• Головна
  • Як втримати цінний кадр в компанії? Розповідає HR спеціаліст VIP HR
Новини компаній
11:42, 25 серпня 2023 р.

Як втримати цінний кадр в компанії? Розповідає HR спеціаліст VIP HR

Новини компаній
Як втримати цінний кадр в компанії? Розповідає HR спеціаліст VIP HR, фото-1

Що в роботі головне? – звичайно ж кінцевий продукт, його успішна реалізація та отримання прибутку. Але складність в тому, що, аби отримати цей прибуток, треба мати справу з живими людьми, які, незалежно від ступеня своєї цінності для компанії, мають емоції, власні амбіції та погляди, котрі є водночас і паливом для їх професійного розвитку, і причиною, що ускладнює цей процес. Як створити позитивний емоційний фон, особливо для тих співробітників, які є дійсно цінними для компанії – розповідає директор Віп Ейчар, рекрутингового агентства з українським характером.

Підвищення заробітної плати: рішення, чи антирішення?

Не секрет, що потреби зростають, і особливо в кризисний для економіки період дана тема є чи не основною, адже ціни диктують поведінку, і навіть спеціаліст, без якого складно уявити майбутнє компанії, може мати спокусу у вигляді більш високої зарплати в іншому місці, і це цілком зрозуміло.

Тим не менш, даний інструмент потребує дуже обережного використання:

  • По-перше, хто допускає думку про те, щоб піти, знайде й інші причини
  • Підвищувати зарплату щоразу, як співробітника щось не буде влаштовувати – просто неможливо
  • Несанкціоноване підвищення заробітної плати може йти не тільки в розріз із внутрішніми нормативними документами компанії, а й негативно вплинути на мотивацію інших членів команди

Коли основні потреби спеціаліста закриті: він має роботу, за яку отримує достойну платню, саме час потурбуватися про його психологічний комфорт та самореалізацію, адже, щоб відношення до роботи було творчим, дуже важливо і роботодавцю виходити за рамки основних потреб персоналу, особливо це важливо для тімлідів та топ-менеджерів, на яких тримається стабільність роботи компанії https://viphr.com.ua/ua/poshyk-top-menedzher/.

Інструменти побудови здорових відносин, він яких не хочеться йти

Треба сказати, що сфера діяльності, місія компанії та особистість керівника завжди надають специфічних рис усьому, що відбувається в компанії, проте існують інструменти, які показали себе ефективними як в період пандемії, так і в надскладний воєнний час:

  • Гнучкий робочий графік: коли співробітник може сам формувати свій робочий день, знаходячи зручний та комфортний баланс між відпочинком та роботою, заняттям спортом та зустрічами із партнерами, вирішенням сімейних справ та можливістю працювати з будь-якої точки планети – це завжди успіх, як для компанії, так і для фахівця, і це почуття комфорту, яке він ніколи не погодиться проміняти на будь-які інші умови
  • Постійний зворотний зв’язок: не лише тоді, коли є проблема, але постійне спілкування керівника, топ-менеджера чи тімліда із кожним членом команди, аби і співробітники знали, що їх роботу бачать та цінують, і що спілкування з керівництвом не було синонімом слова стрес
  • Зв’язок кожної окремої задачі з місією компанії, аби людина розуміла свою роль і місце
  • Спільне святкування загального успіху, завершення успішного проекту, індивідуальні нагороди, зрозумілі кожному окремо взятому співробітнику, подарунки, що гуртують тощо

Цінуйте та шукайте власні шляхи ефективної взаємодії, адже будь-яка перемога – це загальна справа.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...