У 2012 році львів’яни звертались до управління соціального захисту частіше, ніж у попередньому році

Минулого року львів’яни частіше звертались до управління соціального захисту. Так, за 2012 рік працівники районних відділів соціального захисту опрацювали більше 230 тис. різного роду звернень, що на 27% більше, ніж у 2011 році. Цікаво, що в останній місяць грудня 2012 року кількість опрацьованих звернень мешканців становила 22 тис, що більш, ніж на 56% перевищує показник аналогічного періоду 2011 року.

«Здебільшого львів’яни звертаються за оформленням соціальних допомог, субсидій, пільг, отримання консультацій фахівця. Як показує практика в нашій роботі трапляється багато випадків, коли одна сім’я може звертатись одразу ж за кількома видами допомог, звісно, якщо таке право їм передбачено чинним законодавством. Ріст кількості звернень обумовлений не значним рівнем доходів населення та високими витратами на оплату за енергоносії. Найбільша активність звернень мешканців у 2012 році припала на жовтень, коли працівники відділів соціального захисту опрацювали майже 27 тис. звернень мешканців з різних питань соціального захисту», - розповів заступник начальника управління соціального захисту Львівської міської ради Ігор Кобрин.

«Проведені впродовж останніх років структурні зміни в організації робочого процесу значно змінили ситуацію в бік підвищення оперативності опрацювання запитів громадян та вирішення різного роду соціальних питань. За останні кілька років відбулось впровадження концепції обслуговування відділами соціального захисту мешканців за принципом «єдиних приймалень», запровадження послуг попереднього запису на прийом по телефону та інтернету, розширення графіку прийому мешканців. Відтак, надання консультацій мешканцям по телефону чи на прийомі у фахівця, прийом документів на призначення всіх видів соціальних допомог, реєстрація у Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків відбувались швидше та простіше для наших клієнтів», - розповіла начальник управління соціального захисту Львівської міської ради Наталя Федорович.

Нагадаємо, що в управлінні соціального захисту діють зручні послуги для мешканців: «запис на прийом по телефону чи інтернету»; «можливість замовлення певних довідок телефоном». Окрім того, у відділах діють «гарячі телефонні лінії» соціального захисту для різних консультацій, а також до відома львів’ян «єдині приймальні» працюють за графіком прийому (з понеділка до четверга з 08:00 до 19:00 год.) без перерви на обід.

Телефони

для попереднього запису на прийом у відділ соціального захисту

та «гарячих ліній» з питань житлових субсидій:

Галицький відділ:                       тел.: 235-80-83    (вул. Ф. Ліста, 5)

Личаківський відділ:      тел.: 235-71-62    (вул. Театральна, 10)

Залізничний відділ:        тел.: 295-82-28    (вул. Виговського, 34)

Франківський відділ:      тел.: 237-50-81    (вул. Ген. Чупринки, 85)

Шевченківський відділ:  тел.: 252-28-40    (вул. Липинського, 11)

Сихівський відділ:          тел.: 254-64-80    (просп. Червоної Калини, 66)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі