• Головна
  • На «FM Галичина» мода на українське!
Реклама
12:42, 29 жовтня 2013 р.

На «FM Галичина» мода на українське!

Реклама

У новому сезоні файне радіо «FM Галичина» скликало  до себе на гостину відданих слухачів та прихильників. На презентації підсумовували свою роботу за три роки, а також складали плани на наступний рік.

За словами Наталії Кондартенко, керівника програмного відділу радіо «FM Галичина» − новий сезон на файному радіо стартував під гаслом «Українське – це модно!». Основний акцент колектив зробив на популяризації свого українського: мові, пісні, звичаях, традиціях. Ефір поповнили новими проектами, якісною українською музикою, та багатьма іншими цікавинками. «Насправді, це не означає, що ми стали більше українські – продовжує Наталія Кондартенко, − ми були українцями і  ними залишаємось, просто, вирішили підкреслити все те українське, що ми плекали до цього часу, розвивали в нашому ефірі, і в самому бренді «FM Галичина».

У новому сезоні подумали і про моду. Логотип вирішили обрамити вінком із квітів відомої української художниці, львів’янки, яка представляє Україну на міжнародному рівні – Олени Онуфрів.

Привітати файне радіо з’їхались зі всієї України. Найбільше гостей було зі Львова, Луцька та Києва. Побажати успіхів файному радіо вирішили і представники Національної ради з питань телебачення та радіомовлення у Львівській, Тернопільській і Луцькій областях. Львівський представник, Петро Цеголко зазначив, що «FMГаличина» обрало правильний напрям, воно знає як працювати із слухачем, і з рекламодавцем,  воно несе те, що не забувається в душі слухача».

Нагадаємо, що радіо «FM Галичина» - перша регіональна радіостанція на Заході України, яка стала новим учасником всеукраїнського дослідження радіослухання, що проводить компанія GfK, на замовлення галузевого об'єднання «Радіокомітет». «FM Галичина» приєдналась до дослідження у вересні цього року. За словами Олександри Гнатик, директора ТРК «Галичина» - «FM Галичина» прагне ще більше розвиватись – вдосконалювати медіапродукт, територіально збільшувати своє мовлення, ставати ще кращим. Проводячи це дослідження, ми хочемо представити документальні докази своїй аудиторії, клієнтам, нашим партнерам, що ми не просто добре стартували, а й активно та успішно розвиваємось». За результатами дослідження радіо «FM Галичина» увійшло в п’ятірку лідерів.

По завершенню урочистої частини усі гості мали можливість побавитись під файну українську пісню. Впродовж вечора гостей бавили не лише ведучі радіо, а ще й хороші друзі – гурти:  Назар Савко, Ліля Ваврін, «Бориславські батяри» і «Rock – H». Особливим гостем свята став добре знаний український співак Аркадій Войтюк. Привітати файне радіо приїхав із задоволенням, оскільки вважає, що українську культуру варто популяризувати, особливо в нинішніх умовах.

А ще під час презентацій нового сезону файного радіо було чимало сюрпризів, зокрема, один із запрошених вирішив запропонувати руку і серце своїй майбутній дружині.

Коротка довідка:

«FM Галичина» − найбільша західно – українська регіональна мережа. Радіо розпочало мовлення в ефірі наприкінці 2010 року. На даний момент охоплює 14 частот: Львів 89,7 FM; Тернопіль 102,3 FM; Луцьк 89,8  FM; Стрий 107,9 FM; Новий Розділ 107,6  FM; Старий Самбір 102,7 FM; Борислав 102,9 FM; Броди 107,5 FM; Червоноград 103,0 FM; Радехів 103,6 FM; Турка 105,9 FM; Перемишляни 105,1 FM; Шацьк 106,7 FM; Славське 102,6 FM.

Цільова Аудиторія: мешканці Західної України віком 30-55 років.

Прогнозована сукупна цільова аудиторія радіомережі понад 2 млн. слухачів.

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...