
Новини компаній
17:00, 27 вересня 2022 р.
Кур’єрський стартап Voziy впроваджує штучний інтелект, пересувні відділення і telegram-бот
Новини компаній

Змінити ринок кур'єрської доставки з допомогою інноваційних рішень, зокрема, штучного інтелекту планує стартап із Львова миттєвої доставки Voziy.com
Аналогів на ринку кур’єрських послуг немає.
“Ми пришвидшуємо доставку для малого і середнього бізнесу, – говорить про ідею CEO Роман Теребенець. – Цим допомагаємо відновити економіку країни”.
Voziy береться швидко вирішити транспортні турботи підприємців і мешканців міста, заощадивши їхній час та зменшуючи витрати продавців і споживачів товарів та послуг.
На Voziy працює півсотня кур’єрів, які готові оперативно виїхати, забрати і доставити замовлення в межах Львова впродовж однієї-трьох годин. Вартість доставки доступна – лише 50 гривень (а це середня ціна літра пального на АЗС).

Роман Теребенець запевняє, що порівняти їхню пропозицію немає з чим. До прикладу, замовити таксі обійдеться дорожче. В “Нової Пошти”, Glovo і Bolt власна специфіка: одні возять лише їжу, інші доставляють товар, але не відразу – з часу замовлення мину доба. А тут замовив – і швидко отримав бажаний товар або послугу.
Український стартап пропонує ширші можливості. Voziy привезе товар із інтернет-крамниці, виконає замовлення медичного значення, завезе і привезе одяг з хімчистки. “Клієнти отримують результат швидше, – повідомив Роман Теребенець. – Відповідно, й підприємці отримують гроші набагато швидше”.
Штучний інтелект
За спеціальністю Роман Теребенець не кур'єр, а фахівець ІТ-сфери. Команда його однодумців-співзасновників – круті спеціалісти в ІТ-сфері. За продукт, логістику та організацію роботи кур'єрів відповідає Program Manager Андрій Влох, за розробку і технічну частину – технічний директор Михайло Осипов.

І схоже, таке поєднання на користь стартапу, Адже саме ІТ-фахівці, як відомо, одні з головних користувачів кур'єрських послуг. Тому й виникла ідея поєднати знання у цифровій сфері і прикладний характер кур'єрського стартапу.
Тепер Voziy планують вдосконалити. На базі штучного інтелекту буде створена спеціалізована платформа з пересувними відділеннями, яка самостійно вибудовуватиме оптимізовані маршрути перевезень. Завдяки цьому кур'єр впродовж маршруту зможе виконати не одну, а кілька доставок.
“Для кур'єрів це стане дуже хорошим заробітком”, – підсумовує Роман Теребенець.

Telegram-бот
Незабаром Voziy матиме корисне доповнення – telegram-бот. Наразі додаток працює для внутрішніх потреб стартапу.
“Кожен охочий зможе замовити доставку через телеграм. Додаток працює в тестовому режимі. Ми розробили дизайн і адаптовуємо до платформи компанії. У нас існує внутрішній бот для кур’єрів, а зараз працюємо над ботом для клієнтів. З його допомогою можна зробити замовити, відслідкувати статус на будь-якому етапі, як і коли було виконано”, – повідомив засновник Voziy.

Війна і нові етапи розробок
Voziy отримав державне фінансування від Українського фонду стартапів https://usf.com.ua і пройшов обкатку на стадії product concept.
“Під час війни ми зрозуміли необхідність стартапу. У цей час до нас додалося понад 30 нових партнерів. Ми перевірили, що стартап добре працює і пішли далі, заглибившись в розробку. Зараз все працює автоматизовано. Долучаються нові клієнти, з нових сегментів ринку. Для цього ми не докладаємо зусиль, нас знаходять з допомогою пошуку в Інтернеті, – повідомив Роман Теребенець. – До прикладу, нашими послугами користуються медичні лабораторії. Виконали перші доставки речей з хімчистки, коли клієнт, не виходячи з дому, отримує готове замовлення. Запрацювала доставка здорового харчування для діабетиків. Започатковуємо співпрацю з фейсбук-групою “Файні господині”, в якій готують різноманітну їжу, солодке, торти”.

Ідея Voziy народжена у бізнес-середовищі.
“До 25 відсотків витрат будь-якої компанії компанії іде на логістику, – підраховує Роман Теребенець. – Наше завдання зараз – допомогти українському бізнесу відновитися і запрацювати в умовах воєнного стану. Для нас це інвестиція у перемогу України”.

Voziy запустили у грудні минулого року. Про використання штучного інтелекту засновник задумався після першого запуску реклами сервісу у соціальних мережах. Її довелося відключити, бо через годину кількість замовлень перевищила можливості стартапу. Розвозити замовлення довелося всім – засновникам, родичам, батькам.
Коли кількість замовлень збільшилась, штат сервісу розширили. На Voziy працюють і внутрішньо переселені особи, які знайшли прихисток у Львові.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
17:54, 30 червня
19
21:50, 26 червня
9
live comments feed...
Коментарі