• Головна
  • Як програмне забезпечення банку покращує роботу установи
Новини компаній
10:48, 1 червня 2023 р.

Як програмне забезпечення банку покращує роботу установи

Новини компаній

Програмне забезпечення покращує та пришвидшує роботу банків у багатьох аспектах. Зокрема, зменшує необхідність ручної праці, пришвидшує обробку інформації та зменшує кількість помилок, знову ж таки через людський фактор.

У цій статті ми розглянемо, як програмне забезпечення банку та штучний інтелект допомагають фінансовим та банківським установам підвищити ефективність роботи. За приклад візьмемо готові рішення, розроблені провідною українською IT-компанією UNITY-BARS.

Автоматизовані банківські системи

Готові рішення вже існують, зокрема автоматизована банківська система ABS Bars, яка може працювати з великими обсягами інформації. Вона має безліч готових модульних рішень, що відповідають сучасним потребам банківської системи, а саме:

  • SMS та E-mail інформування - інформування клієнтів банку за визначеними подіями;

  • регулярні платежі - автоматичні платежі у визначені дати;

  • звітність до органів - обмін файлами з Державною податковою адміністрацією;

  • облік - система обліковує клієнтів, у тому числі фізичних, юридичних та повʼязаних з ними осіб тощо.

І це лише маленька частина опцій, які виконує автоматизована банківська система без людського втручання.

Електронне сховище даних

Електронні корпоративні сховища даних дають змогу банкам зберігати та керувати своїми фінансовими даними в одному місці та мати до них швидкий доступ. Так, за допомогою бази даних Datawarehouse користувачі отримують доступ до вже зібраної, структурованої, перевіреної інформації 24/7 і тому можуть ухвалювати ефективні рішення.

Це сховище призначене для консолідації облікових даних, що містяться в територіальних базах даних, для подальшого формування звітності. А також для передачі даних через відповідні сервіси. Сховище має гнучкі налаштування звітності та налаштування лімітів по користувачах та рахунках.

Штучний інтелект - новий співробітник банку?

З появою ChatGPT кожна людина може користуватися штучним інтелектом (ШІ) безоплатно, як в особистих цілях, так і для роботи та бізнесу. Банки і раніше користувались чат-ботами зі ШІ, але з його розвитком, він може перебрати на себе багато функцій банківських працівників. Тож, які обовʼязки можна доручити штучному інтелектові?

За словами експертів IT-компанії UNITY-BARS, ШІ у банківській сфері може спілкуватися, наче людина, відповідаючи на складні питання клієнтів. Також штучний інтелект зможе правильно підібрати необхідні банківські продукти та послуги для клієнта й прийматиме рішення замість та без втручання фахівця.

З використанням ШІ значно покращиться якість спостереження за підозрілими транзакціями, адже він здатен простежити ланцюжки підозрілих переказів та транзакцій, побачити взаємозв’язок між відправником грошей, отримувачем переказу та третіми особами. 

Це своєю чергою допоможе банкірам присікати незаконні перекази коштів підсанкційним особам, що проводяться через посередників.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#UNITY-BARS
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Оголошення
live comments feed...