Новини компаній
09:33, 16 червня 2023 р.

Етапи створення сайту

Новини компаній

Головна запорука для успішного розвитку бізнесу – створення сайту. Сайт необхідний будь-якій компанії або фірмі, підприємству незалежно від масштабу. Якісний, грамотно розроблений веб-ресурс дозволить збільшити впізнаваність, ефективно залучає цільову аудиторію, покращуючи взаємини з існуючими клієнтами.

Пересічний людині, для якої розробка сайтів – незвична справа, яка не володіє вузькоспеціалізованими навичками, складно впоратися самій. Адже розробка сайту поділяється на певні етапи, з якими слід ознайомитись.

1. Попередній збір інформації з аналізом цільової аудиторії та конкурентів. Варто вивчити, які сторінки конкурентів у цьому сегменті мають попит. Це дозволить визначити необхідний функціонал і завдання, що вирішуються веб-ресурсом.

2. Розробка структури та опису сайту: даний етап передбачає планування. Це дозволить зрозуміти, які розділи та сторінки необхідно включати до складу сайту, які функції будуть цікаві відвідувачам.

3. Створення візуального наповнення – розробка дизайну сайту. Ключовий момент: дизайн повинен відображати характер бренду, приваблювати відвідувачів. Етап верстки передбачає створення спеціалізованого коду, який робить сторінки інтерактивними.

4. Розробка функціоналу, вмісту. Формується контент із текстами, фотографіями, відео. Проводиться робота над створенням функціональних елементів – на зразок можливості використовувати різні системи оплати, заповнювати форми зворотного зв'язку.

5. Попереднє тестування на різних платформах, пристроях. Запуск сайту із наступним розміщенням на сервері. На цьому етапі також підключається доменне ім'я.

6. Регулярна техпідтримка, мета якої – виправлення помилок, робота над дизайном, оновленням контенту, покращенням функціоналу.

Кому доручити створення сайту?

Ключовим етапом створення та розвитку веб-ресурсу є пошук кваліфікованого агентства чи студії. Вибираючи розробників, звертайте увагу на такі нюанси:

  • наявність якісного портфоліо, що підтверджує професіоналізм команди;
  • можливість обговорити технічне завдання для розуміння напряму роботи;
  • вартість послуг;
  • наявність розпланованої системи роботи, що дозволяє вкластися в заданий термін;
  • спеціалізація на сайтах певних типів – наприклад корпоративних, лендінгів, інтернет-магазинів.

Найкраще обирати студію чи агенцію, для якої ваша сфера діяльності є профільною.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
39,92
39,98
EUR
43,15
43,26
PLN
10,02
10,07
Оголошення
live comments feed...