• Головна
  • Офісний папір і навіщо він вам потрібен
Новини компаній
12:38, 12 жовтня

Офісний папір і навіщо він вам потрібен

Новини компаній

Офісний папір - це витратний матеріал, який використовується для запису різних видів інформації. Застосовується для документації або інших типів даних. Текст наноситься двома способами: вручну олівцем, ручкою або маркером; за допомогою принтера або сканера. Інша поширена функція - копіювання. Цей вид діяльності здійснюється за допомогою спеціальних механічних пристроїв. Існує багато проблем з передачею різнокольорових, цифрових фотографій, і щоб уникнути зайвої втрати картриджів, редакція інтернет-магазину «Офісмен» рекомендує купити офісний папір лише високої якості. Тому асортимент даної категорії представлений такими авторитетними виробниками і перевіреними часом торговельними марками, як Niveus і Maestro. 

Який буває офісний папір?

Папір - не самий інноваційний продукт, навіть у стародавніх єгиптян для фіксування інформації використовувався папірус (найдавніший вид). Наступний аналог використовувався в 19 столітті. Однак через два століття жодних значимих змін не відбулося. Від давна і до нині оцінюється та враховується розмір. Цей фактор також називають форматом. Які формати є найбільш затребуваними? Серед клієнтів інтернет-магазину «Офісмен» найпопулярнішим є A4. Формат також поділяється на класи, ключовим критерієм котрих є ступінь білизни. Він буває такий:

• Клас А. Дорогий люксовий сегмент, відноситься до розкішної категорії. Він підходить для роботи з лазерними принтерами та іншими високоякісними пристроями.

• Клас А +. Найвищої якості у всіх аспектах, тому і найдорожчий. Від вторинних якостей, таких як набряклість, блиск тощо, до основних технічних властивостей, цей тип є абсолютним еталоном. Експертами та фахівцями його визнано універсальним.

• Клас C +. Недорога покупка для тривіальних побутових потреб. Не задовольняє виробничі та офісні потреби. Йому характерний жовтуватий відтінок та незначна прозорість. Трохи прозорості. Однак, якість матеріалу в повній мірі виправдовує доступна вартість.

Сфери застосування цієї сировини численні. Найважливішими є офіси великих і малих компаній, банків, органів влади, університетів чи інших навчальних закладів. І в залежності від місця та мети використання може бути два основних види та різновиди паперу:

1. Білий;

2. Тонований (кольоровий);

Перший тип - це класична версія, яка використовується в офісах та інших установах для складання звітів, заяв, резюме, оглядів, критики та іншого інформаційного контексту.

Кольоровий папір хоч і не часто зустрінеш в офісі, проте, віднедавна він все ж став корисним. Щоб легко розрізняти та класифікувати документацію, у кожному обраному кольорі друкується лише інформація для вибраної теми. Традиційне застосування кольорових аркушів полягає в рекламному та сувенірному спрямуванні. Щоб привернути увагу, маркетологи рекомендують візуально відокремити оголошення, тому друкувати брошури  краще на кольоровому фоні.

Як прийняти рішення і уникнути помилок?

Офісний папір має безліч важливих параметрів, нехтувати якими - зась.  Щоб купити якісний офісний папір, слід звернути увагу на наступні характеристики: 

  • вологість. Якщо вона перевищує 4,5%, цей папір згортається і деформується під час друку. 

  • електропровідність та електричний опір впливають на адгезію тонера до паперу. 

  • фотопапір дасть найкращий результат, якщо в офісі використовується фотопринтер. 

  • занадто щільний папір не підходить для певних типів пристроїв, що також слід враховувати при виборі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...