• Головна
  • Монтаж та підключення датчика рівня палива
Новини компаній
15:00, 25 листопада

Монтаж та підключення датчика рівня палива

Новини компаній

Для забезпечення контролю за витратою пального під час експлуатації будь-якого транспортного засобу необхідне встановлення датчик рівня палива. Конструкційно він є реостатом, розміщеним у паливному баку. При зміні рівня палива змінюється й опір реостата, значення якого конвертується у звичні одиниці виміру та передається на панель приладів.

Час встановлення датчика залежить від типу та марки транспортного засобу. Монтаж пристрою на легкові автомобілі займає не більше ніж годину, а ось із вантажною та сільськогосподарською технікою доведеться повозитися трохи довше.

Монтаж та підключення датчика рівня палива, фото-1

Схема підключення датчика рівня палива

Після монтажу пристрою у паливному баку його потрібно приєднати до бортової мережі автотранспорту. Для цього одну сторону кабелю приєднують до ДРП, а другу - до покажчика, розташованого на панелі приладів. Якісно провести цю процедуру допоможуть конектори, ізоляційна стрічка або гофра.

Для перевірки коректності роботи датчика бак необхідно заповнити пальним і простежити, щоб покажчик вказував на реальний обсяг палива. На сайті GPS моніторинг від Фіксон надано набір послуг, пов'язаний із GPS-моніторингом та контролем автотранспорту, замовити який можна з будь-якої точки України.

Монтаж та підключення датчика рівня палива, фото-2

Як під’єднати ДРП разом із вимикачем маси?

Якщо на автотранспорт вже встановлено вимикач маси, підключення датчика рівня палива здійснюється двома способами:

  • Монтаж за вимикачем маси. При цьому потрібно розуміти, що при вимиканні маси відбувається знеструмлення ДРП, після чого прилад показуватиме останнє зафіксоване значення рівня палива, тому після ввімкнення датчика це значення зміниться. Звичайно, при цьому варіанті встановити та довести факт зливу неможливо.
  • Підключення датчика до акумулятора. Пристрої з інтегрованою гальванічною розв’язкою забезпечують захист автомобіля від впливу електричного струму при аварійних ситуаціях, тому фахівці рекомендують використовувати саме такі механізми. Підключення датчика за такою схемою не тільки оптимальне та функціональне, а ще й безпечне.

Підключення датчика рівня палива за другим варіантом забезпечує споживання струму в діапазоні 10-50 міліампер. До того ж корпус приладу виготовляють з діелектричного матеріалу, що забезпечує захист електричних схем від пробою струмом. Тому не варто економити на якості датчика та схемі розв’язки.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...