Скандал у ЗМІ: редактор львівської газети звинуватив журналістів телеканалу Садового у перекручуванні фактів

Редактор львівської газети «Ратуша» Микола Савельєв на своїй сторінці у фейсбуку опублікував пост, у якому пише про журналістську корпоративність. Автор вказує на перекручування фактів зі сторони журналістів каналу Садового.

«Браття і сестри по перу, диктофону і камері!!!

Задрала мене наша з вами коропоративність. Вірите чи ні? Після феєричного шоу в Шевченківському гаї виникли гори сміття. Приходить о 9 з хвостком садовістський телеканал і весь цей срач відзнімає (музей відкривається 0 10.00). Потім після 10.00 приходять до директора Косачевича (Садовий дав наказ - грати, гада!) і питають: "Як там срач після вчорашнього?" Косачевич щиро каже: "Вже прибрали!" (і дійсно на той час вже прибрано!) Садовістський чесний телеканал показує цей коментар, а після цього відзнятий ДО прибирання сюжет!!! Пацани, та це ж, бля, скотство!!! Так шеф же сказав - а ми зробили! ДО того зафігачили сюжет про демонстрантів, які ніби - то за свою участь у мітингу проти політики Садового бради бабло. Коментують - члени ГО "Самопоміч". Фактів - ноль. Галіма гебесільщивна. Косачевич побіг на інший канал чесних новин, а йому там: "Сорі, корпоративна етика - своїх не граєм" Учасники антисадовістського мітингу написали обуреного листа, натякаючи, що журналісти – га…о. Відповіді вони так і не отримали. Бо ми - сила і носії свободи слова та істини в останній інстанції», - пише Савельєв.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі