• Головна
  • Львів'янин вимагає 10 тис гривень від перевізника за те, що той «заткнув йому рота»
10:36, 30 січня 2013 р.

Львів'янин вимагає 10 тис гривень від перевізника за те, що той «заткнув йому рота»

21 січня  о 19:45 львів'янин Ігор Стукалець, 30 років повертався з роботи маршрутним таксі №39. Раптом водій заявив, що не їхатиме по своєму маршруту, бо посеред дороги велика гора снігу, а шини в нього "лисі". На прохання пасажира надати йому схему маршруту, водій відповів: "Не мороч мені знаєш шо..." А згодом взагалі намагався чоловіку "заткнути рота". Про це пише gazeta.ua

Усю цю перипетію Ігор Стукалець зняв на мобільний телефон. Відео згодом стало доказом у судовій справі проти перевізника цього маршруту. Від нього постраждалий вимагає привселюдного вибачення, а також відшкодування на суму 10 тис гривень. Так він оцінив приниження своєї гідності.

"Порушення на цьому маршруті є постійними, - каже Ігор Стукалець. - Я особисто почав скаржитись  тоді, коли замість заявлених 12 автобусів на маршрут випускали у день тільки два. Щодня цим маршрутом їду двічі. В день вони ходять більш-менш нормально, але ввечері і зранку їздять погано."

Раніше чоловік вже звертався до ДАІ, в управління транспорту Львівської міської ради, в управління захисту прав споживача. Однак, порушення продовжувались. Тож чоловік звернувся за допомогою до юристів ГО "Інформаційно-правовий центр"Наша справа".

"На засідання з приводу цієї ситуації, яке відбулось 22 січня, представники управління транспорту та зв'язку Львівської міської ради не з'явились, - каже юрист ГО "Наша справа" Галина Кунька. - У цій справі ми вже подали три позови: два до управління транспорту та зв'язку міської ради та одне до перевізника ТзОВ "Фіакр-Львів". Проте до сьогодні ми не отримали жодної відповіді від них."

"80 % львів'ян не задоволені якістю перевезення, проте лише 4 % готові скаржитись або власнику маршрутки або в управління транспорту та зв'язку міської ради, - розповідає президент ГО "Інформаційно-правовий центр "Наше право" Андрій Лепак. - Ще менший відсоток звертається до управління захисту прав споживачів. Пасажири не вірять в те, що справу можна довести до логічного кінця. Багато справ завершуються на досудовому етапі, коли перевізники домовляється із пасажиром. Як свідчить судова практика, такі позови задовільняють рідко, проте в апеляції і в касаційній інстанції суди стають на бік споживачів."

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...