На «гарячу лінію міста» надійшло майже 17 тис. звернень

«Гаряча лінія міста» за номером 15-80 здобуває все більше довіри у мешканців Львова. Загальна кількість звернень на «гарячу лінію міста» від початку цього року становить 16 763. Про це повідомляє прес-служба ЛМР

Щодо типів звернень, то лідирують питання із сфери житлового господарства – 7125. Друге місце у списку звернень займають транспортні питання – 1905, але хочу доповнити, що це не лише скарги, але й роз’яснення інформації щодо руху маршрутних засобів у місті.
За словами в.о. керівника відділу «гаряча лінія міста» Віри Фрис, левову частку у тематиці аварійних звернень займають питання, що стосуються стану благоустрою – 1390, несправності ліфтів – 1225, вуличної каналізації – 395, сфери економіки (несанкціонованої торгівлі, продажу алкоголю у нічний час) – 320, водопостачання – 250, витоків води на вулиці – 290, опалення – 194, електропостачання – 190, вуличного освітлення – 125.

"Усі звернення, які поступають на «гарячу лінію міста» є на контролі і закриваються лише після того, як мешканці підтверджують виконання робіт. Кожне звернення не лише реєструється, але й перевіряється, тобто постійно підтримується зворотній зв`язок з мешканцями. Слід зазначити, що близько 90% усіх звернень, які надходять на «гарячу лінію міста» є вирішеними", - рохповіла Віра Фрис.

"Сьогодні гаряча лінія стала впливовим засобом контролю за роботою міських служб міста та осередком збору інформації про діяльність закладів торгівлі, стану благоустрою, потужним інформаційним центром, в якому зосереджена інформація про послуги, які надаються виконавчими органами міської ради", - зазначила Валентина Бартошик, начальник адміністративно-господарського управління

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі