• Головна
  • Італійська влада перешкоджає роботі українських перевізників - Панькевич
15:24, 31 жовтня 2013 р.

Італійська влада перешкоджає роботі українських перевізників - Панькевич

Через перешкоджання італійської влади роботі українських перевізників в Італії страждають близько мільйона українців – трудових мігрантів та їхніх родин, а тим часом український уряд може зробити певні кроки для врегулювання проблеми. Про це зазначає у своєму зверненні до Прем’єр-міністра України Миколи Азарова народний депутат України від ВО «Свобода», голова підкомітету Верховної Ради з питань трудових мігрантів та національно-культурної співпраці Олег Панькевич.

Як зазначає Олег Панькевич, до нього звернувся голова Християнського товариства українців в Італії Олесь Городецький з проханням допомогти вирішити проблему з українськими перевізниками в Італії, які перевозять приватними мікроавтобусами українських трудових мігрантів та доставляють їхні передачі рідним в Україні. Італійська поліція, вимагаючи неіснуючі ліцензії, штрафує перевізників на 4 130 євро та арештовує транспортні засоби.

«Проблема прямо зачіпає інтереси понад тисячі українських перевізників, а опосередковано – близько мільйона громадян України, мігрантів та їхніх родин в Україні, що користуються їхніми послугами. Ця проблема може спричинити підвищення соціальної напруги в Західній та Центральній Україні, звідки походить більшість трудових мігрантів. Італійська влада офіційно пояснює переслідування українських перевізників  застереженням, накладеним Італією на норму Європейської комісії міністрів транспорту (далі – ЄКМТ), щодо лібералізації автотранспорту з корисною масою до 3,5 тонни, а також відсутністю цього виду транспорту в статті 14 «Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Італійської Республіки про взаємоврегулювання міжнародних пасажирських та вантажних перевезень», - зазначає народний депутат.

Для врегулювання цієї ситуації Олег Панькевич пропонує уряду здійснити такі заходи:

1. Скерувати офіційне роз’яснення Міністерства інфраструктури України щодо положень двосторонньої угоди між Україною та Італією до Міністерства інфраструктури та транспорту Італії, згідно з яким Україна вважає транспортні засоби з корисною масою до 3,5 тонни лібералізованими в міжнародних перевезеннях, тому що це передбачено нормами ЄКМТ та Європейським Регламентом 1072/2009.

Оскільки Україна стала членом ЄКМТ в 1996 році, двостороння угода підписана в 1998 році, а "застереження" Італії на цю норму ЄКМТ (лібералізація транспорту з корисною масою до 3,5 тонни) було накладено лише після 2000 року, пункт 29 двосторонньої угоди передбачає трактування норм ЄКМТ в редакції 1998 року – на момент підписання, тобто коли не було "застереження".

2. На засіданні Змішаної Комісії запропонувати зміни до статті 14 двосторонньої угоди, а саме: зазначити, що автотранспорт корисною масою до 3,5 тонни не потребує будь-яких ліцензій. Для впровадження цієї зміни не потрібно подальшої ратифікації, а лише затвердження міністерствами інфраструктури двох держав.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
39,78
39,84
EUR
42,78
42,83
PLN
9,86
9,88
Оголошення
live comments feed...