Через декілька тижнів в історичний Львів заїхати буде неможливо (ФОТО)

Цього року Львівська міська рада розпочала першу стадію реформи паркування і пішохідного простору в центральній частині міста. Перший крок у цьому напрямку вже зроблено: на вулиці Валовій розпочала роботу перша платна паркувальна зона. До кінця літа реформа торкнеться і пішохідної зони Старого міста. З території історичного ядра міста в межах його колишніх захисних мурів буде повністю виведено паркування автомобілів. Про е інформує прес-служба Львівської міськради.

Від початку серпня центральну частину міста

961154_177097732465581_342569444_n

 

lviv-pl.rynok-avto

 

lviv-pl.rynok-avto-5

 

lviv-vul.ruska

 

розпочнуть переводити в режим пішохідної зони.

 З території в межах колишніх захисних мурів буде повністю виведено паркування автомобілів. Територія, обмежена пр. Свободи, вул. Гавришкевича, пл. Осмомисла, вул. Підвальною, Валовою – буде пішохідною зоною.

У пішохідну зону ввійдуть 18 вулиць та площ міста: площі Ринок, Яворського та Катедральна, вулиці Сербська, Галицька, Краківська, Друкарська, Руська, Ставропігійська, Шевська, Беринди, Театральна, Вірменська, Лесі Українки, Яна Жижки, Федорова, Староєврейська, Братів Рогатинців.

Лише трамваї, автомобілі екстрених служб, мешканців пішохідної зони та постачальників товарів у місцеві заклади сервісу та торгівлі зможуть заїхати у пішохідну зону через спеціальні рухомі висувні стовпці – болларди. Такі болларди буде встановлено у трьох місцях – на вул Руській, Памви Беринди та, найімовірніше, Братів Рогатинців.

«На колишніх в’їздах в історичне ядро міста буде встановлено дуже багато велосипедних стійок.  Тобто рух велосипедного транспорту в старому місті не буде обмежений.  Велосипедисти повинні пам’ятати, що це є пішохідна зона і зважати на пішоходів, адже вони мають там пріоритет.

Болларди будуть встановлені для обмеження руху в старій частині міста і буде опускатись  в окремих випадках. Він реагуватиме на проксіміті-мітки, які будуть встановлені на  всіх трамваях Львова та посилатимуть електромагнітний сигнал датчику болларда, і він опускається. Автомобілі мешканців будуть внесені у базу даних, і оператор пішохідної зони бачитиме їх за допомогою відеозв’язку та пропускатиме. Рух спецтранспорту теж буде видно за допомогою відеозв’язку, окрім того можна буде телефонувати оператору пішохідної зони», - повідомив Олег Шмід, радник міського голови з питань розвитку велосипедної інфраструктури.

Паркування в денний час в пішохідній зоні буде заборонене. Як розповів Олег Шмід, зараз робочою групою опрацьовується варіант відкриття боллардів на період від 22:00 до 10:00 год. Надалі закриття пішохідної зони будуть обмежувати.

«Ми повинні зрозуміти, що місто є для львів’ян. В успішних європейський місцях завдяки таким заходах зменшується кількість паркомісць і звільнюється простір для людей», - розповів Олег Вілюра, заступник начальника управління транспорту.

Також цьогоріч планують обладнати закриту парковку зону на площі Міцкевича. «Площа Міцкевича теж потребує впорядкування, тому що зараз там транспортний хаос.  Вже розроблено паспорт паркувальної зони на площі Міцкевича, там буде поміщатись 26 автомобілів», - зазначив Олег Шмід.

Нагадаємо, до кінця 2013 року першу стадію реформи буде завершено. Львів отримає низку наближених до історичного ядра зручних паркувальних зон, а Старе місто -- реальну пішохідну зону, де мешканці й гості міста почуватимуть себе вільно, комфортно і безпечно.

Далі буде реалізовано наступні стадії реформи, мета якої -- впорядкувати вуличне паркування у Львові з паралельним створенням вільних від механічного транспорту пішохідних зон, сприяти виправленню транспортної ситуації у місті, деформованої в сторону приватних автомобілів, а на кінцевій стадії повністю вивести вуличне паркування з центральної частини Львова. Громадський простір міста повинен гармонійно використовуватися в інтересах усіх мешканців Львова.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі