У Львові мешканці Підзамча обрали брендинг для свого району

В межах проєкту «Підзамче. Нарешті!» жителі Підзамча голосували за найкращий варiант брендування району.

Усього проголосувало 355 осiб, переможна концепція здобула близько 55,5% голосів, повідомляє пресслужба Львівської міської ради.

За пiдтримки Українського культурного фонду дизайнерськi групи проєкту «Пiдзамче. Нарештi!» чотири мiсяцi працювали над розробкою брендування. Для мешканцiв Пiдзамча органiзували шiсть презентацiй варiантiв за участю авторiв та тривале голосування у чотирьох точках району.

Перемогу здобула концепцiя дизайнерiв Юрiя Осадка та Ольги Новiкової (55,49%), що випередила конкурента на понад 15%.

У Львові мешканці Підзамча обрали брендинг для свого району , фото-1, Фото: ЛМР
Фото: ЛМР

«Наша айдентика – це мозаїка, що складається з яскравих плиточок, окремих елементiв Пiдзамча. Кожна з цих плиточок символiзує культуру чи особливiсть району, а разом вони утворюють єдине Пiдзамче – i наш логотип. Ми зобразили такий собi калейдоскоп культур, i тiльки пiзнавши кожну культуру можна пiзнати Пiдзамче, таке, яким воно є», – кажуть дизайнери варiанту-переможця.

У Львові мешканці Підзамча обрали брендинг для свого району , фото-2, Фото: ЛМР
Фото: ЛМР

За концепцiю авторства Павла Коряги та Ольги Ярославської, що здобула друге мiсце, проголосувало 40,28%. Також можна було описати власне бачення брендингу на окремому аркушi – такий варiант обрали 4,23% виборцiв.

На основі концепції розроблять бренд-бук Підзамча. Iніціатори задуму кажуть, що його зможуть використовувати всi, хто створюватиме проєкти на територiї району. Перше практичне застосування брендбуку вiдбудеться у мультимедiйному маршрутi Пiдзамча, а також в iдеях учасникiв Мануфактури проєктiв «Нарештi!» (тренiнгiв з проєктного менеджменту в межах «Пiдзамче. Нарештi!»).

Читайте також: Стало відомо, що SoftServe збудує на Хуторівці у Львові, - ВІДЕО

Львів Підзамче брендинг новиниЛьвова
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі