• Головна
  • Компанія LEGO: власна стратегія виходу з кризи
Новини компаній
11:00, 23 жовтня 2020 р.

Компанія LEGO: власна стратегія виходу з кризи

Новини компаній
Компанія LEGO: власна стратегія виходу з кризи, фото-1

Данська компанія LEGO займає перші позиції на світовому ринку у сфері виготовлення дитячих конструкторів і постачає свою продукцію у 130 країн. Багато хто вважає цього виробника еталоном успішності, але навіть у нього були складні періоди. 

Від банкрутства до глобального успіху

Для початку сформулюємо основні ознаки успішності:

  • займаємося тим, що у нас виходить найкраще, а не прагнемо охопити неосяжне;
  • виробляємо власні концепції й стратегії, а не копіюємо тактику інших фірм;
  • вкладаємо кошти туди де це реально необхідно, а не дотримуємося тотальної економії;
  • формуємо майбутнє, а не реагуємо за фактом на події, які вже відбулися.

Звичайно неможливо передбачити всі обставини, але мінімізація ризиків – це важливий критерій успішності.

У 2004 році компанія LEGO несподівано опинилася у складному становищі. Чіткі уявлення про головний напрямок діяльності були втрачені й це призвело до розриву між стратегією та практикою. В оману виробника ввели практичні дослідження. В результаті їх проведення було встановлено, що діти, які брали участь в різних тематичних групах, поступово втрачають інтерес до конструювання складних конструкцій.

Компанія почала віддалятися від основного напрямку та почала входити в нові для себе сфери. Але вже через деякий час стало зрозуміло, що така стратегія була помилковою. У 2009 році виробництво конструкторів знову збільшилося, а ставка була зроблена на сучасні методи проектування й важливість самої гри для розвитку дитини. Крім того, був ретельно проаналізований перелік постачальників. Виявилося, що їх понад 11000 і представники кожного підрозділу самостійно укладають з ними договори, але роблять це не керуючись об'єктивною необхідністю, а виходячи з небажання шукати компромісні рішення, спрямовані на зниження витрат.

Запропонована тематика серій

Познайомитися з актуальних каталогом ЛЕГО можна на сайті https://panama.ua/brand/2483/. Пропонуємо огляд окремих популярних серій:

  • BrickHeadz. Лінійка призначена переважно для дітей середнього й старшого шкільного віку та передбачає складання фігурок супергероїв і різних відомих персонажів.
  • City. Реалістична серія, яка допомагає дитині адаптуватися у великому місті, познайомитися з роботою основних служб і правилами дорожнього руху. В її складі багато лінійок різної тематики, але основним напрямком є ​​конструювання будівель, об'єктів інфраструктури та транспортних засобів.
  • DUPLO. Одна з найвідоміших серій цього виробника, випуск якої розпочато ще в 1969 році. Основною цільовою аудиторією є хлопчики та дівчатка від 1,5 до 6 років. За допомогою таких наборів малюк познайомиться з поняттями форми й розміру, дізнається як виглядають тварини, рослини, транспорт, будівельна техніка.
  • Speed ​​Champions. Ці комплекти призначені для тих, хто хоче спробувати себе у ролі водія перегонового автомобіля. Особливий інтерес вони викликають у хлопчиків шкільного віку.
  • Architecture. Лінійка включає ретельно деталізовані шедеври світової архітектури, а також вигадані будівлі.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Курси валют
Валюта
Купівля
Продаж
USD
41,44
41,49
EUR
45,43
45,48
PLN
10,57
10,60
Оголошення
live comments feed...