Новини компаній
11:00, 13 грудня 2021 р.
Логістична криза у світі продовжуватиметься, як мінімум, до весни наступного року – думка експерта
Новини компаній
Обмеження через пандемію коронавірусу COVID-19, окрім проблем із портовою логістикою, призвели до кризи людського фактору. Які ще причини зумовили логістичну кризу, представник інформаційно-аналітичної платформи EastFruit дізнався у Андрія Кузьміна, комерційного директора логістичної компанії KTL Ukraine, експерта з перевезень із температурним режимом.
Так, для здійснення необхідних автомобільних вантажних перевезень, зокрема, плодоовочевої продукції, на сьогоднішній день відсутня потрібна кількість водіїв. Крім цього, гостро постає проблема з отриманням дозволів на перетин кордонів інших держав.
«На перевезення плодоовочевої продукції потрібен дозвіл на перетин кордону інших держав. Вони видаються квотовано на рік і, зазвичай, за пару місяців до кінця року починаються проблеми. Припустимо, є попит на вивезення 300 машин з цибулею до Польщі, а є лише 20 дозволів - поїдуть рівно 20 машин. Відповідно, пропозиція вже не покриває попиту», - пояснює Андрій Кузьмін.
На думку Андрія, ці проблеми несуть додаткове навантаження на овочебази та склади, яких в Україні катастрофічно не вистачає: «Біля Києва розташовані склади для глибокого заморожування категорії А – їх приблизно 55% від загальної кількості. У регіонах їх дуже мало, а склади нижчих категорій не завжди підходять під плодоовочеву продукцію».
Сьогодні вся логістична сфера отримала відразу чотири проблеми: зупинку, перезапуск, надспоживання, відсутність готовності в портах до перевантажень. Пандемія COVID-19 послужила каталізатором вже раніше запущених процесів, які накопичувалися роками, розкривши нездатність компаній та організацій працювати у перевантажених обставинах.
Українські порти порівняно з автомобільним транспортом працюють нормально – місць для вантажоперевезень поки що достатньо для підтримки швидкого відвантаження вантажів, що приходять. Обмеження йдуть з боку контейнерних ліній за кількістю місць на судні, контейнерним обладнанням та кількістю заходів у порт - частина з них скасовується, а деякі із судів просто оминають Одесу.
Андрій зазначив, що з початку всесвітньої логістичної кризи 2020 року ситуація з кожним роком лише посилюється. «За моїми особистими прогнозами, це триватиме ще мінімум до березня 2022 року. У той же час, експерти великих аналітичних компаній переконані, що логістична криза може затягнутися й на весь 2022 рік, підкріплена подіями, що відбуваються у глобальній економіці», - резюмував Андрій Кузьмін.
Повне інтерв'ю можна переглянути за посиланням:
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Останні новини
Оголошення
live comments feed...
Коментарі