• Головна
  • Які підприємства найбільше забруднюють довкілля у Львові, - ФОТО
11:34, 4 грудня 2020 р.
Надійне джерело

Які підприємства найбільше забруднюють довкілля у Львові, - ФОТО

2 грудня міжнародний рух Break Free from Plastic оприлюднив доповідь "БРЕНДОВАНІ Частина III: Вимагаючи Корпоративної Відповідальності за Забруднення Пластиком", у якому назвав компанії, що найбільше забруднюють довкілля.

Як передає 032.ua, за результатами дослідження, уже третій рік поспіль найбільшими забруднювачами пластиком у світі є компанії The Coca-Cola Company, PepsiCo та Nestlé. Для визначення забруднювача проводили громадський бренд-аудит: рахували та задокументовували бренди пластикових відходів, які знайшли по усьому світі. У 2020 році зібрали 346 494 одиниць пластику у 55 країнах.

В Україні акцію провели вдруге за підтримки громадських організацій Zero Waste Society та Zero Waste Alliance Ukraine. У Львові активісти проаналізували три контейнери з твердими побутовими відходами одного з ОСББ. Після кількох годин роботи назвали 13 головних забруднювачів довкілля у Львові.

У п'ятірці лідерів - виробник "Моршинської" та "Миргородської" (IDS Borjomi Ukraine), тютюнових виробів Parliament, Marlboro, HEETS (Philip Morris Int.), напоїв Coca-Cola, Bonaqua, Fuze Teа, Fanta, Rich, Sprite, Burn (The Coca-Cola Company), Lipton, Pepsi, "Садочок", Sandora, "Чудо", "Машенька", "Агуша" (PepsiCo), "Львівське", "Квас Тарас", "Квас", "Опілля", "Арсенал", Tuborg, Kroneburg, Somersby, Robert Doms (Carlsberg).

Перелік забруднювачів на Львівщині, Zero waste Lviv

Перелік забруднювачів на Львівщині, Zero waste Lviv

Загалом в Україні бренд-аудити влаштували у 14 містах, серед яких Київ, Харків, Маріуполь, Херсон, Запоріжжя, Покровськ. Загальні результати показали, що великими забруднювачами довкілля є компанії Coca-Cola, Roshen, PepsiCo, Carlsberg, АТБ, IDS Borjomi Group, Nestle, Phillip Morris, "Оболонь", "Молочний Альянс".

Українські активісти вимагають від згаданих компаній розкрити, скільки одноразового пластику вони використовують, встановити чіткі, вимірювані цілі щодо зменшення кількості виробів із одноразового пластику та змінити свої системи доставки продуктів, щоб взагалі вийти із залежності від одноразового пластику (наприклад, перейти до систем депозитно-поворотної тари).

“Нас вже багато десятиріч запевнюють у тому, що в проблемі засмічення винен споживач, який несвідомо купує та викидає, або держава, що не налаштувала систему збору переробки відходів. Проте є виробники, які, скориставшись недосконалістю законодавства, виготовляють продукцію та паковання, яке не може бути перероблено, або яку економічно невигідно переробляти. Жодна держава світу, на жаль, не здатна регулювати всі проблеми, а в нас їх достатньо - від прав жінок до змін клімату. Тому бізнеси мають вирішувати проблеми, які самі створюють, а споживачам слід обирати більш відповідальних виробників та закликати їх до змін!”, – пояснила організаторка акції в Україні Анастасія Мартиненко.

Читайте також: Нововведення грудня: що львів’янам очікувати цього місяця

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#новини Львова #львівські новини #екологія #довкілля #забруднення довкілля #компанії #ТПВ #сортування сміття #відходи #Zero waste Lviv
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...