15:24, 31 жовтня 2013 р.
Італійська влада перешкоджає роботі українських перевізників - Панькевич
Через перешкоджання італійської влади роботі українських перевізників в Італії страждають близько мільйона українців – трудових мігрантів та їхніх родин, а тим часом український уряд може зробити певні кроки для врегулювання проблеми. Про це зазначає у своєму зверненні до Прем’єр-міністра України Миколи Азарова народний депутат України від ВО «Свобода», голова підкомітету Верховної Ради з питань трудових мігрантів та національно-культурної співпраці Олег Панькевич.
Як зазначає Олег Панькевич, до нього звернувся голова Християнського товариства українців в Італії Олесь Городецький з проханням допомогти вирішити проблему з українськими перевізниками в Італії, які перевозять приватними мікроавтобусами українських трудових мігрантів та доставляють їхні передачі рідним в Україні. Італійська поліція, вимагаючи неіснуючі ліцензії, штрафує перевізників на 4 130 євро та арештовує транспортні засоби.
«Проблема прямо зачіпає інтереси понад тисячі українських перевізників, а опосередковано – близько мільйона громадян України, мігрантів та їхніх родин в Україні, що користуються їхніми послугами. Ця проблема може спричинити підвищення соціальної напруги в Західній та Центральній Україні, звідки походить більшість трудових мігрантів. Італійська влада офіційно пояснює переслідування українських перевізників застереженням, накладеним Італією на норму Європейської комісії міністрів транспорту (далі – ЄКМТ), щодо лібералізації автотранспорту з корисною масою до 3,5 тонни, а також відсутністю цього виду транспорту в статті 14 «Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Італійської Республіки про взаємоврегулювання міжнародних пасажирських та вантажних перевезень», - зазначає народний депутат.
Для врегулювання цієї ситуації Олег Панькевич пропонує уряду здійснити такі заходи:
1. Скерувати офіційне роз’яснення Міністерства інфраструктури України щодо положень двосторонньої угоди між Україною та Італією до Міністерства інфраструктури та транспорту Італії, згідно з яким Україна вважає транспортні засоби з корисною масою до 3,5 тонни лібералізованими в міжнародних перевезеннях, тому що це передбачено нормами ЄКМТ та Європейським Регламентом 1072/2009.
Оскільки Україна стала членом ЄКМТ в 1996 році, двостороння угода підписана в 1998 році, а "застереження" Італії на цю норму ЄКМТ (лібералізація транспорту з корисною масою до 3,5 тонни) було накладено лише після 2000 року, пункт 29 двосторонньої угоди передбачає трактування норм ЄКМТ в редакції 1998 року – на момент підписання, тобто коли не було "застереження".
2. На засіданні Змішаної Комісії запропонувати зміни до статті 14 двосторонньої угоди, а саме: зазначити, що автотранспорт корисною масою до 3,5 тонни не потребує будь-яких ліцензій. Для впровадження цієї зміни не потрібно подальшої ратифікації, а лише затвердження міністерствами інфраструктури двох держав.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
39,78
39,84
EUR
42,78
42,83
PLN
9,86
9,88
Останні новини
Оголошення
08:44, 19 квітня
live comments feed...
Коментарі