• Головна
  • Найдорожчі світові бренди 2020: хто потрапив у список Forbes
22:09, 30 липня 2020 р.
Надійне джерело

Найдорожчі світові бренди 2020: хто потрапив у список Forbes

Фото ілюстративне, з відкритих джерел

Фото ілюстративне, з відкритих джерел

Авторитетне видання Forbes оприлюднило перелік найдорожчих світових брендів 2020 року. Автори зазначають, що за підсумками 2019 року ситуація була дещо іншою, але пандемія COVID-19 внесла свої корективи. Компанії Amazon, Netflix і PayPal з початком пандемії коронавірусної хвороби почали втрачати позиції, Philips, Hewlett Packard Enterprise, Nissan і Kellogg’s взагалі випали зі списку, а ось Nintendo, Burger King, Hennessy та AXA навпаки, піднялися вище.

У десятку найдорожчих брендів світу за підсумками першого півріччя 2020 року потрапили: Apple, Google, Microsoft, Amazon, Facebook, Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton та McDonald's. Кожна компанія оцінюється від 46,1 до 241,2 мільярдів доларів США. До прикладу, компанія-виробник iPhone підвищила вартість свого бренду на 17% за рік, компанія Google - на 24%, а Microsoft - на 30%.

Список Forbes

Список Forbes

Найбільший підйом вартості був у компаній Netflix (+72%), Chanel (+42%) й Amazon (+40%). А ось Facebook (-21%) і Wells Fargo (-16%) втратили найбільше. Загальна вартість 100 найдорожчих брендів світу становить 2,54 трильйона доларів США, що на 0,22 трильйона доларів більше, ніж торік. У перелік потрапило 50 компаній зі США, 10 - з Німеччини, 9 - з Франції, 6 - з Японії та 5 - зі Швейцарії. Найпопулярніша галузь - технологічна, за нею - сфера фінансових послуг, автомобільна галузь та роздрібна торгівля.

Читайте також: 20 закладів зі Львова визнали найкращими у 2020 році за версією премії “Сіль"

За матеріалами Forbes

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#новини Львова #новини світу #бізнес #технології #Forbes
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...