• Головна
  • Компанія LEGO: власна стратегія виходу з кризи
Новини компаній
11:00, 23 жовтня 2020 р.

Компанія LEGO: власна стратегія виходу з кризи

Новини компаній
Компанія LEGO: власна стратегія виходу з кризи, фото-1

Данська компанія LEGO займає перші позиції на світовому ринку у сфері виготовлення дитячих конструкторів і постачає свою продукцію у 130 країн. Багато хто вважає цього виробника еталоном успішності, але навіть у нього були складні періоди. 

Від банкрутства до глобального успіху

Для початку сформулюємо основні ознаки успішності:

  • займаємося тим, що у нас виходить найкраще, а не прагнемо охопити неосяжне;
  • виробляємо власні концепції й стратегії, а не копіюємо тактику інших фірм;
  • вкладаємо кошти туди де це реально необхідно, а не дотримуємося тотальної економії;
  • формуємо майбутнє, а не реагуємо за фактом на події, які вже відбулися.

Звичайно неможливо передбачити всі обставини, але мінімізація ризиків – це важливий критерій успішності.

У 2004 році компанія LEGO несподівано опинилася у складному становищі. Чіткі уявлення про головний напрямок діяльності були втрачені й це призвело до розриву між стратегією та практикою. В оману виробника ввели практичні дослідження. В результаті їх проведення було встановлено, що діти, які брали участь в різних тематичних групах, поступово втрачають інтерес до конструювання складних конструкцій.

Компанія почала віддалятися від основного напрямку та почала входити в нові для себе сфери. Але вже через деякий час стало зрозуміло, що така стратегія була помилковою. У 2009 році виробництво конструкторів знову збільшилося, а ставка була зроблена на сучасні методи проектування й важливість самої гри для розвитку дитини. Крім того, був ретельно проаналізований перелік постачальників. Виявилося, що їх понад 11000 і представники кожного підрозділу самостійно укладають з ними договори, але роблять це не керуючись об'єктивною необхідністю, а виходячи з небажання шукати компромісні рішення, спрямовані на зниження витрат.

Запропонована тематика серій

Познайомитися з актуальних каталогом ЛЕГО можна на сайті https://panama.ua/brand/2483/. Пропонуємо огляд окремих популярних серій:

  • BrickHeadz. Лінійка призначена переважно для дітей середнього й старшого шкільного віку та передбачає складання фігурок супергероїв і різних відомих персонажів.
  • City. Реалістична серія, яка допомагає дитині адаптуватися у великому місті, познайомитися з роботою основних служб і правилами дорожнього руху. В її складі багато лінійок різної тематики, але основним напрямком є ​​конструювання будівель, об'єктів інфраструктури та транспортних засобів.
  • DUPLO. Одна з найвідоміших серій цього виробника, випуск якої розпочато ще в 1969 році. Основною цільовою аудиторією є хлопчики та дівчатка від 1,5 до 6 років. За допомогою таких наборів малюк познайомиться з поняттями форми й розміру, дізнається як виглядають тварини, рослини, транспорт, будівельна техніка.
  • Speed ​​Champions. Ці комплекти призначені для тих, хто хоче спробувати себе у ролі водія перегонового автомобіля. Особливий інтерес вони викликають у хлопчиків шкільного віку.
  • Architecture. Лінійка включає ретельно деталізовані шедеври світової архітектури, а також вигадані будівлі.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення