• Головна
  • У Львові перші електромобілі випустили на ЛАЗі ще 70 років тому: але Москва не схвалила експеримент
15:36, 6 вересня
Надійне джерело

У Львові перші електромобілі випустили на ЛАЗі ще 70 років тому: але Москва не схвалила експеримент

Більше півстоліття Львівський автобусний завод був промисловим брендом Львова і усього Радянського Союзу і саме на ньому у 1951 році були вироблена партія з 20 електромобілів.

Про це розповів експерт Андрій Білий, повідомляє Zaxid.net.

«Ще до створення ЛАЗу-695 львівський завод кілька років працював і навіть створив експериментальну партію електромобілів НАМИ-750. Вони були доволі компактними і могли розігнатись на 30-35 км/год. Уявіть, ще 70 років тому у Львові уже могли виробляти електромобілі!

У Львові перші електромобілі випустили на ЛАЗі ще 70 років тому: але Москва не схвалила експеримент, фото-1, Фото: laz-legend.ru

Фото: laz-legend.ru

Зараз місто повертається до ідеї такого виробництва, бо бачить великий позитив для економіки та екології міста. Втім у 50-х роках Москва не схвалила експеримент з електричними машинами і львівські електромобілі не пустили у серійне виробництво”, - повідомив Білий.

У Львові перші електромобілі випустили на ЛАЗі ще 70 років тому: але Москва не схвалила експеримент, фото-2, Фото: laz-legend.ru

Фото: laz-legend.ru

Про технічні характеристики львівських електромобілів Вікіпедія повідомляє цікаві факти.

«У якості джерела енергії електромобіля ЛАЗ-НАМИ-750 використовували намазні свинцево-кислотні акумуляторні батареї типу 40-ТЭ-200 (для ЛАЗ-НАМИ-751 — 40-ТЭ-300). Букви ТЭ означали «тягові електромобільні», а цифра «200» вказувала на гарантійну ємність батареї при розряді у 2,5-годинному режимі.

Батареї ділились на дві напівбатареї, встановлені з правої та лівої сторін електромобіля. Кожна півбатарея збиралась у своєму дерев'яному армованому ящику-секції. Секція батареї 40-ТЭ-200 складалась з 20 елементів у ебонітових бачках. Батареї забезпечували середній експлуатаційних запас ходу у 50-65 км (для повністю завантаженого автомобіля — 48-50 км) при середній експлуатаційній швидкості 20-25 км/год, що приблизно відповідало 2,5-3,5 год експлуатації. Електромобіль міг долати підйоми з ухилом 10-12 %».

У Львові перші електромобілі випустили на ЛАЗі ще 70 років тому: але Москва не схвалила експеримент, фото-3, Фото:laz-legend.ru

Фото:laz-legend.ru

Нагадаємо, що у липні на аукціоні "Укрексімбанк" продав борг Львівського автобусного заводу, за понад 170 мільйонів гривень

Читайте також: Стало відомо, хто купив за 170 мільйонів Львівський автобусний завод





Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Львів #ЛАЗ #Львівськийавтобуснийзавод #електромобілі #новиниЛьвова
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...