
(0 оцінок)
Якість матеріалу
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував
Суспільство
У новому, 2019-му році у Львові планують розширювати перелік послуг, які надають у Центрах надання адмінпослуг міста, а також - відкрити нові територіальні підрозділи у смт Рудно, смт Брюховичі та місті Винники. Як повідомили у прес-службі Львівської міськради, йдеться, зокрема, про дистанційне замовлення послуг ЦНАПів, впровадження "Консультацій для підприємців", запуск сервісу "Мобільний адміністратор", підвищення рівня інклюзивності усіх Центрів. Згідно...
Доповнено
16 січня близько 17 години у Львові анонім повідомив по телефону, що у супермаркеті "Арсен" на проспекті Чорновола, 93 закладено вибухівку. Про це поінформував голова ГО "Варта-1" Ігор Зінкевич на своїй сторінці у Фейсбуці. На місці події працювали правоохоронці, спеціалісти-вибухотехніки, кінологи, слідчі та працівники інших спецслужб, які евакуювали відвідувачів супермаркету та обстежили супермаркети "Арсен" і "Ашан", що розташовані на пр. Чорновола. Чит...
Суспільство
У Львові планують відремонтувати частину цегляного муру "Личаківського цвинтаря" зі сторони вулиці Мечникова. Як повідомили у прес-службі Львівської міськради, раніше три секції муру сильно нахилилися через значний перепад рівня ґрунту і його тиск на мур. Станом на нині, працівники музею-некрополя частково розібрали аварійну частину муру, обгородили територію і готуються до проведення ремонтних робіт. Читайте також: У Ставчанах біля Львова горів олійний з...
Пригоди
16 січня у селі Ставчани Пустомитівського району виникла пожежа на заводі "Майола". Про це повідомив ресурс "Варта-1" із посиланням на Ігора Зінкевича. На місці події працювали працівники ГУ ДСНС у Львівській області. За попередньою інформацією, загорілися резервуари з олією, постраждалих у пожежі немає. Читайте також: “Львівелектротранс” може знову залишитись без очільника Обставини події встановлюються. Інформація доповнюється. Нагадаємо, у березні 2018...
Бізнес
Сайт 032.ua продовжує підбивати підсумки 2018 року, пов’язані зі Львовом. Ми уже розповіли про десятьох львів’ян, якими варто пишатися за підсумками минулого року. Зараз же пропонуємо дізнатися про те, до яких міст світу найчастіше добирались пасажири літаком зі Львова. Статистичною інформацією з кореспондентом 032.ua поділились у ДП “Міжнародний аеропорт “Львів” імені Данила Галицького”. Київ Лідером по кількості перевезених пасажирів став столичний напря...
Влада
Львівське комунальне підприємство “Львівелектротранс” можуть незабаром очікувати нові кадрові призначення. В.о. директора “Львівелектротрансу” В’ячеслав Кокошко нещодавно заповнив декларацію про доходи перед звільненням, - передає кореспондент сайту 032.ua. Декларацію було заповнено за період з 1 по 15 січня 2019 року. Читайте також: Нові закони і тарифи: що очікує на львів’ян у 2019 році Разом із тим, у коментарі для 032.ua речник комунального підприємств...
Пригоди
Сьогодні, 16-го січня, близько дев'ятої ранку на вул. Остроградських, 8 у Львові шість мешканців квартири, ймовірно, отруїлись чадним газом. Про це повідомили у міському управлінні з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення ЛМР.  Читайте також: Якою буде погода у Львові на Водохреща: прогноз Усіх потерпілих, серед яких 3 дітей, у стані важкого та середнього ступеня важкості госпіталізували. Серед постраждалих: 72-річна жінка, яку забрал...
Суспільство
На Водохреща у Львові та області прогнозують невеликі морози та хмарну погоду з поривами вітру. Про це повідомляє 032.ua.  За словами однієї з найвідоміших синоптиків України Наталки Діденко, саме на Водохреще в Україну прийде похолодання. "Спочатку похолодання буде в такому лайт-варіанті, вночі 5-10 градусів, вдень -2-6 градусів. А ближче до другої половини наступного тижня, особливо 23, 24 та 25 січня, у Києві температура може знизитися до -15-20 градусі...
Суспільство
Мешканці Підзамче у Львові просять владу міста відновити рух автобусів з маршруту №9 через їхній мікрорайон. Відповідне звернення висвітлила авторка електронної петиції Юлія Кістей, - передає 032.ua. За словами львів’янки, станом на нині, лише одна маршрутка курсує від автостанції через Підзамче у центральну частину міста. Відтак, у годину-пік неможливо добратись із вулиці Хмельницького до центру Львова. Саме тому авторка петиції просить відновити рух авто...