• Головна
  • Ефективний вибір колорів для упаковки
Новини компаній
09:40, 25 червня 2024 р.

Ефективний вибір колорів для упаковки

Новини компаній

Йдучи за покупками, швидше за все, ви відразу помітите упаковку товару. Зрештою, це перший шанс, який має бренд справити на вас враження. У той час як одні підприємства користуються цією можливістю та працюють з нею, інші намагаються ефективно використовувати упаковку.

Крім того, брендам також потрібно витратити час, щоб створити ефективні фірмові кольори, щоб створити однорідність у своїй упаковці. Коли різні лінійки продуктів не виглядають так, ніби вони належать до однієї сім’ї брендів, або вони не мають узгодженої палітри кольорів бренду, це може заплутати покупців і призвести до втрати продажів.

Коли ви навчитеся вибирати фірмові кольори, то зможете з більшою ефективністю продавати продукцію. Ось деяка інформація від одного з найбільших продавців склотари, (www.sklotara.com) компанії "Інтерскло", яка допоможе вам почати з перших елементарних кроків.

C:\Users\Xiaomi\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\2.jpg

C:\Users\Xiaomi\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\2.jpg

Система кольорів Pantone

Система кольорів Pantone, також відома як система відповідності Pantone, — це загальна система стандартизації, яка допомагає у виборі та підборі кольорів. Використання цієї інтуїтивно зрозумілої системи нумерації для визначення різних кольорів полегшує пошук точних відтінків і пошук додаткових кольорів бренду для дизайну.

У системі кольорів Pantone існує 1114 різних кольорів, кожен з яких має свою унікальну назву кольору та ідентифікаційний номер. Використовуючи цю стандартизовану систему, коли ви координуєте пакування або надсилаєте запити на етикетки регіональним виробникам, можна легко звернутися до діаграми Pantone, щоб стандартизувати використання кольорів на всіх ринках і місцях.

Використання системи кольорів Pantone допомагає забезпечити узгоджену палітру кольорів бренду, що може значно вплинути на думку клієнтів про ваш бізнес. Завдяки стандартизованій таблиці кольорів ви можете бути впевнені щодо сумісності та однорідності кольорів скляної тари, чи будь-якого іншого пакування.

C:\Users\Xiaomi\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\5.jpeg

C:\Users\Xiaomi\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\5.jpeg

Психологія кольоротипів

Різні кольори дуже різним чином впливають на людей.

  • Червоні кольори привертають найбільше уваги, підвищують кров’яний тиск і можуть означати що завгодно – від сили до небезпеки.
  • Зелені відтінки імітують природні кольори та символізують ріст і гармонію. Багато людей вважають зелений колір корисним для тіла та розуму, оскільки він викликає заспокійливий ефект, що може допомогти уповільнити метаболізм людини.
  • Блакитні — унікальні та автентичні кольори, які виглядають заспокійливо та освіжаюче. На відміну від інтенсивності червоного і пристрасного почуття, синій більш розслаблений і безтурботний. Якщо ми попросимо вас уявити щось заспокійливе, швидше за все, ви подумаєте про щось блакитне, як-от спокійну водойму.
  • Коричневий — надійний і міцний, помаранчевий — енергійний і щасливий, жовтий обіцяє радість і інтелект, а рожевий — ніжний, люблячий і турботливий. З такою кількістю різноманітних комбінацій кольорів та емоцій дуже важливо знайти правильний баланс із психологією кольорів вашого бренду.
C:\Users\Xiaomi\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\3.jpg

C:\Users\Xiaomi\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\3.jpg

Як вибрати найкращі кольори для упаковок вашого бренду

Дотримуючись кількох простих кроків, стане простіше доторкнутися до психології кольору бренду та вибрати ідеальні кольори бренду для ваших потреб в упаковці.

Для початку визначте цільову демографічну групу. Дуже багато компаній кажуть, що продають «всім», навіть якщо вони не обов’язково продають продукцію, що має загальну привабливість. Знайдіть, що вирізняє ваш бренд і кому це подобається. Потім ви можете адаптувати кольори свого бренду відповідно до цього бачення.

Це також неймовірно корисно, якщо ви шукаєте натхнення. Наприклад, подивіться на те, що рекламують ваші конкуренти за допомогою упаковки. Чи бачите ви схожі кольорові історії, чи теми? Ви завжди можете надихнутися вдалим дизайном або використати цей час, щоб визначити тенденції та знайти кольори, які допоможуть вашому бренду виділитися.

C:\Users\Xiaomi\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\4.jpg

C:\Users\Xiaomi\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\4.jpg

Секрети розробки ідеальних барвистих пакетів продуктів

Описавши процес пакування, ви готові розкрити кілька прихованих секретів вибору кольору пакування.

Цей крок важливий, оскільки упаковка — це ваш перший шанс здивувати клієнтів. Якісна упаковка має чітко та лаконічно відображати ваш бренд. Неправильні схеми кольорів бренду можуть надіслати повідомлення, яке ви не намагаєтеся передати.

Щоб вибрати ідеальні фірмові кольори для вашої упаковки, визначте, чи наслідує ваша упаковка ваших конкурентів, чи виділяється серед них. Якщо вам важко швидко помітити свій продукт у лінійці, кольори та фірмове оформлення можуть бути неправильними.

Також визначте, чи підходить ваш пакет продуктів для цільової демографічної групи. Використовуйте кольори, які доповнюють основні емоції, які ви хочете, щоб ваші продукти викликали. Використовуйте кольори так, щоб це було зрозуміло для очей і мозку.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення