• Головна
  • 45% офісних працівників регулярно «висять» у соціальних мережах
17:08, 19 червня 2013 р.

45% офісних працівників регулярно «висять» у соціальних мережах

Українські роботодавці спокійно ставляться до використання соціальних мереж і месенджерів на роботі, а співробітники, як правило, не зловживають їх довірою. Найменше шансів витратити робочий час на спілкування — в співробітників банків, а також у працівників великих корпорацій. Кожен десятий роботодавець зобов’язує своїх працівників брати участь у дискусіях, коментувати та розповсюджувати корпоративний контент. Це з’ясував Дослідницький центр Міжнародного кадрового порталу hh.ua.

Соціальні мережі — одна з головних розваг і пожирачів часу офісних працівників. Для багатьох компаній це ще й майданчик для реклами. Однак не всі роботодавці схильні довіряти своїм співробітникам і відкривати для них доступ, наприклад, до Фейсбуку чи Твіттера. Половина респондентів (53%) кажуть про те, що доступ до будь-яких соціальних мереж у них на роботі повний і відкритий. Ще 10% роботодавців хоча й дозволяють сидіти в соцмережах, але контролюють, щоб не було зловживань; 8% компаній дозволяють користуватись соціальними мережами лише тим, для кого це робота. 6% компаній пускають співробітників лише в декілька «безпечних» мереж, а 2% обмежуються тими, де є корпоративна сторінка.

Чим більша компанія, тим менше шансів у працівника витратити час на «лайки» та «репости». У компаніях із кількістю працівників до 100 осіб повний доступ є в 71% співробітників; там, де кількість персоналу 100-200 осіб, вільно вийти в соціальну мережу зможе лише половина (51%) з них; а ось серед крупних компаній (більше 200 співробітників) трохи більше третини роботодавців (33%) готові до такого лібералізму.

Очевидно, що найчастіше політики відкритості дотримуються компанії, що працюють у сфері інформаційних технологій і маркетингу (73% з них практикують вільних доступ до соціальних мереж). А найбільш закриті в плані інтернет-спілкування — банки: тут доступ до соціальних мереж можуть отримати лише 20% співробітників.

Навіть ті, в кого є можливість спілкуватись у соціальних мережах, намагаються не зловживати такою можливістю. Найчастіше роблять це час від часу, щоб відпочити (45%). Для 10% соціальні мережі — це частина їх роботи. І лише 15% кажуть про те, що «висять» у соціальних мережах постійно.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,50
41,60
EUR
45,10
45,20
PLN
10,50
10,53
Оголошення
live comments feed...