У касах Львівської залізниці встановлено системи архівування розмов «пасажир-касир»

Наприкінці літа у касах позакласних вокзалів та у міських касах попереднього продажу залізничних квитків у Львові було встановлено спеціалізовану систему для архівування розмов між пасажирами та касирами. Ці пристрої допомагають у випадку скарг пасажира на обслуговування оперативно провести розбір ситуації, проаналізувати роботу касира. 

Системи архівування розмов встановлені на вокзалах у Львові, Рівному, Ужгороді, Івано-Франківську, Чернівцях, Чопі, Тернополі та у міських касах на вулиці Гнатюка у Львові. Касири стверджують, що почувають себе тепер комфортніше, адже на непорозуміння чи скарги від пасажирів можна оперативно відреагувати. Встановлена система архівує розмови протягом місяця, а доступ до системи мають лише кілька відповідальних осіб, відтак унеможливлене втручання сторонніх людей чи самих працівників у роботу системи архівування.

Уже протягом майже двох місяців роботи системи розмови касирів з пасажирами кілька разів аналізувала спеціальна комісія, до складу якої входять фахівці пасажирської служби, начальники вокзалів, представники профспілкових органів. Самі ж квиткові касири зазначили, що система жодним чином не вплинула на їх роботу, адже дотримання фінансової дисципліни і культура обслуговування для них завжди були на першому місці. Натомість деякі пасажири, які полюбляють посваритися з залізничниками, поводять себе чемніше, коли розуміють, що їх розмову зафіксовано. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі