• Головна
  • Необхідні канцелярські товари: сучасні рішення для робочого простору
Новини компаній
09:00, 4 липня 2023 р.

Необхідні канцелярські товари: сучасні рішення для робочого простору

Новини компаній

Від правильної організації робочого простору безпосередньо залежить продуктивність праці і в кінцевому рахунку успішність будь-яких починань. Це рівною мірою стосується, наприклад, процесу приготування їжі та функціонування офісу, виробничої сфери та ведення торгівлі. Ясна річ, що для вирішення подібного завдання застосовуються різні інструменти і методи. На кухні найважливішу роль відіграють посуд, інвентар і грамотне розташування обладнання. А ось в офісі величезне значення мають канцелярські товари - без них не обходиться діяльність жодного підприємства незалежно від роду занять.

Необхідні канцелярські товари: сучасні рішення для робочого простору, фото-1

Без папірця поки що ніяк!

Хтось заперечить: та в епоху розвинених інформаційних технологій і глибокого проникнення мережевих рішень практично в усі сфери життя можна спокійно обійтися без ручок, степлерів, папок та іншої нісенітниці. Мовляв, навіщо вони потрібні в еру безпаперового документообігу: всю діяльність можна вести на комп'ютері - навіть займатися складським і бухгалтерським обліком, укладати договори за допомогою цифрового підпису! А навіщо айтішникам канцтовари?

Насправді поки що повністю обійтися без офлайнової складової ніяк не виходить. Навіть в IT ручка може стати в пригоді. Наприклад, для розпису в зарплатній відомості. Що ж стосується офісів компаній, які займаються виробництвом матеріальних активів, оптовою торгівлею, ритейлом, будівництвом, дизайном тощо, канцелярські товари, як і раніше, відіграють важливу роль. І допомагають грамотно організувати робочий простір кожного співробітника. Що вже говорити про державні установи, які досі видають численні довідки? Або нотаріат - паперові документи, незважаючи на наявність всіляких онлайн реєстрів, ніхто поки що не скасовував!

Робочий простір як основа для створення комфортних умов праці

Насправді робочий простір кожного співробітника - це його "поле бою". Не важливо, чим займається людина - шукає нових клієнтів, складає звіти, перевіряє правильність ведення документації, розраховує необхідну для облаштування покрівельного покриття кількість металочерепиці, складає дизайн-проект ремонту приміщення. У будь-якому разі швидкість і правильність виконання поставленого завдання залежать від об'єктивних і суб'єктивних чинників. Звичайно, якщо людина банально не виспалася, у неї болить голова або погане самопочуття, це кардинально впливає на отриманий результат. Але без правильної, як заведено казати, "по феншую", організації робочого простору справа буде йти не так бадьоро, як цього хотілося б кожному керівнику.

Звичайно, величезне значення мають такі моменти, як ергономіка офісного крісла, наявність достатнього для виконання поставлених завдань місця, хороше освітлення. У тісноті, темряві і на поламаному незручному стільці досягти вражаючих результатів навряд чи вийде. Але і без забезпечення співробітників усіма необхідними канцелярськими товарами ефективність праці залишатиметься на вкрай низькому рівні.

У будь-якому офісі ніяк не обійтися без:

  • ручок і олівців;
  • блокнотів для нотаток і органайзерів;
  • маркерів;
  • паперу для друку та записів;
  • папок і органайзерів для зберігання документації;
  • скотча і скоб;
  • степлерів і антистеплерів;
  • прозорих файлів;
  • лінійок;
  • клею та ножиць.

Крім їхньої наявності, важливо забезпечити виконання головного правила розташування робочих інструментів і документації: всі вони повинні знаходитися на відстані витягнутої руки. В іншому разі людині доведеться витрачати дорогоцінний робочий час на вчинення непотрібних дій. Наприклад, регулярно вставати за потрібною папкою. Ні - непродуктивним рухам. Так - зосередженості на виконанні своїх обов'язків без відволікання на що-небудь.

Багато що також залежить від того, як зберігаються канцелярські товари та документи. Якщо грамотно організувати зонування, то взяти і повернути будь-який предмет на своє місце не складе труднощів. І це не забере багато часу. Важливо, щоб використовувані частіше за інших робочі інструменти завжди були в зоні видимості. А коли все необхідне, що називається, під руками, справа дійсно йде на лад!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...