Новини компаній
11:42, 25 серпня 2023 р.
Як втримати цінний кадр в компанії? Розповідає HR спеціаліст VIP HR
Новини компаній
Що в роботі головне? – звичайно ж кінцевий продукт, його успішна реалізація та отримання прибутку. Але складність в тому, що, аби отримати цей прибуток, треба мати справу з живими людьми, які, незалежно від ступеня своєї цінності для компанії, мають емоції, власні амбіції та погляди, котрі є водночас і паливом для їх професійного розвитку, і причиною, що ускладнює цей процес. Як створити позитивний емоційний фон, особливо для тих співробітників, які є дійсно цінними для компанії – розповідає директор Віп Ейчар, рекрутингового агентства з українським характером.
Підвищення заробітної плати: рішення, чи антирішення?
Не секрет, що потреби зростають, і особливо в кризисний для економіки період дана тема є чи не основною, адже ціни диктують поведінку, і навіть спеціаліст, без якого складно уявити майбутнє компанії, може мати спокусу у вигляді більш високої зарплати в іншому місці, і це цілком зрозуміло.
Тим не менш, даний інструмент потребує дуже обережного використання:
- По-перше, хто допускає думку про те, щоб піти, знайде й інші причини
- Підвищувати зарплату щоразу, як співробітника щось не буде влаштовувати – просто неможливо
- Несанкціоноване підвищення заробітної плати може йти не тільки в розріз із внутрішніми нормативними документами компанії, а й негативно вплинути на мотивацію інших членів команди
Коли основні потреби спеціаліста закриті: він має роботу, за яку отримує достойну платню, саме час потурбуватися про його психологічний комфорт та самореалізацію, адже, щоб відношення до роботи було творчим, дуже важливо і роботодавцю виходити за рамки основних потреб персоналу, особливо це важливо для тімлідів та топ-менеджерів, на яких тримається стабільність роботи компанії https://viphr.com.ua/ua/poshyk-top-menedzher/.
Інструменти побудови здорових відносин, він яких не хочеться йти
Треба сказати, що сфера діяльності, місія компанії та особистість керівника завжди надають специфічних рис усьому, що відбувається в компанії, проте існують інструменти, які показали себе ефективними як в період пандемії, так і в надскладний воєнний час:
- Гнучкий робочий графік: коли співробітник може сам формувати свій робочий день, знаходячи зручний та комфортний баланс між відпочинком та роботою, заняттям спортом та зустрічами із партнерами, вирішенням сімейних справ та можливістю працювати з будь-якої точки планети – це завжди успіх, як для компанії, так і для фахівця, і це почуття комфорту, яке він ніколи не погодиться проміняти на будь-які інші умови
- Постійний зворотний зв’язок: не лише тоді, коли є проблема, але постійне спілкування керівника, топ-менеджера чи тімліда із кожним членом команди, аби і співробітники знали, що їх роботу бачать та цінують, і що спілкування з керівництвом не було синонімом слова стрес
- Зв’язок кожної окремої задачі з місією компанії, аби людина розуміла свою роль і місце
- Спільне святкування загального успіху, завершення успішного проекту, індивідуальні нагороди, зрозумілі кожному окремо взятому співробітнику, подарунки, що гуртують тощо
Цінуйте та шукайте власні шляхи ефективної взаємодії, адже будь-яка перемога – це загальна справа.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
39,92
40,00
EUR
43,20
43,26
PLN
10,05
10,08
Останні новини
Діти приміряють форму пожежників та вчаться робити масаж серця. У школі на Волині відкрили сучасний клас безпеки
Партнерський матеріал
09:00
Оголошення
08:48, 4 травня
12:25, 13 травня
16:16, 9 травня
live comments feed...
Коментарі