• Головна
  • Як втримати цінний кадр в компанії? Розповідає HR спеціаліст VIP HR
Новини компаній
11:42, 25 серпня 2023 р.

Як втримати цінний кадр в компанії? Розповідає HR спеціаліст VIP HR

Новини компаній
Як втримати цінний кадр в компанії? Розповідає HR спеціаліст VIP HR, фото-1

Що в роботі головне? – звичайно ж кінцевий продукт, його успішна реалізація та отримання прибутку. Але складність в тому, що, аби отримати цей прибуток, треба мати справу з живими людьми, які, незалежно від ступеня своєї цінності для компанії, мають емоції, власні амбіції та погляди, котрі є водночас і паливом для їх професійного розвитку, і причиною, що ускладнює цей процес. Як створити позитивний емоційний фон, особливо для тих співробітників, які є дійсно цінними для компанії – розповідає директор Віп Ейчар, рекрутингового агентства з українським характером.

Підвищення заробітної плати: рішення, чи антирішення?

Не секрет, що потреби зростають, і особливо в кризисний для економіки період дана тема є чи не основною, адже ціни диктують поведінку, і навіть спеціаліст, без якого складно уявити майбутнє компанії, може мати спокусу у вигляді більш високої зарплати в іншому місці, і це цілком зрозуміло.

Тим не менш, даний інструмент потребує дуже обережного використання:

  • По-перше, хто допускає думку про те, щоб піти, знайде й інші причини
  • Підвищувати зарплату щоразу, як співробітника щось не буде влаштовувати – просто неможливо
  • Несанкціоноване підвищення заробітної плати може йти не тільки в розріз із внутрішніми нормативними документами компанії, а й негативно вплинути на мотивацію інших членів команди

Коли основні потреби спеціаліста закриті: він має роботу, за яку отримує достойну платню, саме час потурбуватися про його психологічний комфорт та самореалізацію, адже, щоб відношення до роботи було творчим, дуже важливо і роботодавцю виходити за рамки основних потреб персоналу, особливо це важливо для тімлідів та топ-менеджерів, на яких тримається стабільність роботи компанії https://viphr.com.ua/ua/poshyk-top-menedzher/.

Інструменти побудови здорових відносин, він яких не хочеться йти

Треба сказати, що сфера діяльності, місія компанії та особистість керівника завжди надають специфічних рис усьому, що відбувається в компанії, проте існують інструменти, які показали себе ефективними як в період пандемії, так і в надскладний воєнний час:

  • Гнучкий робочий графік: коли співробітник може сам формувати свій робочий день, знаходячи зручний та комфортний баланс між відпочинком та роботою, заняттям спортом та зустрічами із партнерами, вирішенням сімейних справ та можливістю працювати з будь-якої точки планети – це завжди успіх, як для компанії, так і для фахівця, і це почуття комфорту, яке він ніколи не погодиться проміняти на будь-які інші умови
  • Постійний зворотний зв’язок: не лише тоді, коли є проблема, але постійне спілкування керівника, топ-менеджера чи тімліда із кожним членом команди, аби і співробітники знали, що їх роботу бачать та цінують, і що спілкування з керівництвом не було синонімом слова стрес
  • Зв’язок кожної окремої задачі з місією компанії, аби людина розуміла свою роль і місце
  • Спільне святкування загального успіху, завершення успішного проекту, індивідуальні нагороди, зрозумілі кожному окремо взятому співробітнику, подарунки, що гуртують тощо

Цінуйте та шукайте власні шляхи ефективної взаємодії, адже будь-яка перемога – це загальна справа.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
39,92
40,00
EUR
43,20
43,26
PLN
10,05
10,08
Останні новини
Оголошення
live comments feed...