• Головна
  • Кур’єрський стартап Voziy впроваджує штучний інтелект, пересувні відділення і telegram-бот
Новини компаній
17:00, 27 вересня

Кур’єрський стартап Voziy впроваджує штучний інтелект, пересувні відділення і telegram-бот

Новини компаній
Кур’єрський стартап Voziy впроваджує штучний інтелект, пересувні відділення і telegram-бот, фото-1

Змінити ринок кур'єрської доставки з допомогою інноваційних рішень, зокрема, штучного інтелекту планує стартап із Львова миттєвої доставки Voziy.com

Аналогів на ринку кур’єрських послуг немає.

“Ми пришвидшуємо доставку для малого і середнього бізнесу, – говорить про ідею CEO Роман Теребенець. – Цим допомагаємо відновити економіку країни”.

Voziy береться швидко вирішити транспортні турботи підприємців і мешканців міста, заощадивши їхній час та зменшуючи витрати продавців і споживачів товарів та послуг.

На Voziy працює півсотня кур’єрів, які готові оперативно виїхати, забрати і доставити замовлення в межах Львова впродовж однієї-трьох годин. Вартість доставки доступна – лише 50 гривень (а це середня ціна літра пального на АЗС).

Кур’єрський стартап Voziy впроваджує штучний інтелект, пересувні відділення і telegram-бот, фото-2

Роман Теребенець запевняє, що порівняти їхню пропозицію немає з чим. До прикладу, замовити таксі обійдеться дорожче. В “Нової Пошти”, Glovo і Bolt власна специфіка: одні возять лише їжу, інші доставляють товар, але не відразу – з часу замовлення мину доба. А тут замовив – і швидко отримав бажаний товар або послугу.

Український стартап пропонує ширші можливості. Voziy привезе товар із інтернет-крамниці, виконає замовлення медичного значення, завезе і привезе одяг з хімчистки. “Клієнти отримують результат швидше, – повідомив Роман Теребенець. – Відповідно, й підприємці отримують гроші набагато швидше”.

Штучний інтелект

За спеціальністю Роман Теребенець не кур'єр, а фахівець ІТ-сфери. Команда його однодумців-співзасновників – круті спеціалісти в ІТ-сфері. За продукт, логістику та організацію роботи кур'єрів відповідає Program Manager Андрій Влох, за розробку і технічну частину – технічний директор Михайло Осипов.

Кур’єрський стартап Voziy впроваджує штучний інтелект, пересувні відділення і telegram-бот, фото-3

І схоже, таке поєднання на користь стартапу, Адже саме ІТ-фахівці, як відомо, одні з головних користувачів кур'єрських послуг. Тому й виникла ідея поєднати знання у цифровій сфері і прикладний характер кур'єрського стартапу.

Тепер Voziy планують вдосконалити. На базі штучного інтелекту буде створена спеціалізована платформа з пересувними відділеннями, яка самостійно вибудовуватиме оптимізовані маршрути перевезень. Завдяки цьому кур'єр впродовж маршруту зможе виконати не одну, а кілька доставок.

“Для кур'єрів це стане дуже хорошим заробітком”, – підсумовує Роман Теребенець.

Кур’єрський стартап Voziy впроваджує штучний інтелект, пересувні відділення і telegram-бот, фото-4

Telegram-бот

Незабаром Voziy матиме корисне доповнення – telegram-бот. Наразі додаток працює для внутрішніх потреб стартапу.

“Кожен охочий зможе замовити доставку через телеграм. Додаток працює в тестовому режимі. Ми розробили дизайн і адаптовуємо до платформи компанії. У нас існує внутрішній бот для кур’єрів, а зараз працюємо над ботом для клієнтів. З його допомогою можна зробити замовити, відслідкувати статус на будь-якому етапі, як і коли було виконано”, – повідомив засновник Voziy.

Кур’єрський стартап Voziy впроваджує штучний інтелект, пересувні відділення і telegram-бот, фото-5

Війна і нові етапи розробок

Voziy отримав державне фінансування від Українського фонду стартапів https://usf.com.ua і пройшов обкатку на стадії product concept.

“Під час війни ми зрозуміли необхідність стартапу. У цей час до нас додалося понад 30 нових партнерів. Ми перевірили, що стартап добре працює і пішли далі, заглибившись в розробку. Зараз все працює автоматизовано. Долучаються нові клієнти, з нових сегментів ринку. Для цього ми не докладаємо зусиль, нас знаходять з допомогою пошуку в Інтернеті, – повідомив Роман Теребенець. – До прикладу, нашими послугами користуються медичні лабораторії. Виконали перші доставки речей з хімчистки, коли клієнт, не виходячи з дому, отримує готове замовлення. Запрацювала доставка здорового харчування для діабетиків. Започатковуємо співпрацю з фейсбук-групою “Файні господині”, в якій готують різноманітну їжу, солодке, торти”.

Кур’єрський стартап Voziy впроваджує штучний інтелект, пересувні відділення і telegram-бот, фото-6

Ідея Voziy народжена у бізнес-середовищі.

“До 25 відсотків витрат будь-якої компанії компанії іде на логістику, – підраховує Роман Теребенець. – Наше завдання зараз – допомогти українському бізнесу відновитися і запрацювати в умовах воєнного стану. Для нас це інвестиція у перемогу України”.

Кур’єрський стартап Voziy впроваджує штучний інтелект, пересувні відділення і telegram-бот, фото-7

Voziy запустили у грудні минулого року. Про використання штучного інтелекту засновник задумався після першого запуску реклами сервісу у соціальних мережах. Її довелося відключити, бо через годину кількість замовлень перевищила можливості стартапу. Розвозити замовлення довелося всім – засновникам, родичам, батькам.

Коли кількість замовлень збільшилась, штат сервісу розширили. На Voziy працюють і внутрішньо переселені особи, які знайшли прихисток у Львові.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...