У Львові відкрили «музей-Лувр» двох відомих львівських майстрів Євгена Равського і Володимира Костирка. За словами організаторів, такі виставки відбуваються не часто. Відтак, своїх героїв потрібно знати не лише в обличчя, а й з робіт. Спеціально до днів Лувру 032.ua знайомить читачів з творчістю кожного митця. Наразі з Євгеном Равським.

Євген Равський є один із небагатьох представників так званого середнього покоління українських художників, чия постать є «засекреченою» для більшості поціновувачів мистецтва.
У рідному Львові художник вважається майже киянином, а для столиці він – стовідсотковий львів’янин, що ігнорує київську арт-тусовку. Його роботи зберігаються у Львівській галереї мистецтв, Музеї Сучасного Образотворчого Мистецтва та приватних колекціях України, США, Норвегії, Німеччині, Польщі, Естонії, Голандії.

За словами відомого мистецтвознавця Віти Сусак «Лувр» - назва провокаційна, амбітна, іронічна водночас. Ключем до неї є фото колаж Євгена Равського, на якому він розмістив лаврську піраміду перед палацом Потоцьких. Це – візуальна підказка художника, як саме має ставитися Львів до своєї культурної спадщини, який потенціал містить це місто.

На виставці Євген Равський також представив «Подвиг Менелая». Ця робота ілюструє епізод античної поеми «Іліада», де ролі головних героїв виконують вуличні бійці у джинсах і камуфляжних штанях.

Представив митець і свою роботу написану цього року під назвою «Masakra». У живописному фокусі якої зображені вуличні бійці. Їхня боротьба набуває епохального значення завдяки історичним декораціям і назві «Masakra», що з польської перекладається, як «різанина»

Споглядаючи його роботи та вивчаючи його творчість, можна помітити, що він, як і великий італійський живописець Караваджо, приділяє особливу увагу світлотіні, а образи персонажів створює безпосередньо із своїх знайомих та друзів.

Поєднання у його житті таких творчих професій, як художник, дизайнер, сценарист, впливає на живописну манеру Равського і втілюється у стилі «нових старих майстрів».

В своєму живописі художник вводить у сучасний контекст символ віри, релігії та загальнолюдських духовних цінностей.

Зазначимо, в творчості Євгена Равського проект «Лувр» - перша за останні майже десять років спроба спільної ретроспекції та репрезентації абсолютно нових творів.


