• Головна
  • Чат-боти для бізнесу: типи і приклади, якому бізнесу підійде?
Новини компаній
12:15, 19 грудня 2022 р.

Чат-боти для бізнесу: типи і приклади, якому бізнесу підійде?

Новини компаній

Розумний голосовий бот - невід'ємна частина для ведення багатьох видів бізнесу. Він дозволяє спілкуватися з клієнтами масово. Наприклад, якщо в компанії багато вхідних дзвінків, то буває складно їх прийняти. Деякі питання можна вирішити без участі оператора, лише за допомогою роботів. Ефективність їх використання була доведена вже неодноразово, тому вибираючи таке рішення для свого бізнесу, ви залишитеся задоволені.

Чат-боти для бізнесу: типи і приклади, якому бізнесу підійде?, фото-1

Які види розумних голосових ботів є найпопулярнішими?

Перш ніж говорити про ботів, потрібно знати, яка компанія займається їх створенням. Якщо ви хочете покращити обслуговування клієнтів, то ви можете звернутися до компанії https://twin24.com.ua/, та створити відповідного бота. Найбільш затребуваними є:

  • Підтвердження запису на прийом. Обдзвонювати всіх клієнтів може бути проблематично, тоді як бот зможе зробити це без особливих складнощів;
  • NPS чи інші види опитувань. Для створення рейтингу компанії або відгуків клієнтів може використовуватися бот, який може отримати всю потрібну інформацію;
  • Онлайн-замовлення. Якщо у вас свій інтернет-магазин, то створення чат-ботів для оформлення замовлень стане найкращим рішенням для оперативності обслуговування;
  • Продаж. Ви зможете приймати замовлення за допомогою штучного інтелекту, щоб заощаджувати час. Ви можете вносити у бот всю інформацію;
  • Нагадування. Якщо клієнти банку мають заборгованість, то проводити обдзвони кожному з них досить довго. Робот дозволить відразу сповістити всіх боржників, і надіслати всю інформацію для оплати;
  • Вхідні дзвінки. В компанію може надходити велика кількість дзвінків. Щоб опрацювати всю інформацію, можна скористатися штучним інтелектом;
  • Пошук працівників. Чат-бот у телеграм або іншому месенджері дозволить збирати всю потрібну інформацію та відправляти її до компанії;
  • Повідомлення про доставку. Співробітники пошти не можуть витрачати час на те, щоб повідомляти всіх клієнтів про те, що прибуло посилання;
  • Бронювання;

Залежно від сфери діяльності можна вибрати потрібний варіант. Конструктор чат-ботів дозволяє вносити будь-які налаштування, необхідні для виконання завдань.

Якому бізнесу може знадобитися чат-бот?

Практично всі сфери діяльності не можуть обійтися без використання цього помічника. Найбільш поширеними користувачами є:

  • Банки. Безліч питань можна вирішити без участі спеціаліста, що дозволяє покращити продуктивність обслуговування. Бот буде корисним, якщо потрібно повідомити клієнта про заборгованість, надіслати реквізити, розповісти про нові пропозиції чи зібрати інформацію. Багато питань можна вирішити у чаті з ботом, оскільки відповіді на всі поширені питання вже записані;
  • Державні підприємства. Зателефонувавши до електрокомпанії або служби газу для повідомлення про поломку або з інших питань, можна залишити всю інформацію боту. Він обробить її і відправить фахівцям;
  • Лікарні. Повідомлення про прийом лікаря, запис на прийом чи уточнення вартості – всі ці питання можуть вирішуватись без адміністратора;
  • Пошти. Коли надходить посилання, набагато зручніше, коли система автоматично надсилає повідомлення про прибуття та вартість;
  • Інтернет-магазини. В них завжди є велика кількість замовлень, обробити які без бота не вийде. Конструктор чат-ботів дозволить створити помічника, який виконуватиме поставлені завдання;

Якщо вам потрібен віртуальний чат бот, ви можете створити його, звернувшись до компанії Twin24. Для клієнтів пропонуються різні варіанти, серед яких можна вибрати відповідний.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
39,86
39,90
EUR
42,83
42,91
PLN
9,88
9,90
Оголошення
live comments feed...