
Пресреліз
14:12, Сьогодні
Міфи про зміну постачальника електроенергії для бізнесу: спростовують експерти YASNO
Пресреліз
Усі бізнеси в Україні з 2019 року мають право змінювати постачальника електроенергії. Така можливість вільного ринку електричної енергії дозволяє бізнесам обирати найкращі умови взаємодії з постачальником: вигідні ціни, онлайн обслуговування, допомога в питаннях енергоефективності та ін. Але досі є бізнеси, які вірять у деякі міфи і через це сплачують більше за світло, втрачають додаткові переваги і можливості, залишаючись з постачальником, стосунки з яким склались історично. Щоб допомогти бізнесам, спростовуємо найпоширеніші міфи про зміну постачальника.

Щоденно тисячі бізнесів по всій країні проходять процедуру зміни постачальника електроенергії. У пошуках кращих умов для свого бізнесу, власники змінюють постачальника по декілька разів на рік, поки не знаходять того, котрий задовольняє усі його потреби.
Щодо міфів, то їх справді багато. Починаючи від заборонених прийомів діючими постачальниками до повністю вигаданих. Обрали топ-5 найпоширеніших.
Міф 1. Мені доведеться зупинити роботу бізнесу, адже поки я буду змінювати постачальника, я буду без світла.
Пояснення: Зміна постачальника відбувається за три тижні, а за скороченою процедурою взагалі за три дні. Безперервність постачання при зміні постачальника гарантована законом, тому відключення електроенергії не відбувається у період переходу до іншого постачальника. Ви як і раніше, користуєтесь електричною енергію, а паралельно відбувається оформлення необхідних документів.
Міф 2. Потрібно міняти і постачальника і оператора системи розподілу, я не розумію, де шукати іншого оператора системи розподілу
Пояснення: Оператор системи розподілу - це компанія, яка володіє та обслуговує електромережі на конкретній території. Тому він залишається з вами, поки ви не перемістили свій бізнес у іншу область. А от постачальника електроенергії можна змінювати, незалежно від місцезнаходження бізнесу, тобто ви можете працювати у Львові, а ваш новий постачальник буде з Києва.
Міф 3. Зміна постачальника – це довго і складно
Пояснення: Якщо ви обираєте сучасного постачальника, який постійно покращує свій сервіс, створює зручні онлайн-сервіси та турбується про клієнтів, то зміна постачальника пройде для вас абсолютно непомітно. Особистий менеджер забезпечить супровід цього процесу, зорієнтує які документи необхідно підготувати, щоб подати за лічені хвилини заявку онлайн. Ви й не помітите, як уже за три дні по пришвидшеній процедурі або за три тижні по звичайній, матимете нового постачальника. Також клієнтоорієнтований постачальник може надати юридичний супровід, якщо у цьому буде потреба. Все просто, якщо ви обираєте найкращих.
Міф 4. У мене немає вільних коштів, щоб платити за перехід до нового постачальника
Пояснення: Зміна постачальника по всій країні є безкоштовною.
Міф 5. Якщо мені не сподобається новий постачальник, я не зможу повернутись до попереднього, тому краще нічого не міняти
Пояснення: Змінювати постачальника бізнес може за бажанням хоч щомісяця. Ніяких юридичних перешкод до повернення до попереднього або до переходу до нового постачальника не існує. На сайті НКРЕКП можна знайти реєстр усіх діючих постачальників та дізнатись про кожного з них більше інформації, перейшовши на сайти постачальників.
Якщо ви думаєте змінити постачальника електроенергії, то головне, що ви маєте знати - це ваше законне право. Ви можете змінювати постачальника хоч щомісяця. Обирайте клієнтоорієнтованого постачальника, котрий створює онлайн-сервіси, щоб зменшити час, необхідний для вирішення питань, пов’язаних з електропостачанням, та пропонує додаткові сервіси і послуги. Такий підхід дозволить обрати не просто постачальника, а надійного партнера для вашого бізнесу.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
04:59, 4 грудня
09:27, 29 листопада
09:27, 29 листопада
09:27, 29 листопада
09:27, 29 листопада
