Власники мережі секс-шопів у Львові розповіли про власний бізнес

Фото: the-village
Фото: the-village

Тема сексу вже давно не табу, однак досі існує безліч стереотипів із радянських часів. Попри це, в Україні досить популярні магазини інтимних товарів. Зокрема, у Львові представлені різні мережі секс-шопів. У кожної людини ці магазини викликають різні емоції - зацікавленість, захоплення, страх, сором. 

Кореспондентка 032.ua побувала в одному із секс-шопів у центрі Львова та поспілкувалася із власниками мережі Марією та Андрієм, щоб дізнатися більше про цей бізнес і розвіяти стереотипи. 

Як з'явилася ідея відкрити магазин інтимних товарів?

Ми багато років займалися роздрібною торгівлею. Цікавила якась вузька ніша. Звернули увагу в інтернет-просторі на групу інтимних товарів. Так виникла ідея відкрити секс-шоп. 

На вашу думку, яка мета секс-шопу?

Досі у суспільстві секс-шопи асоціюються із розпустою. У багатьох застаріле враження про магазини інтимних товарів, що їхній дизайн у червоно-чорних тонах та із неякісними фалоімітаторами. Однак, це - стереотип. У наш час мета секс-шопу - це секс-просвітництво, розвиток сексуальності та інтимного життя. 

Ми продаємо якісний та корисний товар. Девіз нашої мережі: "Безпека, здоров’я, задоволення". Зауважуємо, що без безпеки та здоров’я задоволення не буде. До того ж, серед товарів є ті, які використовують не лише для задоволення, але і для підтримання здоров'я чоловіків і жінок. Для прикладу, це - менструальні чаші, вагінальні кульки, масажери простати. Це окремі групи товарів, які згодом можуть стояти на полицях в аптеках. За кордоном така практика вже існує.  

Коли розпочали цей бізнес?

Розпочали ведення цього бізнесу близько 1,5 року тому. Ми бачили перспективу розвитку цієї ніші надалі. 

Як реагує оточення, коли дізнається, що ви є власниками мережі секс-шопів? 

Близькі люди підтримують цю ідею. Загалом у всіх виникає інтерес, коли дізнаються, що ми власники секс-шопу. Бізнес-оточення також цікавиться, у когось навіть виникають сумніви, чи можливо заробляти у цій ніші. 

Як сформували асортимент товару?

Є декілька постачальників в Україні, які допомагають якісно сформувати асортимент магазину. 

Розкажіть детальніше про ваші товари. 

Інтимні іграшки діляться на категорії. Для чоловіків: ерекційні кільця, різноманітні мастурбатори, гідро- та вакуумні помпи, масажери простати, презервативи. Для жінок: клітеральні стимулятори, різні вібратори, віброяйця. Приділяємо увагу також здоров’ю жінок. Серед відповідних товарів - тренажери Кегеля, вагінальні кульки. До того ж, є парні іграшки для отримання одночасного задоволення із партнером.

Є прикраси для тіла та одягу, підтяжки, колготки, білизна, багато шкіряних виробів, а також є реалістична група товарів. У інтим-магазині є і косметика, гелі для душу, лосьйони та олійки для тіла із феромонами, свічки із різноманітними запахами. 

Наш секс-шоп - це простір, де можна весело провести час, сфотографуватися у різних образах. Однією із найулюбленіших іграшок у магазині був фалоімітатор, завдовжки пів метра. Йому навіть надали прізвисько - Анатолій. Він привертав увагу не лише персоналу, але і відвідувачів. 

Фото: інтим-магазин для дорослих у центрі Львова Фото: інтим-магазин для дорослих у центрі Львова Фото: інтим-магазин для дорослих у центрі Львова

Які складнощі є при керуванні мережею секс-шопів?

Не бачимо ніяких складнощів, керування секс-шопом нічим не відрізняється від керування будь-якою мережею роздрібної торгівлі. Єдине, при підборі персоналу важливо розуміти, що не всі згодні працювати у магазині інтимних товарів.

Чи були якісь комплекси на початку відкриття магазинів?

Комплексів не було, навпаки, із гордістю відкрили магазин для розвитку задоволення інших людей. Ми вважаємо, що абсолютно нічого поганого не пропонуємо, за що могло би бути соромно. При цьому, розвиваємо суспільство, шукаємо однодумців. У нас багато постійних відвідувачів, які діляться своїм досвідом щодо користування нашим товаром. Це круто, коли маєш вдячних покупців. 

Ви працюєте безпосередньо у магазині?

Ні, працюють наймані працівники. Їхнє навчання займає найменше один місяць. Це потрібно для того, щоб продавець-консультант був обізнаним та зміг надати кваліфіковану консультацію та підібрати потрібний товар. 

Як обираєте продавців-консультантів?

Як показала практика, найкраще обирати людей, яким виповнилося 22 роки. Ми прихильники того, щоб людина мала вищу освіту, адже тоді вона більш дисциплінована, відповідальна. Обов’язкове знання англійської мови, тому що магазин розташований у Львові, де постійно багато туристів. 

У продавців-консультантів має бути розвинена фантазія та логіка. Вони повинні добре орієнтуватися у ґаджетах, адже є великий асортимент іграшок, якими можна управляти за допомогою мобільних додатків. 

Чи є обмеження щодо віку людей, яких берете на роботу? 

Як такого обмеження, то немає. Ми прихильні до людей, які розвиваються, ініціативні, мають свої ідеї. Здебільшого - це молоді прогресивні люди. Середній вік працівників - 22 - 30 років. 

Є особливості роботи продавців-консультантів у секс-шопі?

У секс-шопі головне правило між гостем і продавцем - довіра. Коли людина вперше заходить у магазин інтимних товарів, вона відчуває стрес. Завдання працівників - налагодити зв'язок. Неважливо, якої покупець статі, віку та орієнтації. Далі потрібно максимально швидко адаптувати людину та зрозуміти, чому вона зайшла. Пропонуємо короткий екскурс, розповідаємо про товари. 

Чи приходять покупці, які грубо себе поводять?

У нас не було наразі ніяких надзвичайних ситуацій. Ми не любимо, коли приходять гості у стані алкогольного сп’яніння, коли якось насміхаються. У таких випадках завжди конкретно подаємо інформацію, тоді хамовиті посмішки різко зникають. Найчастіше ці люди згодом повертаються та купують у нас товар. 

Хто частіше купує у ваших магазинах - чоловіки чи жінки?

Нашими гостями є як чоловіки, так і жінки. Адже ми не відрізняємося від інших магазинів, тобто потреба у покупці цих товарів виникає як у одних, так і у інших. Левова частка наших покупців - це люди, які приходять парами. 

Який орієнтовний вік ваших покупців?

Середній вік наших покупців - це 25 - 35 років.

Чи складно працювати із людьми, які приходять у секс-шоп? 

Це одне задоволення, особливо, коли люди розкриваються, розповідають свої історії, діляться досвідом. Інколи консультація у нашому секс-шопі може тривати до двох годин.

Більшість відвідувачів - закомплексовані?

Більшість гостей секс-шопу зацікавлені. Навіть якщо є сором’язливість, вона з часом зникає.

Якщо людина хоче зайти у секс-шоп, але не може наважитися. Що порадите?

Потрібно зрозуміти для себе, що ти не робиш нічого поганого. Отож, рекомендуємо просто наважитися та зайти у секс-шоп, щоб розвіяти свої сумніви. Якщо все ж вони виникають, можна переглянути асортимент та обрати товар у соціальних мережах.

Читайте: Без табу – про секс: львівська сексологиня розповіла, як покращити інтимне життя

Повне або часткове копіювання, передрук і використання матеріалу без письмового погодження редакції 032.ua забороняється і вважається порушенням авторських прав

Львів 032.ua інтим-бутік новини
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі